Ei raskaana sanoo tän aamun digi.
Soitin klinikalle ja tyrkytti uutta aikaa uuteen hoitosuunnitelmaan, ei kiitos.
Purkauduin hieman noista lääkäri rumbasta niin taas sama virsi kuin tokaan hoitoon lähtiessä, yritetään tällä kertaa järjestää asiat toisin, niin hyvin kuin mahdollista ja hoitaja lupasi keskustella asiasta lääkärin kanssa (lääkäreiden kanssa, kun eihän meillä sitä "omaa" ole vaikka nimetty kyllä), mutta sanoin ettei ole tarpeellista jäämme tähän.
Nyt kun taas näkyy plussa testi kuvaa täällä niin tulikin fiilis että kyllä mä vielä haluankin keskustella miehen kanssa josko kuitenkin. Sehän on niin täysillä halukas vielä jatkamaan. Laitoin kuvan sille viestillä aamun digistä niin vastas että onpas surullista mutta ei meidän elämä lopu jatketaan hoitoa tai ei, ollaan yritetty ja mieti jos yritettäisiin kerta vielä (perässä miljoona sydäntä).
Siis kyllähän mä haluaisin yrittää, mutta kun se pettymisen fiilis on jotain niin karseeta sanoin kuvaamatonta hajottavaa paskaa.
Nyt mun on purettava vähän tätäkin "toisten plussa" fiilistä, että en tiedä miksi aikasemmin olin todella katkera toisten plussista mutta nyt kun on kokenut hoidoista noi negat niin voi miten on katkeruus kadonnut tuon puoleiseen. En ikinä halua kenellekään tätä pettymyksen tunnetta näin miten itse sen koen. Joo onhan niitä vitun marisioita kun ei heti pillereiden jälkeen parissa viikossa paksuksi tuu, nää on omaa kastia joo. Tai sit yk1 ja menkat alkaa ja sit pidetään kk taukoo ku ei tietylle kuulle laskettuu aikaa halua tai ei la sovi muuten vaan kalenteriin
ei prkle.
No mut kai mä alan tutkii klinikoiden tarjontaa, jospa kuitenkin. Saa nää tällä puolella tulevat plussat toiveet heräämään itsessäkin. Ja täällä palstalla plussat saa mun silmät kostumaan ja todellakin vain ja ainoastaan ilosta ja lämpimistä tunteista kohtalo tovereita kohtaan
Tulipas taas ON kirjoittelu mutta te ymmärrätte kun on hetkiä ettei tuu mitään järkevää kommentoitavaa.
Mar80 ja salamat IHANAAAAA
Ja olikos vielä muita? Kiela taitaa ainakin tulla teidän perässä. Hurjasti onnea ja pysyvyyttä