Itsetyydytys

  • Viestiketjun aloittaja Kokematon
  • Ensimmäinen viesti
Kokematon
Hei!

Onko siitä jotain haittaa jos työntää harjanvarren emättimeensä... ettei siitä tuu mitään vaurioita tai muuta sellaista??

Ottaisin vastaan itsetyydytys vinkkejä? ;)
 
itsenäinen hommeli
Netistä löytyy hyviä ja luotettavia sivuja ja firmoja josta voi tilata kaikenlaista kivaa. Jos ei viitsi mennä kaupunkinsa seksivälinekauppaan...tilasin eilen itselleni hieromasauvan, toivottavasti on nopea toimitus :). Maltan tuskin odottaa...
 
Ansku
Ei mitään haittaa. Ainoa homma on että peset ne välineet ennen ja jälkeen käytön, ettei tule tulehduksia tai vastaavaa. Mun kokemus on, ettei sen sisään työnnettävän jutun tarvii olla niin iso. Joku pieni juttu esim. paksu tussi kelpaa (pidä kiinni siitä korkkipuolesta ettei se jää pilluun jumiin!) Sit vaan silittelet klitorista nii varmasti tulee...
 
Jenni1971
Tuossa käsisuihkusysteemissä on se huono puoli, että jos tyydytät vain sillä, et opi masturboimaan lainkaan käsilläsi. Kuitenkin yhdyntätilanteessa ja siinä, miten opettaa tulevaa poikaystäväänsä tyydyttämään, on ihan välttämätöntä, että itse osaa hieroa klitorista juuri siten, että orgasmi onnistuu. Tämä siis koskee erityisesti niitä tilanteita, jolloin naisen on vaikeaa laueta ja mies ei kunnolla hallitse naisen tyydyttämistä käsin/suulla. Eli on mahdotonta opastaa miestä, jos ei itsekään tiedä, miten se tyydyttäminen tapahtuu.

Suosittelisin kanssa sitä, että netin kautta tilaat joltakin suomalaiselta seksisivustolta hieromasauvan (ei liian isoa!) ja harjoittelet sen kanssa. Jotkut mallit jopa soveltuvat suihkussa käytettäväksi ja ne on helppo pestä miedolla saippualla ennen ja jälkeen käytön.

Veikkaanpa, että haju tarttuu erittäin helposti esim. harjan varteen yms juttuihin, joten helpompaa on käyttää dildoa.

Dildoa siis sisään ja toisella kädellä klitoriksen hierontaa.
 
Kokemattomampi
Ok, entä jos klitorisorgasmi onnistuu ihan muutaman minuutin jälkeen (on tullut harjoiteltua...) mutta vaginaaliorgasmia en ole vielä 27 vuoden ikäisenä kokenut? V**tuttaa koko homma ja jokainen yritys loppuukin sitten klittan hierontaan. Ohjeita? Vihjeitä?
 
Höh
Päinvastoin! Kukaan täysijärkinen EI jätä masturboimatta! Ihminen löytää oman seksuaalisuutensa jo aivan lapsena ja oppii tuottamaan mielihyvää itselleen. Miksi sitä ei saisi toteuttaa läpi elämän? Sitä tekee ihminen joka pitää itsestään...höpöhommaa omia turhautumia on raamatulla selittää. Sitäkin kirjaa voidaan tulkita niin monella eri tavalla.
 
Niisku
Älä työnnä harjoitellessasi mitään liian kovaa ja jäykkää emättimeen. Etsi netistä osoitteella seksikauppa, kyllä löytyy hyviä postimyyntipaikkoja. Isossa kaupungissa voi käydä livenä alan liikkeessä. Itse kävin eka kertaa 40v ja noloa sanoa, mutta nolotti! Kannatti kyllä ostaa hyvä jellydildo.

Opettele hieromaan klitorista eri tavoin, jokainen tykkää vähän eri otteista. Joku käyttää vain yhtä, joku montaa sormea. Itse hieron peukalon alaosan pehmeällä lihaksella tai ranteella, sormet on liian kovat ja terävät. Orkun tullessa on saatava kitkaa eli jotain kangasta väliin. Mutta muista, jokaisella on omat metkut! Harjoitellen löytyy paras nautinto!



 

Yhteistyössä