Kiva kun Domi tulit takaisin joo me otetaan sut mukaan!
Jasmina, voe mahoton <3 <3
Jasmina, voe mahoton <3 <3
Tervetuloa mukaan! Me mennään prikulleen samassa aikataulussa, samoin lääkkein ja kaavoin vielä! Mulla nyt Synarela 1x2, Menopur viidettä päivää 300 iu päivässä. Isolla annoksella. Meillä on selittämätön syy. Ei pitäs olla endoa, mut vain yksi munasarja, luovutetut simpat, munatorvi mutkalla jossain, ovulaation ja keltarauhasen ongelmaa, mut ei myöskään pco:ta. Selittämätön lapsettomuus siten, että ei näille mun ongelmille oo diagnoosia, toki simppaongelma niin vaikea, että pelataan luovutetuilla ihan suosiolla, tämä asia päätettiin jo vuosia ennen yritystä, kun asia on pitkään ollut tiedossa.Yrittäjä j mua ei oo leikattu. Justiin puhuttiin nollaultrassa siitä, ja lääkäri oli sitä mieltä että tässä vaiheessa olisi enemmän haittaa kun hyötyä leikkauksesta, pahimmassa tapauksessa täytyisi tehdä avoleikkaus ja käyttää väliaikaisesti avannetta jne jne. Eli kipujen kanssa eletään. 2 vk kuukaudesta menee pahimmillaan 2 panacodia+800mg Buranaa / kolmesti päivässä. Maha niinkun odottavalla tälläöin kun turpoaa ihan palloksi. Kipukynnys on kyllä aikamoinen kun näiden kanssa oppinut elämään ja siksi toivonkin että punktio ei olisi kamala kokemus. Olisi suotavaa että pystyisi töissä olla hoitamassa kevyitä hommia vaikka varsinaiset sairaslomantuuraajat olen kyllä palkannut. nuo sairaslomat kun ei yrittäjiä oikein tue
Hoitajan kanssa myös puhuin pelosta toimenpiteitä kohtaan koska inseminaatio oli jotain aivan järkyttävää! Luulin että taju lähtee kun sille katetrille (vai mikä oli virallisesti) tehtiin tilaa. Eivät ole koskaan törmänneet potilaaseen jolle se olisi ollut niin kivuliasta, liekö sit endometrioosia sieläkin jossain.
Nyt jännätään huomista ja yritetään selvitä menopurin sivuvaikutuksista.
Onko muilla tullut paljon oireita kyseisestä lääkkeestä?
sepä se, kun ei ne tee mitään muutoksia viimeksi jo valitin asiasta. Mulla kun ei mitään vikaa oo, niin ei oo tarvetta. Mutta hitto tää ny olo jo kolmas päin prinkkalaa mennyt siirto!Ankkalinna juu laitan yv:ta
Jasmina20 noi sun oireet kuulostaa kyllä todella hyvältä, vaikka ei varmasti tunnukaan kivalta
Nennalii oon kovin pahoillani. Ja tosiaan vaadi jotain muutosta, jos useampi kerta on menty jo samalla kaavalla!
OK. Kiva kuulla. Sain aamulla haamun ja mietin, että pitäisköhän olla jo vahvempi, jos plussa. Mulla kai pp11 nyt, jos lasken oikein.Tsemppiä kaikille piinailijoille! Mun kokemuksen mukaan tikkutestin sävyä ei ihan kauheasti kannata vertailla. Mulla meni reilu viikko vielä seerumi-hcg varmistuksenkin jälkeen, että viiva oli yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Kovasti plussatuulia!!!!!