[QUOTE="vieras";22954675]En tiedä mutta itselleni myyjänä on kriteeri nro 1 että hintalaput saa takaisin. En myy kirppiksillä jolla hintalappuja ei saa. Ei ole luottamusta herättävää jos pistetään summa käteen eikä mitään tietoa mihin tavara tai rahat ovat päätyneet. En keksi yhtään hyvä syytä miksi lappuja ei voisi kerätä.[/QUOTE]
No tokihan lappujen irrottelussa ja lajittelussa on melkoinen työ, kun jokaisesta 10 senttiä maksavasta lehdestä pitäisi se lappu saada jyystettyä irti.
Mulla on kerran ollut Akselissa pöytä ja siinä sai todellakin huomata, miten ihmiset ottaa tuotteita mukaansa ja sitten ennen kassaa harkitsevat uudelleen, ottavatko vai eivät. Ja jos eivät, niin jättävät niitä tuotteita minne sattuu. Mun vuokra-aikana löysin pöydästäni vaikka kuinka paljon jonkun muun tuotteita, mutta lapussa oli mun pöydän numero. Ovat siis olleet edellisten myyjien eksyneitä tavaroita ja nyt niiden myynti sitten tuli mulle. Toisaalta löysin omia tuotteitani niin paljon muiden pöydistä, että varmasti se mun jälkeen pöydän vuokrannut tyyppi sai sitten hyvät tulot mun tavaroista.
Niin ja kukaan ei valvo, mitä kaikkea pöytänsä päättäneet ihmiset vievät mukanaan. Pakkaavat vaan laatikot täyteen kamaa ja huikkaavat ovella, että tyhjennän tässä pöytääni. Ei kukaan tarkasta, kenen kaikkien kamppeet siinä lähtee ilmaiseksi mukaan. Miten helppoa onkaan kiertää kirppis läpi, poimia kivat tuotteet ja jättää ne sattumalta omalle pöydälle ja sitten vähän ajan kuluttua tulla pakkaamaan kaikki siitä pöydältä laatikkoon ja viedä pois.
Tosi kiukkuinen olin eilen, kun tarkoitus oli mennä Akseliin. Katsoin niiden kotisivuilta, että liike on auki (ovat siellä aiemmin ilmoittaneet, kesälomista yms) ja sitten siellä ovella olikin lappu, että pulju on kiinni vuoden loppuun!! Jos on kotisivut niin niitä on tarkoitus päivittää, eikä juoksuttaa asiakkaita turhaan.