Hipsunpöpsy! Minä ainakin ymmärrän tuon sun purkauksen, kun on varmasti hyvin matalat fiilikset! Siirrosta toiseen, ensin toivo ja sitten aina vaan syvempi toivottomuus! Mutta! Itsekkin olen raskausaikana seurannut tälläkin palstalla toisten tilanteita (taustaillut) vaikken sillon hoitopuolelle, enkä myöskään plussapuolelle edes kirjoitellut. Kirjoittelin toisella foorumilla. Tää lapsettomuus vain on ainakin minulla juurtunut niin syvälle, että on jollain tavalla kiinni näissä keskusteluissa ja tarvin edelleenkin vertaistukea ja täällä tuntee tulevansa ymmärretyksi. En jaksa uskoa, että meistä kukaan käy täällä vahingoniloisena kenenkään matkaa seuraamassa! Se voi tuntua epätoivon hetkinä sinusta siltä! Ja jos tuntuu, ettet halua täällä asioita julkisesti jakaa, niin suljettuja keskusteluita on olemassa! Sinne ei pääse kukaan "ulkopuolinen" kurkkimaan. Mutta, vielä kerran se, että varmasti ne, jotka tuolta plussapuolelta käy näitä lukemassa, saa teidän matkasta vertaistukea ja ihan aidosti uskon heidän olevan kannustamassa, vaikkei tänne mitään kirjoittaisikaan. Hiljaisesti tukemassa! Miksi kukaan olisi vahingoniloinen, kun hyvin moni itsekkin on kokenut noita samoja epätoivon tunteita! Osa pidemmän taipaleen käynyt, osa lyhyemmän ja uskon, että mitä pidempi taival, sen suurempi halu myös seurata toisten matkaa!! On kyllä vaikea uskoa, että kukaan vahingonilinen olisi!
Asiasta toiseen, ootko koskaan miettinyt vaihtoehtoishoitoja näiden lapsettomuushoitojen rinnalle? Varsinkin noiden maksa ja sokeriarvojen kannalta voisi olla hyödyllistä, sekä oman ovulaation piristämiseen. Olen saanut itse apua moneen juttuun classisesta vyöhyketerapiasta ja akupunktio on myös hyvä, sekä oikeanlainen homeopatia...niissä on kyllä paljon myös huuhaata, että siihen kannattaa vähän perehtyä, jos ssellanen kiinnostaa.
Nennalii!
On mulla oireita, tissit arat, mahaa juilii, välillä palelee, sellanen pieni jonotus päässä ollu muutaman päivän.....kaikista paras oire ku tuo one stepkin alkanu tummumaan
PC:n puikkotestissä aamulla ihan kunnon viiva. Äsken tuohon steppiinkin tuli huomattavasti vahvempi ku eilen! Ihan hölmö olo!! Pas siirrettiin ja minä en pistänyt taaskaan kaikkia pregnyleitä, mitä määrättiin. En pistänyt viimeksikkään ku tyttöä aloin odottaan. Määrättiin viimeksi 6 piikkiä...pistin 3 ja nyt määrättiin 4 ja pistin 2. Viimeksi oli myös gonapeptyl. Nyt ei ollut. Mua saa pitää mua vastuuttomana ja otan vähän riskiä näitten kanssa ku ite teen päätöksiä, mutta mun usko noihin tukilääkityksiin on useamman lääkärin taholta mitätöity ja uskaltaisin myös olla sitä mieltä, että jos alkio on elinvoimainen, niin sillä on mahdollisuus lähteä, ilman että pumppaa kauheesti lääkkeitä. Tietenkin asia on täysin eri, jos omassa hormonitoiminnassa on häikkää!!! En siinä tapauksessa todellakaan lähtis sooloileen.