@Katti75 Ultran mukaan punktio ois jo mahdollisesti keskiviikkona!
Mutta katotaan, lääkäri arvioi kuitenkin et ke-to ois näillä näkymin. Maanantaina saa tietää lisää! Ja onnea vielä kerran plussasta <3 Pidetään nyt peukkuja et siel mukana pysyy ihan loppuun saakka! <3 Vaikka eihän se varmastikaan helppoa oo nauttia nyt, kun taustat on mitä on
@julie_ No voi jessus mikä kommentti! Ite oisin ottanu puhtaana kettuiluna ton. Naikkarillakin kun hoito päätyi keskenmenoon ja 0 alkioon pakkasessa, ja kesätauko alkoi, niin hoitsu puhelimessa sanoi tosi pirteällä äänellä et "nyt vaan nautitte kesästä ja luomuyritystä reippaasti" . SIlleen et just joo tästä on nautinnot ja luomuyritykset kaukana kun elää tätä helvettiä
Oon tosi pahoillani
@millionnea Tsemppiä hurjasti punktioon! Mitkä siellä on olotilat?
Täällä on kaikki tuntemukset loppunut kuin seinään! Aluksi oli tosi kovaa painetta ja jomotusta munasarjoissa, nyt ei enää! Yritän asennoitua tositosi "hälläväliä"-meiningillä, mutta väkisinkin välillä nousee se epäilys et jos joululahjaksi saadaankin roppakaupalla surua ja murhetta :/ Vaikka fiilis onkin ollut ihan ok, niin eilen sai stressata ihan tosissaan, kun apteekissa oltiin sössitty mun bemfolat! Ke kävin hakemassa reseptin, ja sanottiin et bemfolaa ei löydy mistään muualta kuin Töölöstä pari kappaletta. Kuitenkin tilaus oli tulossa ja jo ke iltana olis saatavilla. Maksoin lääkkeet ja sovittiin että tuun ne perjantaina hakemaan, kun eilen mulla vasta alkoi toi isomman annoksen piikittely (sitä 150:stä löytyi varastosta!). No, eilen menin apteekkiin noutamaan tilausta, niin farmaseutti sanoikin ettei lähetystä ookaan tullut ja venyy maanantaille! Ja kirsikka kakun päälle: Töölössä oli jäljellä enää vaan yksi piikki, ja olisin joka päivälle tarvinnut. Hyvä ettei itku tullut kun piti alkaa kattomaan äkkilähtöä Turkuun tai Tampereelle et saan lääkkeen käyttöön, ja ärsytti kun olin mokomat jo maksanutkin! Mut tarina päättyi onnellisesti ja niin ne vaan kaivoivat jostain varaston sopukasta mulle ne paketit, selittivät jotain että olivat menneet väärään paikkaan tjsp.
Toinen ongelma on nyt tuolla töissä, kun työvuoroja ei oikein saa järkättyä ja esimies oli vähän äkäinen kun TAAS minä laitoin viestiä että mun täytyy lähteä vähän aikaisemmin töistä...
En viitti suoraan sanoa mistä on kyse, vaikka ehkä ymmärrystä löytyisikin, kun ahdistaa ajatus siitä että kun epäonnistutaan ja jäädään kahdestaan, niin koko esimieskunta tietäis sitten minkälainen turhake oon >_<