@hillan_kukka voi ei. Pahoittelut, tuo on niin väärin kun ensin on saanut innostua plussasta ja käy näin.
Mitkä viikot sulla ois ollu? Onko vielä mitään arviota siitä, milloin seuraavaan siirtoon voisi lähteä?
@Nomini lle paljon onnea kyytiläisestä! Onpa sulle annettu testipäivä kauas, mulla on aina ollut blaston siirrosta pp11. Ehkä tarkoitus on, että joka tapauksessa jatkat tukilääkitystä sinne yli 2 viikon päähän ja siksi testipäiväkin on siellä? Kyllä voi jo viikon päästä blaston siirrosta alkaa tihrustaa testejä, mutta jos aikaisin testaa niin ei kannata heti lannistua negasta, se on yksilöllistä kuinka nopsaan se alkaa näkyä (ja ne varhaiset testit positiivisinakin on hentoisia haamuja).
@Nipsu_78 , sulla siis pelkkä estrogeeni nyt käytössä? Voiskohan vuodon saada Terolut-kuurilla käyntiin? Eikös se estrogeeni vain ylläpidä limakalvoa? Mulla todettiin kkm keväällä viikolla 7+0 (koko vastasi 5+6), tyhjennettiin Cytotecilla+ vielä kohdun imulla vastaanotolla ja heti kun saatiin raskaustesti negaksi, alettiin kasvattaa Estradotilla limakalvoa lääkkeellistä PASsia varten eikä edes odoteltu menkkoja keskenmenon jälkeen.
@Taival ja
@Taigariina lämpimät onnittelut kyytiläisestä ja tsemppiä piinailuun!
@Noran pahoittelut negasta.
Joo minustakin tuo kuulostaa aika myöhäiseltä siirtoajankohdalta kun 3-päiväisestä alkiosta kyse.
@nyuu Elonva ei estä ovulaatiota, on vain useita päiviä vaikuttava munasarjoja stimuloiva lääke, eli jarrut tarvitaan estämään omia aikoja tapahtuva ovulaatio. Sinänsä tuo aikaväli Elonvasta seuraavaan ultraan (6 pv) kuulostaa ihan normaalilta. Voisko olla, että sulla on ollut ultrassa sen näköinen tilanne, että riskiä ennenaikaiseen ovuloimiseen tässä kierrossa ei ole ennen seuraavaa käyntiä? Mulla joskus lääkärini on puoliääneen laskeskellut, montako päivää näkymän perusteella voisi mennä siihen, että ovulaation aika olisi käsillä.
@millionnea pidän kovasti täällä sulle peukkuja että tulisi nyt hyvä määrä follikkeleita!
@WishingUponAStar mekin pidetään matalaa profiilia näiden hoitojen suhteen. Mun vanhemmat tietää, jo siitä käytännön syystä että joskus ovat tulleet esikoiselle hoitajaksi mun klinikkakäyntien ajaksi. Muuten haluaisin olla jo edes jotenkin turvallisilla vesillä ennen kuin alan tästä kertomaan. Apteekeista: asun pääkaupunkiseudulla, ja oon täällä suht isoissakin apteekeissa törmännyt siihen, että näitä pistettäviä lääkkeitä ei välttämättä ole varastossa. Jos ei ole kiire saada lääkettä, olen tilannut niitä mua lähimpänä olevaan apteekkiin, mutta jos vaikka samana tai seuraavana päivänä pitää saada, niin täällä päin Ruoholahden apteekki on pelastus. Heiltä on aina löytynyt ihan kaikki! (Vaikuttaakohan Dextran läheinen sijainti asiaan..?)
@Wintersun ymmärrän hyvin fiilikset, että ei oikein pääse kunnolla etenemään. Toivottavasti pääset pian jättämään taakse nuo kohdunkaulamuutosten hoidot ja saat keskittyä itse asiaan. Pistelyn aloituksesta, tätä minäkin olen joskus pähkäillyt kun menkat on alkanut pikku tuhruttelulla, mutta se on noin kuten
@millionnea sanoi: alkaminen lasketaan vasta siitä kun on ihan selvä vuoto.
@gemmy oho.
Miten tästä eteenpäin? Pääsetkö jatkamaan vielä tätä hoitokierrosta vai onko jo liian iso hyperstimulaatioriski? Aikamoista vuoristorataahan tämä pahimmilaan on, ja turhauttavaa kun kroppa ei toimi yhtään kuin odottaisi.
Burana-asiasta: erityisen tärkeää on että sitä ei ota punktiota edeltävinä päivinä, mutta heti punktion jälkeen on meidän klinikalla kyllä saanut ottaa, ja vielä parina päivänä sen jälkeen (siirretään blastoina eli tuoreet yleensä 5 päivän päästä punktiosta), mutta olen ymmärtänyt että ihan siirtopäivän tuntumassa ei ole enää hyvä sitä ottaa.
Arvaatteko mitä?
Kun tulin tänään reissusta kotiin, tein nyt illalla testin (pp10) ja sain ihan selvän plussan! Ei tarvitse tihrustaa eikä kallistella, siinä se on!
Huomenna soitan ja pyydän lähetettä verikokeeseen. Plussanneiden listalle en kuitenkaan uskaltaudu ennen kuin on nähty, että hcg-arvo verestä on jossain järkevissä lukemissa.