kop kop Oon ottanu magnesiumia ihan sen normaali purkissa olevan suositusannoksen, eli 375mg.
Onnea plussista ja pahottelut negoista :hug:
Mandala ja joku muukin tais miettiä tätä, mulla on noi estrogeenit (zumenon) aina estäny vuodon alkamisen niin lääkepasseissa, kuten myös nyt viimesimmässä tuoresiirrossa, vaikka aiemmilla kerroilla alkanu lugen läpi hyvissä ajoin. Vuotoo tietää odottaa parin päivän päästä niiden lopetuksesta. Tuskin niitä enää otankaan tuoresiirtoon, mitäpä sitä vuotoo hyötyy viivyttää, peli on kuitenkin aika selvä jo viimestään pp10 negasta...
).( Välikierrolla vieläkin, ensviikolla pitäs alkaa uus kierto johon yritettäs siirtää se ainoa blasto, jollei nyt systeemit oo täysin sekasin viime kierron rääkistä. Nyt tullu kp18 lähtien sellasta ihmeen rusehtavaa v-vuodossa. Vaikka kai sitä osas odottaakin että ivf:n jälkeisessä kierrossa on jotain omituista. Vähän jotain lieviä vti oireitakin, toivottavasti ei nyt mitään tulehdusta kuitenkaan...se nyt vielä puuttuiskin.
Muuten ollu tänään taas yks niistä päivistä, siis sellanen "tukehdunko kateuteen ja katkeruuteen" -olo, miks just mulle km, miksei se ois vaan voinu onnistua, ne ois nyt sen ja sen ikäsiä, JOS ois,..ei tosta menetyksestä taida päästä ikinä yli, pilaako tää paska kaiken muunkin hyvän elämässä mitä nyt vielä on jne... Moni, etenkin jo lukuisia pettymyksiä näissä hoidoissakin kokeneet, varmaan tietää mitä tarkotan. Pitäs vaan yrittää taas paaduttaa ja unohtaa....