Miksi mä en saa aloitettua siivousta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Apua"

Vieras
Siirrän aloitusta kaikilla mahdollisilla tekosyillä ja pakko se ois vaan saada tää kämppä järjestykseen. Lapset tulee kohta kotiin ja sitä ennen olis kiva saada kaikki kuntoon, mut miksi mä en nyt saa itestäni mitään irti.

Ärsyttää, kun oon tällänen vätys ja siivoaminen ei vaan tällä hetkellä kiinnosta. Huomenna olis vielä aamusta tulossa vieraitakin, joten inspiksen on PAKKO iskeä!

teet ensin kaikki kotihommat ja avaat sitten vasta tietokoneen.
Niin minäkin teen, toimii =)

[QUOTE="Apua";23769225]Siirrän aloitusta kaikilla mahdollisilla tekosyillä ja pakko se ois vaan saada tää kämppä järjestykseen. Lapset tulee kohta kotiin ja sitä ennen olis kiva saada kaikki kuntoon, mut miksi mä en nyt saa itestäni mitään irti.

Ärsyttää, kun oon tällänen vätys ja siivoaminen ei vaan tällä hetkellä kiinnosta. Huomenna olis vielä aamusta tulossa vieraitakin, joten inspiksen on PAKKO iskeä![/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";23769261]teet ensin kaikki kotihommat ja avaat sitten vasta tietokoneen.

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

:)

Siivoa vain ennaltamäärätty aika eli päätät, milloin lopetat. Minä käytän joskus pyykkikonetta apunani eli pistän pyykit pyörimään ja hommat loppuu sitten, kun kone on lopettanut ohjelmansa vajaan puolentoista tunnin kuluttua. Homma on heti helpompaa, kun tietää, milloin siitä pääsee eroon.

Mä oon niin pilkun viilaaja, kun siivoan. Ainuttakaan roskaa tai koiran karvaa ei saa jäädä lattialle! Pölytkin pitää pyyhkiä pari kertaa viikossa ja pyykkikone jyystää joka päivä vähintään kerran.

[QUOTE="vieras";23769284]Siivoa vain ennaltamäärätty aika eli päätät, milloin lopetat. Minä käytän joskus pyykkikonetta apunani eli pistän pyykit pyörimään ja hommat loppuu sitten, kun kone on lopettanut ohjelmansa vajaan puolentoista tunnin kuluttua. Homma on heti helpompaa, kun tietää, milloin siitä pääsee eroon.[/QUOTE]

Loistava idea!

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";23769261]teet ensin kaikki kotihommat ja avaat sitten vasta tietokoneen.

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]
Symppis :).

Yhteistyössä