Ensinnäkin
Mandalalle tosi paljon tsemppiä, että kaikki menis hyvin. Olet paljon ajatuksissa
. Sulla tosi hyvin noussut raskaushormoni. Älä nyt heti maalaile piruja seinillä, vaan yritä nauttia.
Mari rfsut on munkin mielestä ihan per***stä. Sain pc:llä ja apteekin omalla ihan selvän viivan ja rfsu:n testissä oli just ja just havaittava haamu. Eli mun mielestä ne testit vois hävittää tältä pallolta kokonaan. Voi kunpa
. Huomenna digiä kehiin...
nans Hyvä saalis, toivottavasti moni hedelmöittyy. Mullekin tuli yllätyksenä se jälkikipu, mutta itselläni se onneksi loppui jo punktion jälkeisenä päivänä. Jotkut ovat pitkään kilpeitä.
hannuliini toivottavasti teidän hoidot lähtee viimein käyntiin. Mulla oli muuten km:n jälkitarkastuksessa se TYKSin mieslääkäri ja 2 lääkäriopiskelijaa, oli ehkä 'tunnelmaltaan paras käynti' vaikka just oli keskenmeno todettu. Siitä mieslääkäristä tuli mun lemppari, mutta on siellä ilmeisesti aika harvoin. Oletko sä käynyt sillä miehellä?
rooroo me ollaan edetty tyypilliseen tapaan julkisella induktiot, 4 (vai 3?) inssiä, odottelua ja sitten ICSI, joka vaihtui IVF:ksi. Meidän koko polku ensimmäisestä käynnistä IVF:n ekaan alkion siirtoon kesti 1 v 8 kk, mutta meillä epätyypillisen pitkä polku...
ON: ei mitään, ainoastaan tylsää odottelua. Vuoto on onneksi loppunut ja pitkästä aikaa saanut taas intiimiä läheisyyttä miehen kanssa. Ensin luget ällötti ja vei kaikki halut + sen jälkeen melkein 3 viikon vuodot. No mutta hyvää kannatti odottaa
. On muuten pitkän vuodon jälkeen mukava kulkea pelkissä pikkareissa ilman tuplasuojia. Nyt pitää olla pienistä asioista iloinen, kun en tutkailla mahdollisia raskausoireita tai tiirailla viivoja. Viikonloppuna ajattelin lähteä ulos tuulettumaan
.