Ricardina Voi ei! Kylläpä oli kurja uutinen!! Osan otto. Hiljaseks vetää, voisipa jotenki helpottaa sun oloa, voin vaan kuvitella miltä susta tuntuu!
T
ervetuloa kaikki uudet. Nyt näyttää siltä, että elo-syyskuun aikana käy vilske! Itselläni alkaa pistot joskus viikon päästä. Mies kieltäytyi jyrkästi pistämästä, joten täytyy jotenkin sitten itse iljetä. Uuuuuh, hirvittää jo nyt. En ole täysin piikkikammoinen, mutta kyllä hikoaa kämmenet kun on verikoe tai rokote tiedossa.
Luis, mulla ei ole todettu
endoa, mutta ei mua juuri olla sen asian osalta tutkittukaan. Vika löytyi siittiöistä ensisilmäyksellä: eivät juuri liiku, niitä on vähän ja kaiken lisäks vasta-aineet 90% (
Ullariikka, meillä on samat syyt). Tämän tiedon myötä mulle ei edes tehty munatorven aukiolotutkimusta. Mutta tiputteluvuodosta kärsin, joka ikinen kuukausi ovulaation ja kuukautisten välissä on sellainen noin kahden päivän vuoto, joskus se kestää pidempään ja vaihettuu kuukautisiksi. Lääkäri ihmetteli sitä, mutta inseminaation yhteydessä lugesteroni piti välivuodot poissa ja kun kaikki hormoonit oli kunnossa asian pohtiminen jäi siihen. En ole älynnyt vaatia mitään lisätutkimuksia. Millaista teidän endolaisten välivuoto sitten on? Voiko sellainen endometrioosi piileskellä niin salakavalasti, ettei sitä huomaa mistään ultrasta tai mistään?
Onnea
Läiti! Loisto-onnistuminen, menispä samaan malliin loppuun asti. Hyviä uutisia on aina kiva lukea. Raportoi sitten kaikkia oireita, niin voidaan yhdessä spekuloida onko kyseessä raskauden ensioire vai lääkityksen sivuoire
Spekulointi onkin lempipuuhaani, reality-lapsettomuusystäväni tuli viimeinkin raskaaksi kahden vuoden ja muutaman keskenmenon jälkeen. Teilattiin lenkillä hänen rintojen arkuus normaaliksi, mutta kuinkas kävikään. Yleensä toisten raskausuutiset aiheuttaa lievää kateutta, mutta hänen puolestaan olen kyllä ihan vilpittömän onnellinen.
Niplis, tiedetäänkö kasvun hitaudesta mitään, miksi solut jakautuvat hitaasti? Onko sellainen yleistä ja onko sillä väliä lopputuloksen kannalta? Tiedetäänkö siitä mitään, miksi solut kuolevat? Toivotaan, että sulla on sielä nyt neljä blastoa jonossa ja kaikki menee hyvin! Odotellaan täälä jännittyneenä sun kuulumisia!