Tosi kurja
Luisin tilanne! Luulen kyllä että lääkärit löytää keinot limakalvon kasvatteluun kun alkiot on valmiina pakastimessa. Sit voidaan paremmin keskittyä just niihin limakalvon kannalta olennaisiin hormoneihin. Kuinka tarkat hormonikokeet sulta on otettu? Entä oliks sulle tehty laparoskopiaa?
Pahoittelut myös
Ricardinalle! Toivottavasti ens kerralla onnistuu!
Astrea: kyllä ne piikitykset alkaa sujua. Mullakin tuntui alussa että olen ihan pihalla mitä ja miks ja koska ja hermostutti että ihan varmasti unohdan jonkun supertärkeän jutun, mutta siitä se sit selvis.
Untuvikolle myös oikein paljon tsemppiä ja jaksamista jännittämiseen!
Meille soitettiin äsken, 20 minuuttia ennen sovittua alkionsiirtoaikaa että älkää tulko, labra haluaa tehdä
pitkän viljelyn ja siirretään vasta maanantaina. En saanut hoitajasta puhelimessa oikein irti että onko siellä joku ongelma, onko alkiot hitaita tai muuten huonoja. Sanoi vain että eritasoista porukkaa, haluavat viljellä pidempään että osaavat varmasti valita parhaan.
Mua tietysti hermostuttaa, kun meillä saldo oli seitsemän munasolua, joista 5 hedelmöittyi oikein. Katovaraa ei oikein olis. Olen ollut näiden hoitojen ja punktion takia todella kipeä puoltoista viikkoa, tän viikon ihan kurjassa kunnossa, hyvä kun pääsen vessaan ja jääkaapille kävelemään. Voi perse jos tämä kaikki kärsimys on ihan turhaa ja hoito kusee jo ennen siirtoa
Mulle hoitaja sanoi nyt että pitkä viljely on hyvä juttu,
jos alkiot kuolee viljelyssä ne ei olis kohdussakaan selvinneet. Viime viikolla toinen hoitaja selitti ihan päinvastaisesti ettei kannata tehdä pitkää viljelyä koska
alkioilla on paljon paremmat elinmahdollisuudet kohdussa kuin maljalla. Ota noista nyt sit selko... : /