Itselle hyvät talvikengät ???? Linkkejä tai vinkkejä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraan vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraan vieras

Vieras
Löytyykö mistään edes kohtuullisen lämpimiä talvikumeja omaan jalkaan 5-kymppisellä tai mielellään alle? Tiedän että Kuomat sun muut on hyviä kenkiä, mut kun ei ole laittaa rahaa moiseen investointiin ihan tolkuttomasti. (Tällä hetkellä se on tolkuttomasti. :))

Sepä siinä, kun näistä ei ikinä tiiä mitä rantaläpökkäitä talvikenkinä myydään. Ei viittis ihan pöntöstä alas rahoja tunkee, just sen takia ettei sitä tuhlattavaksi asti ole. :D Mut laitelkaa toki lisää vinkkejä, ehkä sieltä löytyy joku sellainen "riskin arvoinen". :)

Netanttila on minusta siinä mielessä hyvä, että tilata voi laskulle, eli rahaa ei jää kiinni. Tilaa parit kengät, sovittaa kotona ja jos ei sovi, vie lähimpään Anttilaan ne palautuksena, eikä tartte maksaa mitään.

Netanttila on minusta siinä mielessä hyvä, että tilata voi laskulle, eli rahaa ei jää kiinni. Tilaa parit kengät, sovittaa kotona ja jos ei sovi, vie lähimpään Anttilaan ne palautuksena, eikä tartte maksaa mitään.

Aivan totta kyllä!
Unohdit tuosta sen vaiheen ku sovitetaan ja laitetaan jalat pakastimeen ja testataan, ovatko lämpimät. :D (Vitsi vitsi!)

Mie ajattelin odottaa veronpalautuksia ja ostaa sitten talvikengät, sellaiset joihin merkkinä uskon, vaikka hintaa vähän enemmän onkin. Vikingin saapikkaita olen katsellut, yllätyksekseni ovat malliltaan kovin sirot ja naiselliset toppasaapikkaiksi. Tällä hetkellä hinta oli Prismassa 79€.
- Ja sitähän tuo merkkikään ei tosiaan takaa, että ovat taatusti lämpimät.

No ajattelinpa FIKSUNA, että jos vaikka joku olis VIIME talvena mulle valmiiks jotkut suht edulliset KENGÄT testannu.

mistä ajattelit löytää sellaset kengät mitkä joku on viime talvena ostanu?! Siis mallistothan vaihtuu nykyään ihan kausittain, enkä usko että löytyy ihan samoja mitä on muina talvina ollu. Poikkeuksena tietty just noi Kuomat ja sellaset perus-jutut. Mutta mä nyt en jollain Kuomilla lähtis kotipihaa pidemmälle. :D Itelläni on ollu monta talvee jo sellaset mokkapintaset missä on sisällä karva. Ei niillä nyt tuntitolkulla tarkene seistä ulkona, mutta muuten oon kyllä ollu tyytyväinen. Tosin on sen verran jo kulahtanu, että tarvii kans kenkäkaupoille suunnistaa.

Yhteistyössä