Itsetutkistelua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Viimeinkin ymmärrän miksi olen aina pahantuulinen ja kiukkuinen.
Syy on se, että en tykkää kodin siivouksesta enkä likaisesta kodista.
Nyt kun koti on epäjärjestyksessä se ärsyttää, mutta siivoaminen ärsyttää yhtä paljon

Onko tähän dilemmaan mitään ulospääsyä?

Ota vaimo. Eikös se setiskin ottanut jonkun filippiiniläisen huolehtimaan kodistaan. Saa myös intiimimpää hoitoa parikymmentä sekuntia kerrallaan. Ikääntyneelle ihmiselle varmasti oiva ratkaisu.

Harmi
Luulin, että Rummo-jankkaaja kirjoittaa poistuvansa palstalta, ja pahoittelee loukkaavia kirjoituksiaan.
Jos ei pidä siivouksesta, se näkyy siivottomina kirjoituksina tällä palstalla.
Olen tehnyt melko paljon toimisto- ja porrassiivousta sivutöinä.
Olin aikoinaan perfect tradwife. Puoliso ehkä vei muutaman kerran alle 20 vuodessa roskapussin roskavajaan.

Ota vaimo. Eikös se setiskin ottanut jonkun filippiiniläisen huolehtimaan kodistaan. Saa myös intiimimpää hoitoa parikymmentä sekuntia kerrallaan. Ikääntyneelle ihmiselle varmasti oiva ratkaisu.
Ei kukaan anna vaimoaan.
Akan ottaminen voi olla toimiva ajatus.
Taijan panna iltasella uuven, mustan kanves puseron päälle ja mennä raitille kattelemaan vapaaehtoisen akan itelleni.

Viimeinkin ymmärrän miksi olen aina pahantuulinen ja kiukkuinen.
Syy on se, että en tykkää kodin siivouksesta enkä likaisesta kodista.
Nyt kun koti on epäjärjestyksessä se ärsyttää, mutta siivoaminen ärsyttää yhtä paljon

Onko tähän dilemmaan mitään ulospääsyä?
Opettele laittamaan tavarat aina omille paikoilleen, tavarat kaappiin, likaiset vaatteet pyykkiin, puhtaat kaappiin, kengät omille paikoilleen, vie roskat roskiin, kun teet ruokaa? tiskaa samalla tai tyhjennä/täytä tiskikone, ruokailun jälkeen keittiö siistiksi. Älä päästä kotiasi koskaan kaaokseen vaan tee joka päivä edellä mainitut. Yksi päivä viikosta ulkoiluta pölynimuria ja muista vaihtaa pussi mikäli sellainen on. Pyyhkäise lattiat, siivoa wc ja pyyhi pölyt.

Yhteistyössä