Yrittäjä J paljon jouduit sitä peptyliä laittamaan? Mun pitää kysyä joskus omalta polilta miten sitä käytetään, mulla kun jäi 5 piikkiä jääkaappiin odottamaan ja ei ollu ilmasia piikkejä! Ja ne peptylit oli niitä, mistä mulla meinas taju lähtee, neula niin tylsä et rutina kävi ja se aine tuntui ettei lopu koskaan siitä ruiskusta
Kiia-S mä jotenkin eläytyin tohon sun tarinaan silleen et itelläkin sykkeet nous
. Varovaiset onnittelut!!
Mikä ihmeen Crinone
Ankkalinna? Onko se vähän niinkuin lugestron, ne pillupallerot?
Jasminalle lehmän hermoja päivien piinailuun. Inhottavaa arpomista ollakko vaiko eikö olla, mutta pidän peukut ja ukkovarpaatkin pystyssä
Mutta hei. Kysymys:
Mitkä ihmeen
oljet? Siis mulle kun soitettiin polilta, että kaikki 7kpl meni pakkaseen ja olin kuulevinani, että
toisessa oljessa on 5kpl ja toisessa 2kpl?
Mitä tuo tarkoittaa? Olin työpaikalla ja en voinut sanoa puhelimeen muuta, kuin "mjaaha, joo, kiitos tiedosta".
Googlettelin ja huomasin, että joillekkin on sanottu polilta, että menkat alkaa yleensä viikko punktiosta. Ei kaikilla, mutta ei ole tavatontakaan. Eli mulla siis on vuosisadan menkat. Tuli yösiteestä yli ja vuotaa ihan hirveesti. Huomenna ois ultra, pitänee soittaa sinne et mitä tehdään. Uskaltaakohan tampaxia käyttää, onko sillä punktiolla jotain vaikutuksia siihen? Ei nimittäin tule mitään rättien kanssa, niin kovasti vuotaa .