Itsetyydytys

  • Viestiketjun aloittaja Kokematon
  • Ensimmäinen viesti
Outo
Alkuperäinen kirjoittaja itsetyydyttämätön hyyppä;11266452:
kunnioitan mieluiten raamattua! ^^ kaikki jotka masturboi on idioottei
Olet tainnut lukea raamattua joko hieman suppeasti tai sitten et ole ymmärtänyt lukemaasi. Voit ihan rauhassa kunnioittaa raamattua mutta ei sillä missään seksuaalisuutta kielletä.
 
Vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä 14v;10987273:
On jätkillä helppoo ku ottää vaan nkyrvän kätee ja rupee vemputtaa:)))))
Minä teen sitä suihkussa, jossa se tuntuu hyvältä. Toisaalta kun käytät apuna öljyä tunne on vielä mukavampi. Toisella kädellä hieron nänniäni. Ihanaa
 
ALLI
Älä työnnä harjoitellessasi mitään liian kovaa ja jäykkää emättimeen. Etsi netistä osoitteella seksikauppa, kyllä löytyy hyviä postimyyntipaikkoja. Isossa kaupungissa voi käydä livenä alan liikkeessä. Itse kävin eka kertaa 40v ja noloa sanoa, mutta nolotti! Kannatti kyllä ostaa hyvä jellydildo.

Opettele hieromaan klitorista eri tavoin, jokainen tykkää vähän eri otteista. Joku käyttää vain yhtä, joku montaa sormea. Itse hieron peukalon alaosan pehmeällä lihaksella tai ranteella, sormet on liian kovat ja terävät. Orkun tullessa on saatava kitkaa eli jotain kangasta väliin. Mutta muista, jokaisella on omat metkut! Harjoitellen löytyy paras nautinto!

Minä vanhempana naisena uudestaan aloin tyydyttää itseäni uudestaan kun näin nuoren niehen runkkaavan ja halus että katselen. Siitä tuli molempien harrastus kun katseltiin toisia, välillä naitiin. Nuorta on kiihottava katsella muna pystyssä että työnnän dildon sisääni et saan kunnolla. Poikakin tykkää dildosta vaikka sillä on pieni ja seksikäs pylly. Kyllä liukkarilla uppoaa kokonaan isompikin dildo, kannattaa kaikkea kokeilla niin pysyy virkeenä.
 
Viimeksi muokattu:
mehevä nainen
Vuorotyö pitää huolen siitä että sekielämäni on epäsäännöllistä, onneksi yöpöydän laatikosta löytyy helpotus siihen kun mieleni tekee niin surraan hieman, eritoten ennen iltavuoroa kun jään yksin loikoilemaan.
 
runkkari
Alkuperäinen kirjoittaja Mä;11393203:
Mä oon masturboinut 10 vuotiaasta asti ;)
minä myös olen löytänyt runkkaamisen salat 10v. nyt olen 34v mies ihanaa todellakin on! mieli pysyy tervennä ja sukupuolielimet pysyvät terveenä pitää muistaa kiihoittua ensin riittävästi että tulee puhdistavia eritteitä.
 
11v tyty
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä 14v;10987273:
On jätkillä helppoo ku ottää vaan nkyrvän kätee ja rupee vemputtaa:)))))
No niin on!! Olisinpa itekki jätkä! Hei ihanat antakaas mullekkin vinkkejä vähän olen kokeillut suihkua ei oo oikein sytyttänyt. Haluisin jotain tyyliin noita kurkku juttuja että mitä pitäis tehdä??
 
vierailija
Hei hörhö! Luepas tarina Onanista ennen kuin lyöt raamatulla päähän!
Ensinnäkin: ei sinullakaan mitään tuomiovaltaa ole.

Ja etpä ole tainnut itsekään Raamattua lukea?

Tapaus Onan ei liity mitenkään itsetyydytykseen.

1. Moos. 38:9 Mutta Onan tiesi, ettei lasta pidettäisi hänen omanaan, ja aina kun hän makasi kälynsä kanssa, hän antoi siemenensä mennä maahan, ettei antaisi jälkeläisiä veljelleen.
 
vierailija
Olet tainnut lukea raamattua joko hieman suppeasti tai sitten et ole ymmärtänyt lukemaasi. Voit ihan rauhassa kunnioittaa raamattua mutta ei sillä missään seksuaalisuutta kielletä.
Oletkohan itsekään kyseistä Kirjaa ymmärtänyt? Ei kielletä, ei, mutta ainoa* ei-syntinen seksuaalinen toiminta siellä on miehen ja naisen välinen avioliitto, ja seksin pysyminen siellä. Tälle on syynsä, sillä avioliitto on vain vertauskuva paljon suuremmasta. Mistä? Vastaus tähänkin kysymykseen löytyy kyseisestä Kirjasta. Osaatkohan itse etsiä, vai pitääkö auttaa?

Ja opettele sinä kirjoittamaan Raamattu isolla R-kirjaimella. Eikö koulussa enää mitään järkevää opeteta... ei enää edes perusasioita, näköjään.

* Tästä syystä myös itsetyydytys on syntiä. Ja mitä synti tarkoittaa, se onkin sit toinen tositarina.
 
vierailija
miehen ja naisen välinen avioliitto, ja seksin pysyminen siellä.
Synti on syntiä, joo. Myös itsetyydytys on sitä mainitusta syystä: koska avioliitto on kuva paljon pyhemmästä, niin siksi kaikenlainen poikkeavuus siitä pitää sanoa synniksi. Myös itsetyydytys.

Mutta silti sitä voisi ottaa armollisemman asenteen synninharjoittajia kohtaan.

Ehkäpä ykkössivun uskova siis sai mitä ansaitsi... eipä kovin paljoa armollisuutta näkynyt hänen tyylissään kirjoittaa...

Yritetään etsiä enemmän armoa elämään. Minä ainakin olen oppinut, että se on paljon tärkeämpää kuin se, mitä me kutsumme synniksi.

armo-terveisin,
Teologian opiskelija
 

Yhteistyössä