Uusi vuosi alkoi kuukautisilla. Itkeskelin toissayönä jonkun aikaa ja aloin sitten surffaamaan 40vuotiaiden elämänohjeita mitä aikuisen ja hedelmättömän naisen elämä nyt sitten tästä eteenpäin on. Ei se nyt niin hullulta vaikuttanut, onnellinen sitä voi olla ja onhan mulla tuo yksi oma kultatyttö. Olisin halunnut enemmän kuin yhden lapsen, mutta on sentään yksi. Ja sillä kuitenkin uusperheessä bonussiskoja ja veljiä, niin ei ainoa lapsi ole kuitenkaan, vaikka mun ainoa.
Mun viime viikon itkukohtaukselle selvisi syy. Siirtopäivän lisäksi koko viime viikon olin tosi ahdistunut, tuntui että matto vedetään alta koska tahansa, mies varmaan kuolee, uusperhe hajoaa, Putin hyökkää ja mä olen pilannut elämäni ja lapseni elämän.. Siis oli niin synkkää ja ahdistavaa, kunnes tajusin lauantaina että tuo tulee n.2 tuntia sen 3*100mg Lugesteronin laiton jälkeen. Sen jälkeen laitoin luget 1 tunnin välein e.g. 1 per klo19-20-21 eikä kaikkia kerralla, pää ei vain kestä.
Irmali oliko sulla samaa Lugesteronien kanssa? Mä en muista oliko ekassa ja tokassa siirrossa samaa, mutta onhan tää ahdistava vuosi ollut.
Pyydän nykyiseltä klinikalta hoitotiedot ja verikokeiden tulokset ja ajattelin konsultoida toisen klinikan lääkäriä. Nykyinen lääkäri on alansa guruja, mutta jospa joku poikkeama löytyisi toisen klinikan silmin
Jotain täytyy kokeilla vielä kerran, mutta jotain uutta. Saisi sitten 4.icsi olla se viimeinen, kertaakaan ei ole jäänyt mitään pakkaseen ja tää on vain samaa pään hakkaamista seinään, samat lääkkeet, sama 1 munasolu, ja sama tulos.
Electric ja
Deja, miten kävi?
Tervetuloa
Cafe Latte.
Hedelmiina - Mulla on jo 3 icsiä takana piikittelyineen. Sen ekan kerran jälkeen piikittelyyn alkoi tottua, sitä ajatteli omaa mahamakkaraansa jonain joulukinkkuna ja sulki aivonsa sekunniksi ja vaan tuikkasi sisään. (Hyvä tuo Fibbiksen kuvailema tikanheitto
) Punktio pelotti, mutta nyt kolmen punktion jälkeen voin sanoa että se kipu ei häirinnyt ollenkaan niin paljon kuin se kipulääke. Morfiini sai pään pyörälle ja sain ekasta kerrasta kamalan migreenin pariksi päiväksi ja 2 ja 3lla kerralla kipulääkettä pyysin vain ihan minimin. Kolmannella kerralla mahakaan ei pahemmin turvonnut. Pitää vaan muistaa juoda paljon vettä punktion jälkeen, niin elimistö huuhtelee itseään turvotuksesta.