IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Huomenta naiset!
Viikko vierähti kiireessä. Olin tiistaina nolla ultrassa ja siellä oli kaikki juuri niinkuin pitääkin. Torstaina siis alkoi puregonin pistäinen. Nyt annos nostettu 200. ja sumuja menee 1yks aamul yks illal. Vaikka noi sumut tuntuu hirveen epävarmoilta niin ihan mukavaa kyl ettei tartte pistellä jarrua. se ei ollut yhtään kivaa. sain aika komeita mustelmiakin siitä viimeks. keskiviikkona ja perjantaina seuraavat ultrat. Nyt vain kaikki sormet ja varpaat pystyyn et niit soluja tulis oikein kunnolla.

Meillä meni sopivasti lääkekatto täyteen ekan hoidon jälkeen. olipa mukava hakea nuo lähes 700€ lääkkeet 2,5€. siinä oikein hymyilytti kassalla ;) myyjän piti tehdä kelalle ilmoitus niistä lääkkeistä ja kysy mult et kuinka monta annosta tästä määrästä tulee. hänel oli aika hämmästyny ilme kun sanoin et noin kahdeksan. et tuun todnäk hakee ens viikolla lisää.... et melkein 100€ laaki!

aamulla kun pistin puregonin (se pistokynä) niin vaikka odotin neulan irrotusta 10sek niin reijästä truuttas nestet hiukka takas. miten toimitte ton piston kanssa? mä niittasin sit viel 25 lisää ihan varmuuden vuoks.

pitkiä hermoja kaikille piinailijoille!
toivoa ja uskoa kaikille <3
Jotenkin lohdullista lukea täällä samassa tilanteessa olevien ajatuksia. Minä kun en ole edes kenelläkään kertonut ääneen puolisoni kanssa meneillään olevasta projektista. Jotenkin helpompi minulle, ettei tarvitse selitellä kenelläkään mitään ennen kuin on jotain "oikeaa" kerrottavaa...toivottavasti.
Oletteko soittaneet apteekkiin etukäteen, minua neuvottiin varmistamaan, että pari päivää ennen tilaan noi pistokset apteekkiin, ettei välttämättä aina löydy hyllystä heti..??
 
@WishingUponAStar mä ensimmäisellä kerralla tein sen virheen et luulin et lääkkeitä olis apteekissa ja käpsyttelin sinne edellisenä päivänä. Odottelin ihan sen takia et sain silloin vast aamulla kuulla et mitä ja kuinka paljon vaikka reseptit sisällä olivat olleetkin jo mont kuukautta. sain todella huonoa palvelua ko apteekista. ja vaihdoin nyt sit toiseen apteekkiin asiointini. tää on pieni kaupunki joten lääkkeitä ei o varastoissa. isommissa taitaa helpommin löytyä. Meillä lääkkeet saa kyl seuraavaks päiväks jos ennen klo16 sinne soittaa ja tilaa.
 
  • Tykkää
Reactions: WishingUponAStar
Täällä Meri-Lapissa saa nuo kalliimmat lääkkeet 1-2arkipöivön kuluessa riippuu mistä varastolta asti ne tulee. Irrotuspiikki ja keltarauhashornobi löyty ihan hyllytavarana apteekista ku niitä menee muilekki ku vain hedelmöityshoitoa saaville.
Kuulemma esim Oulussa on 4 apteekkia mistä pitäs saaha kaikkia lääkkeitä mutta en tiedä mistä. Että tosiaan kannattaa varmistaa asia etukäteen miten menee.

Vähän jännittää täällä kun huomenna siirretään 3päiväinen että kuinka käy.
Tänään ollu vähän huono olo, vilun väreitä ja vatsa löysällä, luulen että johtuu nuista kaikista lääkkeistä ku isoja määriä pitäny ottaa jne ni kai se kroppa nyt alkaa laittaa vähän hanttiin. Toiveikkain mielin kuitenkin kohti huomista
 
Käympä tännekin ilmoittamassa tämän päivän ultrakuulumiset, eli kohtu oli täysin tyhjä. Viikon kestänyt pieni vuoto oli tehnyt tehtävänsä. Eli maitojunalla takaisin hoitoihin ja viimeiseen siirtoon, kun sen aika on. Parempaa onnea kaikille muille toivotellen :love:
 
@Taigariina Tsemppiä siirtoon jos sellainen tulee. Mua kiinnostaa kun olet saanut syödä buranaa, se on siis teidän hoitopaikassa ok punktion jälkeen jos on tuoresiirto tulossa? Oon miettinyt kun mulla on molemmmilla klinikoilla kielletty se, mutta panadol ei auta jos on tullut jotain kipuja niin olisi kiva jos se burana olisi myös mahdollisuus.

@hillan_kukka pahoittelut, oliko sulla hcg kovin alhainen?

@Katti75 Voi toivottavasti olisi ollut jotain harmitonta tuhrua ja testi antaisi iloisen yllätyksen :)

@millionnea Kela-katto on ihana. Tänään hain lääkkeitä taas muutamaksi päiväksi, 2070,49 e ja Kelan korvaus 2067,99 e. Mullakin tulee välillä vähän ulos, kyse on kuulemma niin pienestä määrästä että ei haittaa. Musta se jarrulääke vähän helpommin tulee mukana. Ja myös jos pitää neulaa liian pitkään paikoillaan niin sekin musta edesauttaa sitä ulostuloa.

Mulla on tänään kp 8 ultra ja olen menossa sinne tosi :poop:fiiliksellä. Kun on syyskuusta asti tullut pelkkää jobin postia pistosten jälkeisissä ultrissa niin ei kauheasti ole odotukset korkealla nytkään. Enpä tiedä. Voisiko 6 päivän pistosten jälkeen edes näkyä mitään? Onkohan Pergoveris tehnyt ihmeitä vai ei :unsure:
Mikä on FSH-maksimiannos (päivä)? Onko se 450 IU?
 
@Taigariina Tsemppiä siirtoon jos sellainen tulee. Mua kiinnostaa kun olet saanut syödä buranaa, se on siis teidän hoitopaikassa ok punktion jälkeen jos on tuoresiirto tulossa? Oon miettinyt kun mulla on molemmmilla klinikoilla kielletty se, mutta panadol ei auta jos on tullut jotain kipuja niin olisi kiva jos se burana olisi myös mahdollisuus.

@hillan_kukka pahoittelut, oliko sulla hcg kovin alhainen?

@Katti75 Voi toivottavasti olisi ollut jotain harmitonta tuhrua ja testi antaisi iloisen yllätyksen :)

@millionnea Kela-katto on ihana. Tänään hain lääkkeitä taas muutamaksi päiväksi, 2070,49 e ja Kelan korvaus 2067,99 e. Mullakin tulee välillä vähän ulos, kyse on kuulemma niin pienestä määrästä että ei haittaa. Musta se jarrulääke vähän helpommin tulee mukana. Ja myös jos pitää neulaa liian pitkään paikoillaan niin sekin musta edesauttaa sitä ulostuloa.

Mulla on tänään kp 8 ultra ja olen menossa sinne tosi :poop:fiiliksellä. Kun on syyskuusta asti tullut pelkkää jobin postia pistosten jälkeisissä ultrissa niin ei kauheasti ole odotukset korkealla nytkään. Enpä tiedä. Voisiko 6 päivän pistosten jälkeen edes näkyä mitään? Onkohan Pergoveris tehnyt ihmeitä vai ei :unsure:
Mikä on FSH-maksimiannos (päivä)? Onko se 450 IU?
Peukut pystyyn, että jotain vastetta olisi saatu! Ei tästä jännitys lopu missään vaiheessa.
Mulla oli hcg rv5+1 265, eli alhainen, mutta rajojen sisällä. Tänään otettiin vielä varmuuden vuoksi, mutta tulos tulee vasta myöhemmin tänään.
 
@hillan_kukka Voi että :( Mulla oli vuosi sitten rv 4+5 hcg-arvo 212 ja 5+0 593. Molemmat olivat kuulemma pahasti alakanttisia arvoja (cutoff ekassa oli 432 ja keskiarvo 950), mutta koska oli kuitenkin 5 % todennäköisyys, että voisi jatkuakin jonkun aikaa raskaus niin jatkoin silloin vielä lääkkeitä rv 7+0 asti. Se oli kyllä tympeetä aikaa, mutta toisaalta kun oli alhainen hcg niin ei se pettymyskään ollut niin iso kun tiesi todennäköisyydet.
 
@Katti75 ihana kuulla, että vuoto loppui, nythän tässä alkaa vallan jännittää puolestasi

@hillan_kukka pahoittelut negasta. Mitä teillä on seuraavaksi tiedossa?

ON: tänään pp3 ja heräsin aamulla ihan ahdistuneena koska olin niin varma että negaa tulossa. Olin vkl vähän kuulostellut oloja ja nyt tuli vaan olo että miksi edes kuvittelen että siellä voisi olla mitään. Ekassa raskaudessa ei ollut muita tuntemuksia kuin pieni paine kohdun kohdalla, jos makasi mahalleen ja sitä ei aamulla tuntunut. Tosin se oli inseminaatio ja tämä pas. Ivf:n aikaan tiputteli jo pp5 alkaen ja nyt vähän jännitän sitäkin että alkaako jo tässäkin. Ei kovin positiivisilla mielin täällä siis, vaikka toki koko sydämestäni toivon. Uskaltaako punaviiniä juoda vielä vähän tänään illalla kun pp3?
 
@Wintersun mulla menkat on tosi lyhyet ja ytimekkäät nykyään. mut menkat lasketaan kunnon vuodosta. itsellä se kestää yhden päivän ja sit vähenee radikaalisti. nytkin vuoto melkein alkoi la mut hiipui täysin joten sunnuntai laskettiin vasta ensimäiseksi päiväksi. Plus et pistely aloitetaan kp 2-3 ja jatketaan 9-12 yms joten ei ole niin nöpönuukaa. pitkässä kierrossa on vielä suuremmat toleranssit.

@Katti75 voi voi voi kuinka jännää. nyt kaikki peukut ja varpaat pystyyn et siellä olis plussa tulossa!

@WishingUponAStar jep. luulisi tälläisessa pienessä kaupungissa kilpailun olevan sen verran kovaa et panostettaisiin asiakaspalveluun jotta saatais vähäiset asiakkaat jäämään. farmaseutti sai mut itkemään kun oli niin tyly :(

@Nomini varmasti uskallat viiniä ottaa. alkiohan alkaa käyttämään äidin elimistöä hyväkseen vasta rv6-7, eli vasta plussan jälkeen.

mä oon ihan pihalla ton piikityksen kanssa. putkilossa on 900IU ja olen pistänyt 4*200 plus sit sen alkutipan ja vähän silloin ykspäivä kun tuntu et tuli aika paljon ulos. Tänään sit ajattelin et siel on enää alle 100IU jäljellä. Käänsin mäntää 200 ja painoin ja se meni pohjaan asti!?! kun ohjeesta ymmärsin ettei mene noin vaan mäntä pysähtyy kun putkilo tyhjä. pistin sit kuitenkin uudesta putkilosta 100IU koska pakkohan tossa putkilossa on olla vain tuo 900IU eikä esim 1100IU. Tietääk joku? Pääasia ettei liian vähää mene mut on tää ny hämmentävää taas.
 
@millionnea Näin mullekin on sanottu siis, että ei tuoresiirtoa jos on ottanut buranaa kun ei pääse kiinnottyy. Ihmettelin että muualla eri ohjeistus (mutta onhan näissä muissakin).

Nyt oli vastetta. Mutta liikaa. Ei koskaan hyvä. Vasemmalla n. 20.kpl 10 mm rakkuloita ja oikealla 15. Voi moro.
 
  • Tykkää
Reactions: millionnea
@millionnea Mulle lääkäri selitti Gonal-F:n kynistä että niissä on usein enempi vähempi ekstraa. Voi hyvinkin olla että sulla oli melkein se 1000 IU siinä kynässä.

@Nomini tsemppiä piinailuun! Mun käsittääkseni just noilla päivillä on hyvä ottaa punkkua, riippuu vähän alkion iästäkin.

@hillan_kukka Voi kurjuus! Toivottavasti se viimeinen siirto olis sitten SE.

Tänne ei mitään, zumenoneista ei ole tullut mitään oireita. Torstaina ultra.
 
  • Tykkää
Reactions: millionnea
@hillan_kukka voi ei. Pahoittelut, tuo on niin väärin kun ensin on saanut innostua plussasta ja käy näin. :( Mitkä viikot sulla ois ollu? Onko vielä mitään arviota siitä, milloin seuraavaan siirtoon voisi lähteä?

@Nomini lle paljon onnea kyytiläisestä! Onpa sulle annettu testipäivä kauas, mulla on aina ollut blaston siirrosta pp11. Ehkä tarkoitus on, että joka tapauksessa jatkat tukilääkitystä sinne yli 2 viikon päähän ja siksi testipäiväkin on siellä? Kyllä voi jo viikon päästä blaston siirrosta alkaa tihrustaa testejä, mutta jos aikaisin testaa niin ei kannata heti lannistua negasta, se on yksilöllistä kuinka nopsaan se alkaa näkyä (ja ne varhaiset testit positiivisinakin on hentoisia haamuja).

@Nipsu_78 , sulla siis pelkkä estrogeeni nyt käytössä? Voiskohan vuodon saada Terolut-kuurilla käyntiin? Eikös se estrogeeni vain ylläpidä limakalvoa? Mulla todettiin kkm keväällä viikolla 7+0 (koko vastasi 5+6), tyhjennettiin Cytotecilla+ vielä kohdun imulla vastaanotolla ja heti kun saatiin raskaustesti negaksi, alettiin kasvattaa Estradotilla limakalvoa lääkkeellistä PASsia varten eikä edes odoteltu menkkoja keskenmenon jälkeen.

@Taival ja @Taigariina lämpimät onnittelut kyytiläisestä ja tsemppiä piinailuun!

@Noran pahoittelut negasta. :( Joo minustakin tuo kuulostaa aika myöhäiseltä siirtoajankohdalta kun 3-päiväisestä alkiosta kyse.

@nyuu Elonva ei estä ovulaatiota, on vain useita päiviä vaikuttava munasarjoja stimuloiva lääke, eli jarrut tarvitaan estämään omia aikoja tapahtuva ovulaatio. Sinänsä tuo aikaväli Elonvasta seuraavaan ultraan (6 pv) kuulostaa ihan normaalilta. Voisko olla, että sulla on ollut ultrassa sen näköinen tilanne, että riskiä ennenaikaiseen ovuloimiseen tässä kierrossa ei ole ennen seuraavaa käyntiä? Mulla joskus lääkärini on puoliääneen laskeskellut, montako päivää näkymän perusteella voisi mennä siihen, että ovulaation aika olisi käsillä.

@millionnea pidän kovasti täällä sulle peukkuja että tulisi nyt hyvä määrä follikkeleita!

@WishingUponAStar mekin pidetään matalaa profiilia näiden hoitojen suhteen. Mun vanhemmat tietää, jo siitä käytännön syystä että joskus ovat tulleet esikoiselle hoitajaksi mun klinikkakäyntien ajaksi. Muuten haluaisin olla jo edes jotenkin turvallisilla vesillä ennen kuin alan tästä kertomaan. Apteekeista: asun pääkaupunkiseudulla, ja oon täällä suht isoissakin apteekeissa törmännyt siihen, että näitä pistettäviä lääkkeitä ei välttämättä ole varastossa. Jos ei ole kiire saada lääkettä, olen tilannut niitä mua lähimpänä olevaan apteekkiin, mutta jos vaikka samana tai seuraavana päivänä pitää saada, niin täällä päin Ruoholahden apteekki on pelastus. Heiltä on aina löytynyt ihan kaikki! (Vaikuttaakohan Dextran läheinen sijainti asiaan..?)

@Wintersun ymmärrän hyvin fiilikset, että ei oikein pääse kunnolla etenemään. Toivottavasti pääset pian jättämään taakse nuo kohdunkaulamuutosten hoidot ja saat keskittyä itse asiaan. Pistelyn aloituksesta, tätä minäkin olen joskus pähkäillyt kun menkat on alkanut pikku tuhruttelulla, mutta se on noin kuten @millionnea sanoi: alkaminen lasketaan vasta siitä kun on ihan selvä vuoto.

@gemmy oho. :eek: Miten tästä eteenpäin? Pääsetkö jatkamaan vielä tätä hoitokierrosta vai onko jo liian iso hyperstimulaatioriski? Aikamoista vuoristorataahan tämä pahimmilaan on, ja turhauttavaa kun kroppa ei toimi yhtään kuin odottaisi.

Burana-asiasta: erityisen tärkeää on että sitä ei ota punktiota edeltävinä päivinä, mutta heti punktion jälkeen on meidän klinikalla kyllä saanut ottaa, ja vielä parina päivänä sen jälkeen (siirretään blastoina eli tuoreet yleensä 5 päivän päästä punktiosta), mutta olen ymmärtänyt että ihan siirtopäivän tuntumassa ei ole enää hyvä sitä ottaa.

Arvaatteko mitä? :) Kun tulin tänään reissusta kotiin, tein nyt illalla testin (pp10) ja sain ihan selvän plussan! Ei tarvitse tihrustaa eikä kallistella, siinä se on! :love::love: Huomenna soitan ja pyydän lähetettä verikokeeseen. Plussanneiden listalle en kuitenkaan uskaltaudu ennen kuin on nähty, että hcg-arvo verestä on jossain järkevissä lukemissa.
 
@millionnea mulle kävi ihan sama, ei ollut lääkäri sanonut mitään, että lääkkeitä pitäis tilailla. Marssin lähimpään apteekkiin ja hän siellä "koska tarviit?" Olin että no tänään pitäis aloittaa "ai tänään?? Juu ei onnistu" ei selitellyt mitään sen enempää, tosi töykee ja mä siinä sit itku kurkussa yritin kysellä et mitä vaihtoehtoja olis. Mies vieressä lohdutti, että me lähetään hakemaan niitä vaikka toispuol Suomea jos niin on :LOL: soittelin sit isommat apteekit läpi, ni onneks löyty suoraan varastosta.

@Wintersun hei hienoa, et pääsette nyt vielä tän vuoden puolella alottaa! (y)

Oli suunnittelukäynti pakastealkion siirrolle, tehdään luonnolliseen kiertoon, koska lääkärin mielestä multa sellanen löytyy ja ovuloinkin. Olin pettyny, koska jos 8v kärsiny epäsäännöllisestä kierrosta ja ovistestiin en ole kertaakaan plussaa saanut, ni nyt tässä kohtaa yhtäkkiä kaikki muka toimiiki?!
Saan ottaa yhteyttä kun kuukautiset alkaa ja saan sillon ultraan ajan, että katsotaan mikä meno ja sit alkaisin tikuttaa ovulaatiota. Saan tukilääkettä vast sit siirron aikaan.

Perjantaina tän mun säännöllisen kierron kuukautiset olis pitänyt alkaa, vielä odottelen, eikä mitään tuntemuksia siihen suuntaan että edes lähipäivinä alkais:(
 
@millionnea minulle myös sanottu, että niissä lääkkeissä on ylimääräistä ja ollutkin vaihdellen 25-100.
@Katti75 sydämelliset onnittelut:love: mulla olis ollut 7+viikot. Odottelen nyt siis seuraavia menkkoja ilmeisesti. Mulle ei annettu tuollaista vaihtoehtoa, että r-testin ollessa nega voi aloittaa uuden limiksen kasvatuksen lääkkeellä. En yhtään jaksaisi odotella uusia menkkoja, jotka saattaa tulla km:n jälkeen ihan miten sattuu.
@julie_ tuo on kyllä tosi ikävä tilanne. Mie sain aluksi ovikset, mutta loppua kohden en enää saanutkaan, niin piti lopulta ruinata lääkkeellinen pas.

Onnea ja pitkiä hermoja piinailijoille! (y)
 
Ooh, Onnittelut @Katti75 :love: Ihanaa!

@gemmy Varaudu tukalaan oloon, mutta tolla määrällä saatte varmasti solujakin! No, tuoresiirtoon ei varmaan pääse, mutta hyvä antaa kropan levätä. Koska seuraava kontrolli? (y)

@julie_ toi oli kyllä niin ärsyttävää ja mulla ainakin pari kiertoa meni sitten tosiaan hukkaan, kun ovulaatiota ei näkynytkään.
Toivottavasti sun kierto tällä kertaa tosiaan toimii ja pääsette kätevästi siirtoon!


Ja tsemiä kaikille vaiheisiinne! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
@atvk87 nii että sitä tosiaan nyt odotellaan sit vaan, eli voi mennä tääki hukkaan? Kun meinasin, että kun nää menkat tästä joskus alkaa, niin voisikohan vielä saada sitte jonkun millä varmistettais ovulaatio? Vai onko tosiaan nyt niin että kokeillaan tämmösellä asialla, vaikka mitään viitettä ei normikiettoon ole (n)
 
Meiän polilla käsketään testata Clearbluen hymynaamatesteillä, niin ei tartte arpoa viivojen kanssa. Nii ja ultrataan kp 8-11 keskimäärin, niin näkee mitä on tapahtumassa.
Onhan se luonnollisen kierron pas aina mukavampi, jos ovis on säännöllinen ja kierto toimii muuten.
Tosi lyhyt luteaalivaihe kyllä @Wintersun, kyllä siirroissa aina jokin tukilääke on.
Toivotaan @julie_ että sulla ois nyt hyvä kierto ja pääsisitte siirtoon! Tässä puuhassa tapahtumien odottelu on inhottavin osa.
 
Viimeksi muokattu:
@hillan_kukka voi ei, osanotot :( toi tunne on niin paska, kun kuitenkin salaa viimeiseen asti toivoo et kohdusta löytyisikin elämää. :( jaksamisia <3

Mä soitin Dextraan, ja kysyin siitä jarrulääkkeestä! Mä käytin pillereitä tossa felicitaksen määräämänä, niin ne toimii jarruna tässä alkuvaiheessa. Tuntemuksia on kyllä jonkun verran ollut, et ehkä mäkin uskallan luottaa siihen et edes jotain ois alkanut kasvamaan! Huomenna sitten ultra, jännittää miten menee tää jatko! Töissä ihan hullu viikko edessä, uskaltaako ja saako saikkua tarvittaessa pyytää jo ennen punktiota? Teen pitkiä päiviä ja työ on fyysistä, niin ihan just in case jos ei jaksakaan :| kuitenkin tää henkinenkin puoli painaa ...

Ja vielä tohon ovistestikeskusteluun, mä tuol aikasemmin sanoinkin et liputan niiden hymynaamatestien puolesta :) en oikeen koskaan päässyt kiinni niiden viivatestien sielunelämään ja oli aina jotenkin ärsyttävää arpoa sen viivan vahvuutta.
 
@nyuu mulla kans ongelmana fyysinen työ ja olen viel yrittäjä. Yritän vain himmailla sen viikon ennen punktiota ja onneks sit yleensä onkin jo viikonloppu kun punktio ohi. Suurin vaarahan on et munasarjat kiertyy tms jos rehkii liikaa. Lääkärilt kannattaa tuota kysellä.
 
  • Tykkää
Reactions: Siida
@Katti75 ihanaa onnittelut plussasta!❤ Millainen hoito oli tämän plussan takana?

@julie_ kyllä sitä ovulaatiota voidaan edistää esim pregnyl pistolla, jos kysyt sitä vaikka ultran yhteydessä että onnistuuko

ON: miksi sitä vaan seuraa oireita vaikka ei haluaisi? Kaikenmaailman jomotuksia tuntuu välillä ja välillä on hiiren hiljaista ja tyhjän oloista. Välillä tuntuu että lutinusta ei valu enää kauheasti ja sitten solahtaakin enempi :D palelua, väsymystä, pientä polttelua kurkussa jne mutta nämä kaikki ilmeisesti lutinuksen oireita. Pakko testata pe pp7 niin pääsee asennoitumaan tulevaisuuteen.
 
Nimi #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään

Anemonee #9/16# 1.# siittiöt nyt ainakin #2.ICSI tulossa
Annimiina89 #4/16 #2. #munanjohtimet tukossa # 1.IVF
Aurora #2015 #2 #selittämätön #1.IVF
Carinem #10/16 #1. #endo # 2.IVF
CherryPie85 # 8/2018 # 2. #selittämätön/matala AMH # 3.ICSI / 2.PAS
daim1 #7/16 #1. #selittämätön # 4. ICSI
Domi #4/12 #1. #selittämätön # 5.IVF/1.PAS
gemmy #08/2017 #2. #PCOS/korkea AMH #4.IVF
Ihanapa #3/15, #1. #siittiöt #2.ICS/3.PAS
JannaJ #-10 #2. #selit./1.tuuba/hiipuvat munas. #2.IVF
Jantzu #-15 #1. # siittiöt # 3.ICSI/4.PAS
julie_ #1/11 #1 #pco, siittiön laatu #1. IVF/ICSI
KuuBe #2013 #1.#selittämätön #2.IVF/1.PAS
lapsettomuutta10v #1. #munatorvet/alkioiden laatu #2.IVF
Maravilla #2/15 #1. #selit # 3.IVF
Mariah33 # 05/13 #1. # selittämätön/ikä # 2.ICSI
Millionnea # 2012 # 2 # siittiöt? munasolut? # 2. ICSI
Nennalii #2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu # 2.ICSI
Neppari123 #2015 #2 #selittämätön # 2.IVF/ 1.PAS
Ninnupinnu #6/16 #1. #selittämätön # 4.IVF/1.PAS
Nipsu_78 #9/17 #1. #ikä/muu tuntematon syy #3. IVF
Noran # 1/18 # 2. # munanjohtimet poistettu # 2.IVF 3.PAS
nyuu # ? # 1. # matala AMH # 3. IVF
Orapihlaja89 #-16 #2. #siittiöt # 1.IVF 1.PAS
Piikkinen #12/16 #2. #matala amh+ikä+endo+perussairaus # 4.IVF
Rusakkonen #1/2017 #1. #ikä # 5.IVF/ICSI 2.PAS
Summerblues #2/16 #1. #selittämätön # 1.IVF/ICSI
Taival #8/15 #1. #siittiöt # 2.IVF/ICSI 1.PAS
Taigariina # 1/16 #1. # endometrioosi # 1. IVF
Toivo2016 #3/13 #1. #ikä, johdin poist. ym # 6.IVF
Tuimatar #10/2016 #1. #selittämätön/ siittiövasta-aineet #1. IVF
Uneksija17 #4/15 #1. #pcos/selit. # 1.IVF/2.PAS
Wintersun #12/10 #siittiöt # 1.IVF/ICSI tulossa
WishingUponAStar # 11/17 # 3. # ? #1. IVF

Piinailijat:

Taival
29.11. (6pv)
Nomini 1.12. (5pv)
Taigariina 3.12.

:love: Plussat 2017 :love:
Marras:
marrasmai 5.ICSI (5pv)
Joulu:
Zoona 2.IVF/3.PAS (3pv)
gemmy 3.IVF/1.PAS (tm)
Domi 4.IVF/1.PAS (tm)
lullaby 7.IVF (5pv)
Daim1 1.ICSI/1.PAS (tm)

:love: Plussat 2018 :love:
Tammikuu:
Ravishing (luomu)
An1z81 1.IVF 1.PAS (tm)
Choco coco 1.IVF 1.PAS (5pv)
joskusvielä 3.IVF PAS (6pv)
Helmikuu:
Piinailija 2.IVF/ICSI (kem)
Iiris80 1.IVF (5pv)
kop kop 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Maaliskuu:
Amagara82 2.IVF 2.PAS (6pv)
Jantzu 3.ICSI (kem)
Huhtikuu:
Ckk 1.ICSI (5pv)
Toivo2016 6.IVF (kem)
mmmoi 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Jantzu 3.ICSI/1.PAS (ku)
kettuperhe 1.IVF (2x3pv)
An1z81 1.IVF/2.PAS (5pv)
Toukokuu:
Voyage 2.ICSI (ku)
Miitta37 1.IVF/1.PAS (5pv)
Kesäkuu:
Toiveikas81 3.ICSI (5pv)
Fainatus 1.IVF/1.PAS (4pv)
Heinäkuu:
Ismundo 1.IVF/2.PAS (5pv)
BabyMaybe (luomu)
Elokuu:
-dino- 2.IVF/2.PAS (6pv)
Syyskuu:
Ihanapa 2.ICSI/1.PAS (3pv) (km)
rouvaNiisku 1.IVF/2.PAS(4pv)
Sunflower33 1.IVF/1.PAS (3pv)
Mandala 2.IVF/2.PAS (5pv)
Nipsu_78 2.IVF/1.PAS (3pv) (km)
atvk87 1.ICSI/2.PAS (5pv)
Lokakuu:
love- 3.IVF/ICSI/1.PAS (4pv)
Marraskuu:
adelmiina_ 3.IVF/2.PAS (5pv)
hillan_kukka 4. IVF/1.PAS (5pv) (km)
vipe1986 2.ICSI 2.PAS (4pv)
Ihanapa 2.ICS/3.PAS (3pv)
Katti75 3. IVF/1.PAS (6pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä