IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Ai että kun on mieltä ylentävää lukea taas kun Toni Nieminenkin jolla tuntuu asiat ja parisuhde olevan niin vakaalla pohjalla on kenties vauvan saamassa!!! V*ttu että tää maailma on perseestä!!!!!!! Sorry :whistle:
 
Mukava kuulla susta pitkästä aikaa AJ! Ihanaa että pääsitte siirtoon! Peukut piinapäiviin ja isommat peukut siihen että toinen (jossei molemmat) nyt tarraa lujasti kiinni! :love:

Zoona ikävää tommonen kipuilu :unsure: mut toivotaan ettei tulehdusta kuitenkaan ole mutta syy kipuilulle löytyisi :)

Bridge tsemppiä sullekin piinapäiviin (y)

Reason tsemppiä kasvetteluun ja punktioon! (y) mulla ei ainakaan oo tukilääkitystä koskaan jatkunut testipäivää pidemmälle, mut sekin taitaa olla poli/lääkärikohtainen asia :)

Omaa napaa:
Eilen oli kontrolli uä, oik 10 ja vas 12 solua tällä hetkellä. Oikealla hiukan isompia kuin vas. Saa nähdä kerkeääkö vasen mukaan. Vähän liikaahan noita on.. optimaali olisi punktioitaessa 10-15. Ei oo kiva jos määrälliaesti paljon mut sit ihan p*skoja laadultaan :unsure: lääkitys jatkuu ennallaan ja ensi keskiviikolle koitetaan venyttää punktio. Perjantaina seuraava käynti jolloin selviää varmaksi mitä tapahtuu :) suunnitelmissa oli myös kasvattaa kaikki punktion jälkeen suoraan blastoiksi että heikommat tippuisi heti pois. Ja lääkäri mietti myös hiukan sitä että niin paljon kun on pas.seja takana niin kokeillaan jotain muuta jos ei nyt tuloksia tule. Eihän siinä oo mitään järkeä et vedetään samalla kaavalla koko ajan kun tuloksia ei tule... mutta katsellaan nyt.

Isot tsempit kaikille tahoillaan! (y)
 
love- hyvä määrä tuloillaan (y) ja hyvä, että tuumataan kunnolla mitä kannattaa kokeilla, eikä vedetä samalla kaavalla.

ON: ei mitään kohdun ulkoiseen tai tulehdukseen viittaa, mutta vatsaontelossa pari desiä nestettä joka voi aiheuttaa arkuuden ja kivun tunteen varsinkin makuulla. Mistä se sinne on tullut, niin siitä ei ole tietoa. JA limakalvo oli paksu, viittaisi kierron loppupuolelle (nyt kp 10 ja vielä la vuoteli väähn (n)), että eiköhän tässä ole keho sekaisin kuin se kuuluisa seinäkello konsanaan. Ei tarvitse kalenterista katsella päästäisiinkö siirtoon vielä heinäkuun alussa, kun näköjään näin mennään.:cautious:
 
Hyvä zoona ettein tulehdusta tms. mutta ompas kummaa että paksu limis..
Ai luoja kyllä minua ärsyttää/katkeroittaa tuollanen, "ei oo järkeä samalla kaavalla/pitää jotain uutta kokeilla" jutut!!! Ollaan siis loven kanssa samalla polilla ja minä oon vuodet kinunnut jotain uutta niin kaikki tyrmätään.. pyh.. tai no onhan nyt jotain koiteltu.. kohan vaan karkera ja paniikissa kun omat mahikset on lopussa! Oliko love vielä mitään puhetta et tuleeko mahd. tuoresiirtoa?!
 
Zoona hyvä ettei mitään vakavaa löytynyt!

Domi ymmärrän että katkeroittaa varmasti ja sulla on oikeus siihen. mut ota huomioon et mulla on tehty tähän mennessä kaikki luonnonkiertoon. Ei oo ollut kun gonapeptyl ja luget. Ja epäilen ettei jatkossakaan mikään tuu muuttumaan. Tää lääkäri mainitsi jo asiasta joskus vuos kaks sitten mut eipä ainakaan tähän mennessä muutosta ole tullut. Ja itse epäilen tuoresiirtoa, sanottiinhan sitä että jos näyttää et soluja liikaa ja hyperin rosko jne jne niin tuoresiortoa ei tehdä, mutta mitääm varmaa ei ole.
 
Love- Onnea matkaan! Paljon elämänvoimaa sun soluille!! Toivotaan, että saatte useita hyviä pikku ituja❤

Domi- Täysin samoja tuntemuksia herätti minussakin toi Niemisen postaus....viheliäinen, että jotkut saa aina mitä haluaa, ja kun haluaa!!!!!!!! Ja koko äijä on niin julkisuuden kipiä, että oksettaa

Olipa kiva kuulla sinusta AJ! Hyviä piinailupäiviä❤ Perässä tullaan parin viikon päästä.....toivottavasti...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: love-
Kiva kuulla pitkästä AdeliinaJosefiinan kuulumiset. Tsemppiä ja onnea piinapäiviin Aj, SalamaT, maljakko ja Uneksija17.

Love: runsas määrä sulla munasoluja tuloillaan. Toivottavasti niistä sit mahdollisimman monta hedelmöittyy. Pitkä viljely näyttää ne kehityskelposimmat alkiot, mut katokin saattaa olla suuri.

Domi: Ihanaa kun jaksat päivittää listaa. En uskalla itse sitä päivittää puhelimella. Eikä mulla ole muuta nettiyhteyttä kotona.

Mulle voi päivittää: Toivo2016: 3/13#1.#ikä,johdin poistettu, ym.ongelmia# 4.IVF.
5pv alkio siitterry 25.4. testipäivä 8.5.


Mulla todettu kolmekymppisenä pco tyyppiset munasarjat ja pitkät kierrot. Neljä vuotta sitten kun hoidot aloitettiin niin sen jälkeen todettu välillä ovuloimattomia kiertoja. Munasarjat ei oo enää ollu neljään vuoteen juurikaan pco tyyppiset eikä sitä voi pitää enää syynä lapsettomuuteen. Mulle lääkäri sanonut että pco ja aikoinaan monet ovuloimattomia kierrot on tavallaan ollut hyväksi, koska siksi munasolureserviä vielä ikään nähden paljon jäljellä.
 
Bridgelle myös tsemppiä. Kysyit oireista.. Täällä myös ollu heti siirron jälkeen kaikenlaisia oireita, välillä tuntuu että mitkähän on oikeita ja mitkä kuviteltuja..(n):rolleyes:. Ollut myös toispuolista kipua alavatsalla mikä saanu taas luulot ja pelot että onko taas kohdun ulkopuolella. Voi toki olla vielä punktion jälkikipuja. Mulla ollut viikon lämmöt kainalosta 37.0-37,5 ja semmonen olo että pakko oli jo testata. Eilen Pc testissä hyvin haalea viiva ja tänään hieman parempi haalea viiva :eek:o_O:barefoot:. Tänään punktiosta 13 päivää eli dpo13 ja siirrosta 8 päivää. Ulkoisissa ja km raiskauksissa tollasta viivaa näyttänyt vasta n.dpo17-19 kun hcg ollut alakantissa. Irrotuspiikki Pregnylistä 15 pv ja Gonapeptylistä 7 päivää. Ei kai ne voi enää testiin vaikuttaa?
 
Toivo2016 tuskinpa siellä enää preglynit näkyy ;) ja mun käsityksen mukaan gonapeptyl ei vissiin testeihin vaikuta? Jospa se ois sitä itteensä! :love: varovaiset onnittelut jo nyt! toivotaan että viiva jatkaa vahvistumista! (y)
Ja tuohon blasto-katoon, oon henkisesti valmistautunut että sieltä tulee karsiutumaan montakin alkiota pois. Viimeksi kuitenkin 6:sta jatkoviljelyyn menneestä karsiutui yksi pois. En usko että yhtä vähällä selvitään tällä kertaa. :unsure:
 
Huomenta! Hienoa Toivo, kuulostaaa hyvältä! Täällä toinen hermoheikko. Mulla on ollut ihan samalla tavalla iltaa kohti reipasta turvotusta kuin raskauden aluissa ja vessassa on pitänyt juosta. Mutta pc on ihan blankko. Sain jättää hepariinin pois eikä tuhru ole lisääntynyt, ja sit noi oireet... mut aika epätodennäköistä että se viiva enää ilmestyisi, pp8 dpo13.
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

AdeliinaJosefiina # 04/2015 #2.#3.ICSI/1.PAS
Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#5.ICSI
cherrychoko #7/13#2.#matalat horm. tasot+ siittiöt # 1.IVF/ICSI

Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/4.PAS
Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS

Kiuski#-15#1.#laiskat munas. ja siit.#1.IVF
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI
maljakko #12/13#1.#siittiöt#3.ICSI/1.PAS
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV

Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
reason # 5/16# 2. #endo, kohdun rak.poik.# 2.IVF
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä#3.IVF/1.PAS
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym#4.IVF
Uneksija17#4/15#1#pcos/selit.#1.IVF
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/2. PAS

Piinailijat: :whistle:
SalamaT
7.5 (5pv/19.4)
Toivo2016 8.5 (5pv/25.4)
Uneksija17 10.5 (?/?)

maljakko 12.5 (5pv/28.4)
AdeliinaJosefiina 12.5 (2x2pv/28.4)


Plussat 2016: :love:
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (km)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (kem)
Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (km)
MaiMei (luomu/letrot) (kkm)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Kuutio 2.IFV/1.PAS (6pv)
Huhti:
Kesäheinä-78 6.IVF/1.PAS (5.pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Miten mulla oli noin pahasti pielessä toi Toivon2016 siirtoajankohta.. puuttuuko piinailijoista nyt sit joku jonka oli sotkenut? Onnea ja vahvistumista viivalle jokatapauksessa. Ja Salamalle tsemppiä jokso kuitenkin viiva vielä tulisi..
 
AdeliinaJosefiina hienoa, että pääsit vihdoin siirtoon. Tsemppiä ja onnea matkaan!

Toivo2016 lupaavalta vaikuttaa, mahtava juttu!

SalamaT harmi, että tuli negatiivinen testi :( Mutta toivotaan, että on vielä liian aikaista ja se muuttuu plussaksi.

Love- toivottavasti saatte useamman hyvän blaston, paljon on ainakin tulossa soluja. Ehkä alkioita ei tälläkään kertaa karsiudu niin paljon pitkässä viljelyssä :)

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja muissakin vaiheissa oleville. Itse oon onnistunu ottamaan tän piina-ajan rennommin kuin ensimmäisellä kerralla. Viimeksi olin aika hermoraunio. Jännitän silti tosi paljon tulosta, ja tämä melkein täysin oireeton olo vähän ahdistaa. Yritän olla testaamatta vielä muutamaan päivään, vaikka jotain voisi jo herkillä testeillä näkyä (pp6 blastolla menos). Mutta se aikainen testailu varmaan taas stressais liikaa. Jos ei tämäkään siirto onnistu, niin kyllähän sitä väkisin rupee miettimään, onko kiinnittymisessäkin jotain ongelmaa. Tää on kyllä vasta toinen siirto, mikä mulle on tehty, mutta kromosomistoltaan terveiksi todetuilla alkioilla pitäis olla noin 60-80 prosentin raskautumismahdollisuus. Nii mitä enemmän epäonnistuneita siirtoja tulee nii sitä enemmän rupeaa miettimään, että jotain häikkää on kiinnittymisessäkin. Mutta voihan kaksi negasiirtoa hyvilläkin alkioilla toki olla vielä ihan siitä kiinni, että on ollu vaan huonohkoa tuuria.
 
maljakko hienoa että oot osannut ottaa vähän rennommin! Teillä ei tosiaan montaa siirtoa ole vielä takana, voi olla että on ollut vain huonoa tuuria :) peukut pystyssä että teillä tärppää (y)

Uneksija17 tsemppiä piinailuun sinullekkin. (y) toivottavasti teilläkin tärppäisi! :)

Kontrolliultra vol.2 takana, ensi tiistaina punktio. Ke olisi isoimmille soluiöle liian myöhäinen ja ma pienemmille liian aikainen jotentehtiin kompromissi ja kokeillaan tiistaina. En ottanut lääkäristä selkoa paljonko soluja nyt näkyi, mutta niin iso hyoerin riski että irroitukseen gonapeptyl ja tuoresiirtoa ei tehdä. Eikä minua niinkään haittaa ettei tuoresiirtoa tule mutta pistää ketuttamaan nähdä tämmöinen työ ja vaiva ja seuraavaan siirtoon pääsen luultavasti vasta syksyllä :cry: tää olis ollut sama jättää koko hoitorumba sinne syksyyn jos olisin tiennyt! :( ärsyttää kyllä nyt. No joo hyvällä tuurilla (se on kuulema siinä ja siinä) kerkeää ennen kesätaukoa tekee yhden siirron, mutta minä ja hyvä tuuri ei olla ikinä näissä asioissa sovittu samaan lauseeseen.
Kasvattelen palleroita vielä la asti ja sunnuntaina tuikkaan irroitukset ja sit sitä tiistaina mennään. :barefoot:

Kaikille tsemppiä! (y)
 
Jos sitä sitten taas ainakin hetkeksi palailisi tänne, kun piinailu on toivottavasti ensi viikolla edessä... Tai piinailua tää munisten kasvattelukin kyllä tuntuu olevan.

Liekö kukaan muistaa, mutta viime kesänä täällä kirjoittelin. Eka ICSI toi plussan, mutta päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon ja yli kuukauden kestäneeseen tyhjentelyyn. Syksyn kaksi PASia ei tuottaneet tulosta ja kun pakkanen tyhjentyi, mies ilmoitti, että tää oli tässä. Vaan nyt kevään korvalla kysäisi, että josko vielä koitettaisiin.

Tänään oli toinen kontrolliultra ja punktio sovittiin tiistaille samoin perustein kuin lovelle eli optimoidaan isojen ja pienten kannalta parasta mahdollista tulosta. Ilmeisesti vuoden vanheneminen tekee tehtävänsä ja munikset kasvaa nyt hiukan hitaammin kuin viimeksi vaikka piikitän Gonalia nyt 25 IU:ta enemmän (eli 200). Oikealla puolella on vain pari isoa ja loput tosi pieniä, vasemmalla puolella sentään 9, joista toivottavasti mahdollisimman moni tiistaina kypsiä.

Lääkärin mukaan odotettavissa on samankaltainen saalis kuin viimeksi - eli ei kummoinen. Silloin kerättiin 7, joista 5 hedelmöittyi ja 3 selvisi jatkoon. Se hyvä puoli tietysti loven tilanteeseen verrattuna, että tuoresiirto sovittiin tehtäväksi, jos vain muuten kaikki menee niin kuin pitää.

Onko teillä muilla Gonal F + Orgalutran -käyttäjillä huonoa oloa? Mulla on vähän kuin raskauspahoinvointia ja maha sekaisin. Vaan kaiken kestää sen toivossa, että samat oireet jatkuisi :-D

Xienna
 
  • Tykkää
Reactions: love-
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

AdeliinaJosefiina # 04/2015 #2.#3.ICSI/1.PAS
Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#5.ICSI
cherrychoko #7/13#2.#matalat horm. tasot+ siittiöt # 1.IVF/ICSI

Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/4.PAS
Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS

Kiuski#-15#1.#laiskat munas. ja siit.#1.IVF
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI
maljakko #12/13#1.#siittiöt#3.ICSI/1.PAS
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV

Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
reason # 5/16# 2. #endo, kohdun rak.poik.# 2.IVF
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä#3.IVF/1.PAS
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym#4.IVF
Uneksija17#4/15#1#pcos/selit.#1.IVF
Xienna#1/2014# 2.(1.yht)#siittiöt#2.ICSI
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/2. PAS

Piinailijat: :whistle:
SalamaT
7.5 (5pv/19.4)
Toivo2016 8.5 (5pv/25.4)
Uneksija17 10.5 (?/?)

maljakko 12.5 (5pv/28.4)
AdeliinaJosefiina 12.5 (2x2pv/28.4)


Plussat 2016: :love:
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (km)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (kem)
Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (km)
MaiMei (luomu/letrot) (kkm)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Kuutio 2.IFV/1.PAS (6pv)
Huhti:
Kesäheinä-78 6.IVF/1.PAS (5.pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Ompas täällä moni nyt samassa vaiheessa, punktio juuri ollut tai just tulossa.

Mä myös olin punktiossa tänään. Oli kyllä positiivinen kokemus kahden vuoden takaiseen. Kätilö sanoi heti alussa, että nykyään on tehostettu kivunhoitoa ja se todella tuntui. Punktio ei tuntunut juuri miltään, eikä ainakaan vielä ole tarvinnut ottaa kipulääkkeitä lisää.

Munasolusaldo oli 7. Vähän ehkä pettynyt olen tuohon. Kuitenkin lääkkeet on olleet tapissa. Mutta ainakin nyt edes jotain saatiin. Toivon mukaan saatais monta alkiota. Maanantaina olis sitten siirto ja siitäpä se hermoilu sitten taas alkaakin. Kyselin gyneltä tuosta lugejen jatkamisesta, jos testi positiivinen. Ei oikein sanonut mitään asiaan. Mua vaan niin pelottaa ne järkyt vuodot ja tuo keskenmeno joulukuulta :( Noh, keskustelen vielä sit ma asiasta.


Kaikille tsemppiä omiin tilanteisiin!
 
Ei olisi vielä saanut, mutta niin vain testasin. 9 päivää 3 päiväisen alkion siirrosta ja dpo12. Kaikkien sivujen mukaan pitäisi alkaa jo näkymään, mutta testi loistaa tyhjyyttään. Emme keskustelleet lääkärin kanssa jatkosta, mutta miten teillä muilla on mennyt, onko heti seuraavassa kierrossa päästy tekemään PAS vai pitääkö odottaa yksi välikierto?
 
Uneksija17, mulla aiemmissa hoidoissa pidetty välikierto paitsi tässä viimesimmässä 5.ssä ois voitu siirtääkin heti seuraavaan (luonnon kiertroon) jollei ois ollu niin epämääränen, mm. ovis viivästy normaalista useemman päivän ja sen jälkeen tuli omituista niukkaa vuotoo. Usein kai juuri siks suositellaan välikiertoo kun seuraava punktiosta saattaa olla niin sekava.
Ja niin, riippuu hyvin paljo testistä, virtsan vahvuudesta ja on myös yksilöllistä miten aikasin kelläkin näkyy.. eli ei vielä pidä heittää kirvestä kaivoon!
 
Love- tosi harmi, ettei tuoresiirtoa voida tehdä. Mutta jospa teillä tällä kertaa kävisi hyvä tuuri, ja siirto voitais tehdä ennen kesätaukoa.

Uneksija17 oon törmänny useisiin keskusteluihin, joissa on kokemuksia myöhäisemmistä plussista. Eli ei se positiivinen aina näy kovin aikaisin. Toivotaan, että kuulut niihin, joilla HCG nousee hitaammin.

Itse oon edelleen malttanu olla testaamatta, huomenna olis kuitenki tarkotus. Huomenna ei tarvi töihin, nii helpompi kestää negatulos kun voi rauhassa kotona käsitellä todennäköistä pettymystä. Mitään selviä raskausoireita ei oo vieläkään ollu. Oon taas googletellu alkuraskauden oireita ja eksyin "tavalliselle" palstalle niin siellä joku listasi oireitansa ja mietti, onko tärpänny kun on ollu miehensä kanssa JO yli kuukauden ilman ehkäisyä :whistle: Pisti vähän ärsyttämään, pitikin taas googlailla liikaa. Pitäis pysytellä vaan lapsettomuushoidoissa olevien/käyneiden palstoilla.
 
Tsempit multakin kaikille piinailijoille ja kiitos tsempeistä tänne päin piinapäiville :love: maljakkohan on ainakin prikulleen samassa tahdissa kuin minä! Huisia! Meinasitko jo tänään (pp9) testata? Mä odottelen ensi viikkoon... en oo päivää vielä päättänyt. Ehkä ti tai ke olisi jo varma tulos, en yhtään jaksa sellaista mahdollista "onkohan tämä nyt tarpeeksi ahva viiva, vahvistuukohan viiva" -juttua, haluan vaan joko selkeän plussan tai selken negan. Siksi odotan lähelle oikeaa testipäivää, ehkä jopa sinne asti.

Onko piinailijoilla ollut oireita? Täällä on ollut enemmän oireita kuin koskaan, ja ei siis todellakaan mitään kuviteltuja. Ihan järkkyjä kipuja munasarjojen(?) erityisesti oikean kohdalla, myös alavatsan seudulla ja useamman päivän ollut nyt repäisykipuja sohvalta/sängystä noustessa ja yskiessä. Tissit/nännit alkoi toissapäivänä kipeyty mutta ne ei ehkä vielä oo tarpeeksi kipeät jotta plussaan voisi uskoa ;) nenä on myöski ollut tukossa joka aamu nyt pp6 alkaen, ja aamuisin ja iltaisin on muutenkin ihan flunssainen olo mutta päivällä ei ollenkaan. Mutta saattaahan sitä jotain olla liikkeelläkin. Mutta joo, noita ihan oikeita kipuja on siis ollut enemmän kuin koskaan missään pas-kerroissa, joko ne meinaa sitä ihaninta lopputulosta tai sitten on jotain vielä enemmän pielessä mun sisällä kuin mitä tiedossa on! Saa nähdä :)
 
AdeliinaJosefiina Joo mennään ihan samaa tahtia :) Toki minulle siirrettiin blasto eli tavallaan minulla on enemmän piinapäiviä takana. Hienoa, oireesi kuulostavat lupaavilta!

Minä sitten testasin jo eilen illalla kahdella eri merkillä, Clearblue plussalla ja One step puikolla. Molempiin piirtyi testiajalla hyvin haaleat, mutta selkeästi normaalissa valossa nähtävissä olevat haamut. Mielestäni molemmissa oli myös vähän väriä. En oo ikinä saanu edes tuollaisia viivoja mihinkään testiin eli ainakin jotain edistystä. Ehkä siellä jotakin ainakin on yrittänyt/yrittää tapahtua. Tänä aamuna tein samoilla merkeillä uudet testit. Clearblue oli vahvistunut, mutta One step ihan blanko. Eli ota tosta ny sitten selvää. Luin myös Clearbluen vääristä haamuista ja sekin laski vähän toiveita. Toki monessa kommentissa oli, että Clearbluen väärä haamu on ollut värillinen tosi ohut viiva (kuin kynän jälki), mutta tämä oli yhtä paksu kuin kontrolli, haalea vain. Onko jollakulla täällä jotain kokemuksia Clearbluen vääristä haamuista?
 

Yhteistyössä