Mari mä olen itse vähän sillä kannalla nyt kun molemmat kaavat kokeillut, että se pitkä kaava on kyllä turha, meidän klinikkakaan ei sitä tee ollenkaan. Siinä keinotekoisesti tehdään mahdollisimman paljon niitä munasoluja ja on sitten sitä hyperin vaaraa yms eikä ole hirveän luonnollista.
Tällä kertaa kun mulle tehtiin lyhyt kaava niin ekassa ultrassa katsottiin että oli yhteensä 15 pientä munista kasvamassa kierron alussa ja niitä sitten lähdettiin vaan kasvattelemaan ja boostaamaan gonal-f:llä ja samat 15kpl sitten punktiossakin kerättiin. Voisin kuvitella, että mulla vaikutti myös munisten laatuun sitä kautta.
Mä oon kuullut, että PC voisi antaa turhaa viivanpaikkaa, mutta haamuja en kyllä pysty uskomaan että ne pyhästä hengestä taikoisi. Eli uskon kyllä että sulla jotain on (tai on ollut) meneillään siellä. Ja onhan tässä vielä toivoa niin kauan kun menkat ei ala!!
Lottainen hui miten sulla noin paljon niitä luomusti kasvaa? :O onneksi sullekaan ei tehdä pitkää kaavaa koska dextralla olet niin pysyy varmasti kurissa sitten tuo mutta voipi olla vähän ahdas olo tuolla alamahalla sitten juuri ennen punktiota. Mulla ekassa punktiossa kerättiin 10+10 ja sitä edeltävä sisäultra oli todella inhan tuntuinen.
Mutta jos nyt kävisi niin että hyperi tulee niin älä ole huolissasi/harmissasi tuoresiirron menettämisestä, koska PAS:it kuulemma natsaa paremmin anyways
Mutta sitä ennen iloista munisten ja limakalvon kasvattelua