Siis mä soitin tänään polille ja sönkötin asiaani, että menkat on myöhässä ja nyt havahduin
YrittäjäJ:n samaan kysymykseen,
oletko testannut?
Siis EKAA kertaa ikinä, mä muuten
en ole testannut!!!
En edes tajunnut koko juttua, nytkö se vihonviimeinen pessimismi sai minusta otteen? HÖH!
Mulla oli menkkaolot jo pari päivää sitten, tiputteli ja loppui. Ja pääsiäisenä olin muina miehinä litkimässä ciideriä (en onneks juonut paljoa, mutta silti!!). Mitä ihmettä, ei yhtään minun tapaistani
Toisaalta kyllä minä tunnen, etten ole raskaana, miten ihmeessä oisinkaan. No enivei, pakkohan se on ottaa pregcheckki tuolta ja lirutella siihen. Katsotaan, pääsenkö syömään pikkuhousunsuojia (NOT.)
Hoitsu sanoi puhelimessa, että jos ei menkat ole alkanut ensiviikkoon mennessä, niin sitten Terolut kuuri jolla pakotetaan ne tulemaan. Niitä syödään siis kuulemma 10 päivää. Sitten jos oviskin venyisi, niin siirto ois nippanappa huhtikuun lopussa ehkä. Ja minä ajattelin, että se olisi ollut jo ensiviikolla. Pyh.
Kerroin hoitajalle, että mua pelottaa ja ahdistaa, että poli menee kohta kiinni, etten ehdi kokeilla kun ehkä 1 siirron ja tulee pitkä tauko. Valitteli asiaa ja ymmärsi kyllä hätäni, varsinkin kun en tästä nuorru, mutta minkäs teet. Paska tuuri, ei muuta.
Mutta, onneks täällä on osalla ihan kivojakin kuulumisia! Ettei kaikilla mene pitkin
sitä itseään.
Mamido jouduitko sä vaan odottelemaan niitä menkkojas sillon vai käynnistettiinkö ne? Mä muistan sen oviksen metsästyksen kyllä kun pohdittiin täällä et oliko se jo vai miten se meni.
Mulla on nyt läjä ovistestejä odottamassa. Arvaan, että myös se tulee viivästymään tässä kierrossa.