IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Tais olla eilinen väärä hälytys eli varmaan kemiallinen raskaus kyseessä... tänään aamulla tikussa ihan yhtä haalea viiva ellei jopa haaleampi :cry:... prkle!!!
Vielä en suostu luovuttamaan mutta kyllä näillä päivillä (pp8, 5-päiv. blasto) pitäis kaiketi olla jo ihan selkeä viiva. Harmittaa kun mulla ei ole sitä viime kierron samanlaista testitulokset enää tallella (sehän ei tarkoittanut mitään!).

Voihan paska :confused:.

Kiitos ihanaiset naiset taas kerran tuesta. :love: En mä vielä luovuta, vielä on toivoa (ehkä?).

Epplu hieno homma, toivottavasti kaikki jatkuu hyvin eikä pelästyttävät vuodot enää palaa.

Mukavaa keskiviikkoa kaikille :), palailen illalla testipaniikin kanssa tai viimeistään huomenna..

• Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Domi näköjään mennään samoissa :) Mulla ainoastaan Lutinus käytössä, luonnolliseen kiertoon tehty siirto. Tosiaan, 2pv tuo on eikä 3pv alkio. Toinen alkio oli kupsahtanut sulatuksessa, toinen oli priimaa ja toinen vähän heikompi, mutta en tiedä sitä et kumpi saatiin siirtoon.

Jotenkin vaan mietityttää et oliko siirto ihan turha. Ovulaatio oli kuitenkin jo torstaina ja siirto tehtiin maanantaina. Jotenkin niin pessimistinen olo, ei jaksa usko enää riittää. Ja ihmiset ympärillä vaan lisääntyy.

Mut kuitenkin, mulla viimekierrossa pakastettiin 2+2+3 ja nyt 1+1+2. Viimekierroksella olivat huonompilaatuisia kuin nyt. Paitsi noi kaksi jotka vielä jäivät pakkaseen, ne eivät olleet enää niin hyviä. Ja toi Lutinut, mie en yhtään tykkää. Kokoajan litimärkä olo ja mönjät valuu ulos. Ja saavat aikaan myös sen että vessassa saa yöllä ravata alvariinsa. Mie nukun aina tosi huonosti kun noi Lutinukset on käytössä :cautious:

Ärsyttääkö muilla lääkäreiden "lässytys"? Aina on kaikki niinkuin pitää, limakalvo huippuhyvä ja alkiot hyviä ja pitäis NYT onnistua. Ja joka kerta toivotaan että nyt nähtäisiin viimeisen kerran. Itteäni ahdistaa, olo on jotenkin vaivaantunut, sillä tämä sama liibadaapa selitetään joka kerta, oli alkio sitten millainen tahansa. Siis vasta tässä toisessa IVF kierrossa sanottiin etteivät edelliset olleet niin hyviä kuin nyt. Meni jotenkin luotto koko hommaan. Enhän kuulosta yhtään katkeralta :sneaky:

• Tykkää
Reactions: Timjami77
Mitä tulee noihin tikkujen tiirailuun: Ihan normaalia ;) joka kerta sitä vannoon etten osta tikkuja etukäteen ja vaikka ostan niin en sata varmasti testaa ja jos testaan, niin nakkaan samantien roskiin. Niin varmaan, siellä ne tikut on aina rivissä ja niitä tiiraillaan monta kerta päivässä kunnes menkat alkaa ja sittenkään ei halua uskoa, vaan on pakko testata vielä kerran.

Puhumattakaan siitä että töihinkin pitää niitä tikkuja ottaa mukaan, josko se tulos ois siellä eri kuin kotona!

Nenna ymmärrän sua <3 mä peukutan onnistumisen puolesta! (y)

Joo kaipa ne lääkäritkin haluaa vaan luoda uskoa onnistumiseen. Tiedän että se raivostuttaa, varsinkin jos pettymyksiä tulee kerta toisensa jälkeen. Tietty se sellainen ylimielinen tai alentava lässytys on raivostuttavaa "kyllä sulla kaikki on nyt hyvin, relaa nyt vaan ja harrastakaa paljon seksiä" pusipusi.

Voihan viddu jos olisikin noin helppoa. Mä olen joskus PMS-höyryissä tiuskinutkin jotain lääkärille, niin mies on potkaissut polveen pöydän alla ja läksyttänyt käynnin jälkeen :LOL:

Mulla olo on aina niin vaivaantunut että totean vain et toivotaan parasta :ROFLMAO: siis oikeesti, pää on aina yhtä tyhjä noiden kommenttien jälkeen. Mitä siihen voi vastata? Et juujuu, relataan vaan, ei yhtään hätiköidä, eikä varmasti testata ennen pp10 :oops:

Lutinuksista tulee tosi paljon enemmän puuroa pöksyihin kuin lugeista. Se oli kyl tosi inhaa kun sai pari kertaa päivässä vaihtaa pikkuhousunsuojaa vähintään :sick: ainoa hyvä mikä niissä itsellä oli, oli ettei niistä tullut mulle mitään oireita. Lugeihin kun vaihtoi niin heti ekalla kerralla annoin niiden rintaoireiden ja menkkojen pois pysymisen hämätä itteäni että nyt on onnistunut :devil: lutinuksista alkoi aina tiputtelu läpi.

Ja joo itelläkin kun niitä siirtoja silloin naikkarilla vaan kertyi ja kertyi ja joka kerta lääkäri lopuksi toteaa "toivottavasti ei tarvitse enää nähdä" niin kyllähän siinä alkoi pakkasen tyhjentyessä olemaan sellanen haista paska fiilis.

Nykyisellä klinikalla oma lääkäri siirron jälkeen totesi vain, että "onnea matkaan, sitten tänään se lasi punaviiniä ja rentoutumista". Minähän sitten maistelin kolme lasillista :D

Huh, meidän ainokainen oli lähtenyt jakaantumaan normaalisti, oli kuulemma kaunis nelisoluinen ja biologilla kaikki luotto siihen että huomenna siirtoon päästään. Sain siis minäkin tänään aloittaa nuo pimppapillerit (ihana nimi :D), en ole koskaan ennen niitä käyttänyt, katotaan kuin muikkelin käy.

Tuo lääkäreiden lässytys, se on niin pienestä kiinni että ottaako se aivoon vai onko se oikeasti lohduttavaa. Esim. mun aukkari kun epäonnistui niin lääkäri yritti vakuutella että juu, kyllä hän nyt uskoo että ne tuubat siellä kuitenkin auki on, huoli pois. Mistäs sinä sen voit tietää jos et kerran mitään ilmakuplia nähnyt?! Mutta sitten taas tänään kun juttelin biologin kanssa tuosta alkiosta niin oikeasti huojensi mieltä kun toinen vakuutteli että varmasti siirtoon päästään ja niin on kaunis alkio että varmasti tarttuu kiinni. Eihän sitäkään vielä voi tietää, mutta lohdutti silti.

Yrittäjä, täällä naureskelen mielikuvalle, jossa se MIES lääkäri potkas sua pöydän alla. Vähän aikaa kauhistelin, jotta olipas törkeä lääkäri, läksytti vielä lopussa.
Nauru tekee hyvää tm jälkeen. Vihdoinkin suht normaali päivä. Kuukautisia odotellessa ja sitten uus ivf.
Tsemppiä kaikille. Ihana nähdä plussia täällä. Piinailijoille paljon onnea!

Mulla alkaa täällä kauhu vallata mieltä, kun koitan pähkiä että olisko nää nyt ekoja raskausoireita, vai enteileekö vaan menkkojen alkamista. Yö meni kääntyillessä, kun ei mikään asento ollut hyvä. Närästi, pissatti ja nälätti. Mahassa on semmonen tunne, niinkun olis kuulantyöntökuula tossa kohdun kohdalla.
*ÄLLÖVAROITUS*
Aamulla ylösnoustessa valahti ihan kirkasta nestettä pitkin reisiä, ei mitään lutinusmömmöä ja nyt on semmosta sitkeetä, vähän vaaleanpunertavaa limaa aina pyyhkäistessä.
Mies jo totesi, että huomenna jo testataan, jos saataisiin edes vähän toivoa taas siihen, että kyytiläinen olis tarrannu kiinni. :unsure:

Tai sitten pähkäily vaan pahenee, jos tulee joku haalee haamu :D

Ainiin... unohtu täällä kertoa, että kolme kaveria saatiin pakkaseen sit loppujen lopuksi. Muita seurattiin maanantaihin, mutta ne ei sit selviytyneet...

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: SalamaT

Yhteistyössä