Meillä PAS siirtyy tammikuuhun, tai "pahimmassa tapauksessa" huhtikuuhun, eli nyt tulee taas taukoa meille.. Eipä tässä auta kuin odotella, vaikka onkin melko puuduttavaa hommaa :| Tuntuu pahalta että tässä ei ole päästy kunnolla edes yrittämään, aina tulee jotain vastoinkäymisiä - jospa sitten onnistuttais ekalla siirrolla ku muuten koetellaan (PYHPAH)
peejii mulla oli piikittelyn loppuvaiheessa alavatsassa selvästi pinkeyttä ja tuntui painetta - meillä kasvoi folleja molemmin puolin n. 10 kpl ja mulla tuli paha hyperstimulaatio :/ Tsemppiä, toivottavasti hellittää!
Täälläkun oli alkion
siirron jälkeen nikseistä puhetta, mua kiinnostais nyt miten valmistaa kehoa jo
ennen siirtoa? Kun tää tauko kerran tulee ainakin tähän kiertoon, niin ajattelin käyttää hyödyksi ihan toden teolla..
Eli ainakin hermoja lepuuttavaa toimintaa, unen laadun parantamista.. Pinta/hiusverenkierron tueksi ajattelin valkosipulia kuurina? Tupakan lopettamisesta on kuitenkin verrattain vähän aikaa, eikä valkosipulista ole haittaa (paitsi ehkä hajuhaittoja
)
Mitä mieltä ootte painon pudottamisesta? Mulla on ylipainoa hiukan, mutta sen verran kuitenkin että ei se kuukaudessa-kahdessa lähde. Jostain luin, että laihduttaminen vapauttaa kehon rasvasoluihin varastoituneita "myrkkyjä" ja tupakoineenakin uskon niitä siellä olevan.. :O Ajattelin kuitenkin nipistää muutaman kilon hitaasti tässä siirtoa odotellessa, kun kuitenkin 10kg olisi tavoite
Jos onni kävis ja raskautuisin joskus niin sitten vaan koittais ettei paino karkaa kovaan nousuun
Tämmöstä tänään.. Meni vissii jo aikapaljon OT, toivottavasti ei haitanne