ITSETEHDYT JOULUKORTIT- MALLEJA?

  • Viestiketjun aloittaja Salama McQueen
  • Ensimmäinen viesti
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Mä haluisin tehä pojasta joulukortin. Itse tulostaa. Olisko netissä mitään sivua mis olis sellanen pohja johon siirretään se kortti. Tai siis niin, ymmärsittekö :D
Mä ymmärsin ja kuulostaa kivalta! Ainakin, jos on koneella tuo Works-ohjelmisto, siellä on pilvin pimein malleja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Mä haluisin tehä pojasta joulukortin. Itse tulostaa. Olisko netissä mitään sivua mis olis sellanen pohja johon siirretään se kortti. Tai siis niin, ymmärsittekö :D
Mä ymmärsin ja kuulostaa kivalta! Ainakin, jos on koneella tuo Works-ohjelmisto, siellä on pilvin pimein malleja.
Mulla vissiin on toi works, mut missä siellä niitä pohjia on? Datanomi kysyy :LOL:
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Hirmu hienoja kortteja noissa linkeissä, mutta tällaista poropeukaloa kauhistuttaa ajatus n. 50 kortin väsäämisestä, joten taidan tälläkin erää tyytyä ostokortteihin... :ashamed:
Poropeukalo täälläkin kera 1- ja 2- vuotiaiden tonttujen! :D Ajattelin ottaa äärihelpon mallin...
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Mä haluisin tehä pojasta joulukortin. Itse tulostaa. Olisko netissä mitään sivua mis olis sellanen pohja johon siirretään se kortti. Tai siis niin, ymmärsittekö :D
Mä ymmärsin ja kuulostaa kivalta! Ainakin, jos on koneella tuo Works-ohjelmisto, siellä on pilvin pimein malleja.
Mulla vissiin on toi works, mut missä siellä niitä pohjia on? Datanomi kysyy :LOL:
:D :LOL:

Siellä kun on se...hetko...se mallit ja pohjat-ohjelmisto (siis Microsoft Works Tietokanta ja sieltä mallit) ja sieltä Christmas.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Hirmu hienoja kortteja noissa linkeissä, mutta tällaista poropeukaloa kauhistuttaa ajatus n. 50 kortin väsäämisestä, joten taidan tälläkin erää tyytyä ostokortteihin... :ashamed:
Poropeukalo täälläkin kera 1- ja 2- vuotiaiden tonttujen! :D Ajattelin ottaa äärihelpon mallin...
Lapset teki meillä viime vuonna sellaista tosi helppoa mallia.
Tiimarista tarvikkeet, korttipohjia, juuttikangasta ja niitä puukuvioita + leimasin

leikasin juuttikankaasta neliöitä jotka liimasivat korttipohjiin ja siihen päälle puukuvio liimalla kiinni, sitten vaan leimalla lätkästiin hyvää joulua ja minä kirjoitin nimet alle :)
 
syklaami harmailee
viime vuonna ähelsin 3 D-kortteja, tänä vuonna ajattelin päästä hiukan vähemmällä ja tehdä tällasia :)

http://www.cardmakinginspiration.com/demo/xmasq2.htm
 
luovuus kukkaan
Anna lapselle valkoinen sormiväri ja kartonki. Pyydä tekemään lumihanki, isommat voi tehdä lumiukkojakin yms. Kortin kuivuttua, voit leikata pieniä tonttulakkeja huovasta. Liimaa tontut kurkkimaan hankien takaa. ;)
 
helppoa vaivatta
Leikkasin säkkikankaasta palan, johon puolikkaalla perunalla painettiin omena, sormivärillä. Sitten säkkikang. liimattiin kartonkipohjaan ja lopuksi kankainen vihreä lehti sekä pienenpieni oksan palanen. Kimalleliimalla vähän koristelin. Siinäpä se.
 
"Jontsu"
joulukassi: ota punkku kartonki ja lumisprayta ja kynä ja vanha kassi (punainen)

laita kassi jotainsuojaa vasten, leikkaa punaisesta kartonkista tonttulakki laita tonttulakki kassia vasten ja suihkuta kassia lumispraylla anna kuivua ja vuola
 
"vieras"
Me tehtiin 2,5-vuotiaan kanssa perunaleimasimella sydänkortteja. Siis perunasta sydänleimasin, sormivärejä ja korttipohjia. Tyyppi jaksoi ehkä noin parikymmentä korttia töpötellä. Kannattaa satsata siihen pohjamateriaaliin (kartonkiin), niin yksinkertaisellakin idealla saa hyvännäköistä jälkeä.

Tänä vuonna ajattelin tuolle himotarrailijalle antaa korttipohjia ja sydän- ja tähtitarroja. Katson sit, mitä niihin lisäksi ehkä tarvii.
 

Yhteistyössä