Voi apua kun on tullut paljon tekstiä tänne!
@Iiris80 Alkoiko sulla siis jo menkat kun aloitit pistelyn? En tiiä näistä lääkkeistä mitään, että millon mikäkin aloitetaan. Ja hyvä, että ei ollu ihan hirveetä
@Rusakko Harmittavalta tuo kuulostaa, mutta niin kun moni on jo sanonutkin, niin älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Eikös sulla ollu virallinen testipäivä huomenna? Jos se vaan nyt vuoteleekin muuten.
@An1z81 Aika rohkeaa jättää työpaikka, itse en uskaltaisi tehdä moista. Vaikka kovasti välillä tekisi mieli kun oikein tökkii. Mut ei sellaisessa duunissa kauaa kannatakaan jatkaa, jossa ei viihdy tai joka käy liikaa terveyden päälle. Toivottavasti nappaa uusi duuni pian
Ainakin hyvin oot päässyt haastatteluihin! Ja huomennahan teillä on jo siirto, jännää!
@Voyage Minä olin pitkään sitä mieltä, että lapsen saannin jälkeen menettää enemmän kuin saa, niin siksi en edes halunnut lapsia. Kunnes tuli tuo oikea mies kohdalle
Jos molemmat on täysillä mukana lapsen hoidossa, niin ei niitä tukiverkostoja sit niin hirveästi ehkä tartte. Mutta tosiaan kahdenkeskeinen aika voi olla hankalaa järjestää. Mut kyllähän niitä luotettavia lapsenhoitopalveluitakin on varmaan aika hyvin nykyään tarjolla. Meillä onneksi on molemmilta puolilta isovanhemmat käytettävissä ja ihan vauvahöpsöjä, että varmasti järjestyy hoitopaikka tarvittaessa. Mua pelottaa ajatus siitä, että jäisin vaan lapsen ja koirien kanssa keskenään kotiin, eikä muuta elämää enää olisi.
@Piikkinen Rohkeaa ja nostan hattua, että uskallatte lähteä kokeilemaan lahjasoluilla
@DogLady Onko muita oireita Puregonista kuin mahdollisesti väsymys? Millaisella annostuksella menet? Mulla alkaa Puregon keskiviikkona ja jännittää, että onko sit ihan huonovointinen.
Eilen otin viimeisen Primon. Toivottavasti menkat alkaa maanantaina, oon sen varaan kaikki työjututkin laskenut, että tiistaina joutuu ehkä taad olemaan pois töistä kipujen takia. Nyt juilii ja pistelee välillä pitkin alamahaa. Keskiviikkona tosiaan eka ultra ja aloitan piikit. Olis ollu mukavaa, jos mies olis päässyt mukaan tuolle käynnille, mut on niin keskellä päivää aika, että sen on turha lähtee n. 50km päästä ajelemaan kesken päivän hetkeks polille.