IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Onnea plussanneille!

Hurja määrä punktiosta toipuvia- onnea matkaan kaikille :) ja pahoittelut teille joilla ei niin hyvät saldot ollut..:(

Täällä ovis+ tänään eli alkiot otetaan Ma sulamaan ja Ti siirto jos kumpikaan hengissä enää on..en oo oikeen jaksanut palstaillakaan, tuntuu vaan rassaavan tämä viimeinen etappi, ahdistus ihan tapissa..Ma kp 10 oli siis ultra ja suureksi yllätyksesi limis oli huono, vaan 4,3mm. Mulla on päin vastoin aina ollut oikeinkin hyvä, tiedä sitten mikä on. Olin jopa vielä alkukierron juonut greippimehuakin ekaa kertaa ikinä! Tuolloin oli siis kaks follia 11mm.ovulaatio on "myöhästynyt " muutamalla päivällä noiden alkaneiden raskauksien jälkeen. No mutta lääkäri totesi että ehtii vielä hyvin kasvaa limiskin siitä. Tarkoitus oli siis alkioliimaa käyttää taas, ja kortisoni alkoi nyt myös.
 
Onko muilla piinailijoilla oireita? Mä kärsin menkka kivuista o_O kunpa ei nyt vaan tarkottaisi niiden alkamista.. Mitään muuta ei sitten olekkaan ollut.
Olisi myös kiva tietää jos olette aiemmin olleet raskaana että mitä oireita ollut ennen ja jälkeen plussan :LOL: en jaksaisi odottaa huomiseen testien kanssa :rolleyes:
 
Heippa taas :)
Ihanaa että täällä on muita piinailijoita. Päästiin siirtoon. Kaksi hyvää alkiota, yksi siirrettiin, toinen pakkaseen. Sitten kaksi hieman huonompaa pakastettiin yhdessä myös. Eli toivon mukaan ainakin yksi pakastesiirto ennen seuraavaa piikitysrumbaa.

Mieli on hyvä, jännittää hieman. Ja todella paljon kysymyksiä. Miten piinapäivät lasketaan alkionsiirtossa? Koska niinsanotut kiinnittymiset voivat tapahtua?

Nappeus, mulla vuosisadan flunssa esikoisen piinapäivillä ja hyvin meni :) tosin ovuulaatio induktio silloin eikä alkionsiirtoa
 
Rooroo1 siirtopäivä on pp0 ja siitä seuraava päivä pp1 jne :) minä luulen että täällä kiinnittyminen tapahtui jos tapahtui siinä pp4-5 koska silloin oli kovat ovis kivut ja vihlaisut mutta kaikilla yksilöllistä :)
Tulen aamulla kurkkaamaan mitä sinun testi sanoo Maimei :coffee: voi kumpa näkyisi jotain :love: minäkin kävin hamstraamassa pc testejä pari pakettia tänään!
Itse pelkään että haamuni on hävinnyt huomenna :unsure:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: RooRoo1
Mulla oli kans menkkatuntemuksia alkusiirrosta, sitten ne loppui. Menkkojen piti alkaa eilen/tänään, vielä ei oo kuulunut. Negatestin "rohkaisemana" uskallan tänään juhlia iltaa ystävien kanssa. Älkää teilatko mua! :D maanantain verikoetta odotellessa, mutta valmiiksi jo pettyneet fiilikset :/ tsemppiä teille muille :)
 
Yrittäjä toivottavasti tarrautui kiinni :giggle:
Maimein testin tulosta odotan :)
Nennalii toivottavasti hcg nousisi vain hitaasti ja verikoe olisi positiivinen :)
Tein itse eilen illalla ennen nukkumaan menoa pc liuskan kun luin noista rfsu testeistä että ovat antaneet vääriä positiivisia/haamuja. Tuli paljon vahvempi viiva kuin rfsu testillä:love: tänään en ole vielä tehnyt koska ilmeisesti aamupissa ei ole minun juttu :ROFLMAO: odottelen hätää siis!
 
Päivän paisteessa sitä minäkin vähän ihmettelin että miksi vasta 14.pv mutta kun antoivat sellaisen paperin mukaan missä lukee tuo testauspäivä niin en uskaltanut kyseenalaistaa. Karmeen pitkä piina edessä. Tosin eiköhän se vuoto ala tukilääkkeen läpi niinkuin aina.
 
Pirtsi, kiitos vastauksesta :) niin ja kysymästä. Teen ovistestejä siksi, etten halua luomunkaan suhteen luovuttaa vaikka simpat onkin surkeita. Ihmettä odotellessa! Enkä varmaan ees osaisi olla testaamatta ku on 2 v putkeen ovista metsästänyt. Nyt toki lopetin tikuttamisen kun ei plussaa vaan tuu ja tänään kp 21 kai. Mätäkierto siis. Ens kierrossa se pas ja letrot apuun kun tää näköjään ei nyt ilman toimi :( ahdistaa kun oma kroppa on sentäs toimin..mut ehkä tää on vaan tilapäistä. Äh kurja jos siellä menkat alko, hali!
Jasminalle peukut kumpa, kumpa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Eikun tämä olisi ihan ok jos menkat alkaa, jos se seuraava "puhdas" kierto alkaisi sitten aiemmin, niin päästäs aiemmin sinne PAS:iin kun huhtikuun loppupuolella (y)
En tiedä mitä nyt tapahtuu. Jos vuoto jatkuu, pitänee polille soitella maanantaina.
Mä inhoon niitä ovistestejä. Ärsyttää kun pitäs tilata niitä varmaan siihen huhtikuun kiertoon. Äh. Mulla on se LH-huippu vielä niin nopee, että joudun testaamaan kp 10 -> aamuin illoin. Muuten menee huti.
Entä jos sulle on käynyt samoin Mamido?
Ja meillä siis sama ongelma, simpat. Silti sitä odottelee omaa ihmetarinaa, vaikkei sitä nyt 3 vuoden aikana ole tullutkaan, mutta JOS.
Lääkärikin yksityisellä meille sanoi joskus, ettei luomuraskaus ole mahdoton ajatus, mutta äärettömän epätodennäköinen, tyyliin 2% luokkaa jos sitäkään.
Mut voittaahan ihmiset vissiin lotossakin? :rolleyes:
 
No toi 2% on kyllä aika masentava..tuskin meillä yhtään se parempi..ehkä ois parempi olla tikuttamatta ja toivomatta :( niin..mulla on yleensä noussu lh aika hitaasti +on oppinu tunnistamaan sen muista oireista. Nyt ei oo ollu mitää tuntemuksiakaa. Ärsyttävää kun ei osaa yhtää arvioida milloin passiin päästään. Plus pelkään et tää on sitte joku 60 pvn kierto!!! Yhdet terot taitais apteekis olla jos resepti enää voimas..niillä vois saada alkuun, mut pelkään et sotkee sit omaa kiertoo vielä lisää!
 
Pidän sulle Maimei viellä peukkuja pystyssä :)(y)
Tässä testin tulosta, ylempi eilen illalta ja äsken tein tuon alemman joka on vielä märkäkin :rolleyes: kyllä vähän nyt alkoi kutkuttamaan että voisko tää olla mahdollista!
http://aijaa.com/iWW7pm

Muoks. Meilläkin miehen simpat syynä ja pakastetussa siemennesteessä oli normaaleja vain 1% ja ainoa hoitomuotokin oli icsi jolla voisi onnistua :(
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Ankkalinna # 09/2012 # toinen # ? / vähän pco:ta / kohtutulehdus/ ikä? # 1.IVF
Bridge # 5/2015 # ensimmäinen # matala AMH+ikä # 3. IVF
Darni73 # 9/12 # eka yhteinen # simpat # 1.icsi
Domi # 4/ 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 1. PAS
Elika # hoidoissa 2013 # ensimmäinen # selittämätön # 2.ICSI/IVF

epätoivoista yritystä # 10/07 # ensimmäinen # selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä # 3.icsi 5.pas (7.siirto)
haavetta pienestä
# 4/2014 # ensimmäinen # selittämätön (kilpparin vajaatoiminta) # 1.IVF
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: # 2015 # ensimmäinen # siittiöt # 2. ICSI
ilo2010
# 2012 # 2. # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Jasmina20
# 12/2013 # ensimmäinen # siittiöt # 1.ICSI 1.PAS
JONPA77
# 2004 # ensimmäinen (2 sijaislasta on) # selittämätön #
1.IVF
Juru27 # 2013 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI
Kielon-kukka # 2013 # ensimmäinen yhteinen (7-v aijemmasta suhteesta) # endo,pco # 4.IVF/ICSI (tulossa 3/4-16)

kiia-s # 11/2011 # ensimmäinen # pcos # 1.IVF 1.PAS
Magda78 # 01/2012 # toinen # alhainen amh # 1. IVF

Mamido # n 1,5v # toinen # siittiöt # 1.ICSI
Mar80 # 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 1.IVF/ICSI

Mari32 # ensimmäinen # siittiöt &endo # 5.ICSI
Misericordia
: # hoidoissa 08/2013 # toinen # selittämätön # 2IVF/1.PAS
Nappeus
# 2014# ? # PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nempula
# 11/2015 # ensimmäinen # steri # 1.IVF/1.PAS
Nennalii
# 2012 # ensimmäinen #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu # 1.ICSI/3.PAS (ei tuore siirtoa)
Nenna81 # 3/2013 # tuhoutuneet johtimet # 3.(1.yhteinen) # 2.IVF 1.PAS
Orapihlaja #ensimmäinen #siittiöt #1.IVF

Pirunpelto # 1/2013 # ensimmäinen # oma ikä + simpat # 1.ICSI
Pupuska81 #3/ 2013 # ensimmäinen lapsi # pco+heikot siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
Pussipiru # 2012 # ensimmäinen # azoospermia + endo # 2.ICSI
Päivän paisteessa # 7/2012 # ensimmäinen # huonot siittiöt, alhainen amh, heikkolaatuiset munasolut # 4.ICSI

Reuna # 2013 # ensimmäinen # pco,ovuloimattomuus ja simpat?# 1.IVF
Rizu
# 1/2016 # toinen # selittämätön/kilpirauhasen vasta aineet # 1. IVF/2.PAS
ronja81
# 2007 # toinen # selittämätön # 3.IVF 3 PAS
Roxanne # 12/2014 # ensimmäinen # ikä/siittiöt # 1.IVF/ICSI

Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Sphinx
# 06/2013 # ensimmäinen yhteinen # selittämätön+endo # 1.IVF 12/2015
Tiituli
# 2014 # ensimmäinen # selittämättömiä/ikä # 2.IVF
Timjami77 # 7/2013 # oma 2. miehen 3. # selittämätön/ikä/simpat # 5.ICSI73.PAS
Toive* # 7/013 # ensimmäinen # johtimet tukossa # 1.IVF
Tupsuli # 1/2016 # 4.IVF (1.saanut alkunta 3.IVF:n tuoresiirrosta) # selittämätön

virvatulia # ? # toinen # siittiöt + pco # 1.ICSI / 4.PAS
Wawwi # 05/2015 # ensimmäinen # alhainen Amh,korkea Fsh # 1.IVF
Yrittäjä J # 01/2013 # ensimmäinen yhteinen # endo ja selittämätön # 1.IVF/ICSI 01/2016

"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua

Piinailijat::whistle:
JONPA77:
testipv. 26.2(testi) (2kpl 2pv siirretty 12.2)
Nennalii: testipv 29.2. (2pv siirretty)
Jasmina20: testipv 2.3. (3pv siirretty 18.2.)
kiia-s: testipv ? (3pvä siirretty 19.2.)
Magda78:3.2 (siirretty 17.2)
Elika: testipv 7.3. (3pvä siirretty 24.2.)
Yrittäjä J: testipva 10.3. (3pv siirretty 25.2.)
Nappeus: testipv 10.3. (siirretty 25.2.)
Ankkalinna: testipv 14.3. (26.2. siirretty 3pv)
Päivän paisteessa: testipv 10.3. (Siirretty 26.2. 3pv alkio)
RooRoo1: testipvä 10.3.(siirretty 26.2.)

Plussat 2016: :love:
Tammikuu:
Salama T 2.IVF (kkm)
Misericordia 2.IVF/1.PAS
Helmikuu:
JONPA77 1.IVF/1.tuoresiirto
Orapihlaja 1.IVF

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa kun piinailijoita on iso määrä :love:
Ja alkaa tuntumaan siltä, että plussa aaltoa voisi alkaa odottelemaan. JONPA77 ja Orapihlaja, sekä myös Jasmina20 näyttäisi aloittavan aallon :love: :)(y)

Ankkalinna kuka vain voi päivittää meidän listaa. Domi tosiaan on ahkerasti päivitellyt tätä, mutta taitaa olla lomalla nyt. Ja itse yritän aina välillä päivitellä. Mutta omia tietoja voi tosiaan vaikka itse päivittää, klikkaa vain vastaa painiketta, muuttaa omia tietoja ja ottaa alkuun ja loppuun tulevat [ QUOTE ] tekstit pois. (y)

Täällä odotetaan menkkoja alkavaksi, että pääsis piikittelemään. Sen verran pirttihirmu oon ainakin ollut tänään, että jospa ne huomenna alkaisi :D
Meillä on kanssa miehen simpat syynä, ja lääkäri sanoi meille samaa, että toki luonnollisesti voi tulla raskaaksi, mutta hyvin epätodennäköistä se on. Mutta samaa myös täällä tehdään, ovulaatiota metsästetään aina, jos kuitenkin onnistuisi luomusti :geek:
 
Viimeksi muokattu:
Jasmina, onhan tuo vahvistunut ihan älyttömästi ! Mä en ihan ymmärrä tota lyhenteiden merkitystä, eli onko sulle Jasmina tehty siis jo yksi icsi tuoresiirrolla ja tämä on nyt 1. passi?
Hankala puhelimella selailla. Vai olitko sinä se joka ei kans päässyt tuoresiirtoon vaan jouduitte odottelemaan?
Hurjasti onnea oli miten oli ja toivottavasti pysyy kyytiläinen matkassa :love:.
 

Yhteistyössä