Itsekkyydellä ei ole ilmeisesti mitään rajaa

jaa
suomessa poltetaan vähemmän kuin muualla. mitä se sun persettä kaivelee? itse olet ihan yhtä itsekäs kuin muutkin.

yritätkö päteä ja nostaa itsetuntoasi haukkumalla muita? surkea luuseri olet, et edes ihminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttimyyrä:
kukin tekee tyylillään. ole onellinen että itse olet todella hyvä äiti (siis jos sinulla on lapsia) ja olet ollut tupakoimatta raskauden aikana :D
Ai se lapsen myrkyttäminen onkin vaan eri tyyli tehdä asioita :whistle: Onko nykyäänkin vielä joku joka ei ymmärrä kuinka väärin se on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
suomessa poltetaan vähemmän kuin muualla. mitä se sun persettä kaivelee? itse olet ihan yhtä itsekäs kuin muutkin.

yritätkö päteä ja nostaa itsetuntoasi haukkumalla muita? surkea luuseri olet, et edes ihminen.
raskaana tupakoinut meuhkaa :kieh:
kuuluuhan se kaikille lasten hyvinointi. ei yhdellekään äidillä ole oikeutta tietoisesti lastaan vahingoittaa.
tuo teksti oli niin lapsellinen että siitä näkee tämän äidin sivistystason, huoh.. eikai tässä kukaan päteä yritä. jokaisen luulis tietävän että tupakointi vahingoittaa lapsia, vatsassa kasvavia ja jo syntyneitä. kyllä se mun mielestä on itsekästä asettaa oma mielihyvä lapsen terveyden ja hyvinvoinnin edelle
 
jaa
Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttimyyrä:
kukin tekee tyylillään. ole onellinen että itse olet todella hyvä äiti (siis jos sinulla on lapsia) ja olet ollut tupakoimatta raskauden aikana :D
Ai se lapsen myrkyttäminen onkin vaan eri tyyli tehdä asioita :whistle: Onko nykyäänkin vielä joku joka ei ymmärrä kuinka väärin se on?
ei läheskään niin väärin kuin se että tuhoammeplaneetan ostamalla turhaa paskaa ja elinmahdollisuudet heikkenevät päivä päivältä.

olet 100 kertaa huonompi kuin kukaan tupakoija.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttimyyrä:
kukin tekee tyylillään. ole onellinen että itse olet todella hyvä äiti (siis jos sinulla on lapsia) ja olet ollut tupakoimatta raskauden aikana :D
Ai se lapsen myrkyttäminen onkin vaan eri tyyli tehdä asioita :whistle: Onko nykyäänkin vielä joku joka ei ymmärrä kuinka väärin se on?
ei läheskään niin väärin kuin se että tuhoammeplaneetan ostamalla turhaa paskaa ja elinmahdollisuudet heikkenevät päivä päivältä.

olet 100 kertaa huonompi kuin kukaan tupakoija.
:LOL:
oikeesti, onko tämä vastaaja muka aikuinen ja jonku äiti :eek: miten mahdetaan lapset kasvattaa kun äidin kielenkäyttö on tuollaista
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttimyyrä:
minä ainakin tupakoin ja voin sen myöntää. ja ihan normaali tenava tuola nukkuu.
Sehän olisikin helppoa kun ne lapsen tulevat vaikeudet näkisi jo syntymässä ja ulospäin. Valitettavasti noin ei ole :/
Tottakai toivoisin että tupakka ei aiheuta yhdellekään lapselle mitään pahaa, mutta miten uskallatte ottaa riskin? Minua pelottais ihan jatkuvasti että lapselle tulee jotain vaivaa. Enkä minä tupakointia vastusta vaan tupakointia raskauden aikana. Aikuinen ihminen saa itselleen tehdä mitä haluaa.
 
jaa
Alkuperäinen kirjoittaja JaJa:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttimyyrä:
kukin tekee tyylillään. ole onellinen että itse olet todella hyvä äiti (siis jos sinulla on lapsia) ja olet ollut tupakoimatta raskauden aikana :D
Ai se lapsen myrkyttäminen onkin vaan eri tyyli tehdä asioita :whistle: Onko nykyäänkin vielä joku joka ei ymmärrä kuinka väärin se on?
ei läheskään niin väärin kuin se että tuhoammeplaneetan ostamalla turhaa paskaa ja elinmahdollisuudet heikkenevät päivä päivältä.

olet 100 kertaa huonompi kuin kukaan tupakoija.
:LOL:
oikeesti, onko tämä vastaaja muka aikuinen ja jonku äiti :eek: miten mahdetaan lapset kasvattaa kun äidin kielenkäyttö on tuollaista
Miten sinä kasvatat lapsesi? Syrjimään ja kiusaamaan niitä, jotka polttavat? niitä, jotka tekevät muuten eri tavalla kuin sinä?
 
joo hyvähän se olisi lopettaa tupakointi raskauden aikana . mä vähensin huomattavasti mutta en pystyny lopettaa kokonaan yritys kova 10 koko ajan oli mut ei vaan onnannu. ja myös semmoisten ihmisten jotka eivät polta vauvat ja lapset yleensä saattavat olla sairaita. tutuillani on jos jonkin moista sairautta tenavila vaikka eivät polttaneet. ja tiedän yhden perheen jossa on 5 lasta ja 6. tulossa niin niiden lapsien aikana kaikkien muiden odotus aikana äiti on tupakoinut paitsi vanhimman ja hänellä on lukihäiriöitä ja muita vaikeuksia ja koulussa erikoismukautetulla luokalla. muut lapset ihan normaaleja. ja huom heidän aikanaan tupakoitu.
 
oho
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
suomessa poltetaan vähemmän kuin muualla. mitä se sun persettä kaivelee? itse olet ihan yhtä itsekäs kuin muutkin.

yritätkö päteä ja nostaa itsetuntoasi haukkumalla muita? surkea luuseri olet, et edes ihminen.
Oho mitä agressioita, ja vielä naiselta.

 
Eihän mistään asiasta saa puhua jos alkaa niin ajattelemaan, että jokainen keskustelu on syyllistämistä? Aina puhutaan asiasta joka syyllistää jotain. Ei meillä olis lakeja lasten ruumiillista kuritusta vastaankaan, jos joku ei olisi joskus syyllistänyt niitä jotka antaa lapsilleen selkään.
Minun mielestä lapsen hyvinvoinnista puhuttaessa ei voi syyllistää liikaa, kun kukaan ei varmaan sitä mieltä ole että se tupakointi sille vauvalle hyvää tekee :/
 
Ohhoh
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
suomessa poltetaan vähemmän kuin muualla. mitä se sun persettä kaivelee? itse olet ihan yhtä itsekäs kuin muutkin.

yritätkö päteä ja nostaa itsetuntoasi haukkumalla muita? surkea luuseri olet, et edes ihminen.





Ylläolevalla kirjoittajalla on mielenterveydellisiä ongelmia. Kannattaisi vakavasti harkita lääkityksen aloittamista tai sen tarkistamista.
 
Malla
Alkuperäinen kirjoittaja tyttimyyrä:
joo hyvähän se olisi lopettaa tupakointi raskauden aikana . mä vähensin huomattavasti mutta en pystyny lopettaa kokonaan yritys kova 10 koko ajan oli mut ei vaan onnannu. ja myös semmoisten ihmisten jotka eivät polta vauvat ja lapset yleensä saattavat olla sairaita. tutuillani on jos jonkin moista sairautta tenavila vaikka eivät polttaneet. ja tiedän yhden perheen jossa on 5 lasta ja 6. tulossa niin niiden lapsien aikana kaikkien muiden odotus aikana äiti on tupakoinut paitsi vanhimman ja hänellä on lukihäiriöitä ja muita vaikeuksia ja koulussa erikoismukautetulla luokalla. muut lapset ihan normaaleja. ja huom heidän aikanaan tupakoitu.
Ai se tupakka suojaa lasta sairauksilta yms. :LOL: Kaikkea te raskaana tupakoivat keksittekin puolustaaksenne lapsen myrkyttämistä.

Tupakka myrkyttää itse tupakoitsijaa joten miksi ei myös sitä lasta? Mä en tajua tuollaisia jotka eivät yhtään voi ajatella sitä syntymätöntä lasta vaan oma nautinto on vain tärkeintä.

Mä tunnen monia naisia jotka ovat lopettaneet tupakanpolton testin näytettyä plussaa. Ja terveitä lapsia ovat saaneet kuten moni sellainenkin joka ei ole koskaan tupakoinut...
 
plm
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
suomessa poltetaan vähemmän kuin muualla. mitä se sun persettä kaivelee? itse olet ihan yhtä itsekäs kuin muutkin.

yritätkö päteä ja nostaa itsetuntoasi haukkumalla muita? surkea luuseri olet, et edes ihminen.
Katsos kun jotkut sattuu välittään muistakin ihmisistä eikä tuijota omaan napaansa. Mutta sitähän sinunkaltaiset minäminäminä-tyypit ei ymmärrä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja JaJa:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttimyyrä:
kukin tekee tyylillään. ole onellinen että itse olet todella hyvä äiti (siis jos sinulla on lapsia) ja olet ollut tupakoimatta raskauden aikana :D
Ai se lapsen myrkyttäminen onkin vaan eri tyyli tehdä asioita :whistle: Onko nykyäänkin vielä joku joka ei ymmärrä kuinka väärin se on?
ei läheskään niin väärin kuin se että tuhoammeplaneetan ostamalla turhaa paskaa ja elinmahdollisuudet heikkenevät päivä päivältä.

olet 100 kertaa huonompi kuin kukaan tupakoija.
:LOL:
oikeesti, onko tämä vastaaja muka aikuinen ja jonku äiti :eek: miten mahdetaan lapset kasvattaa kun äidin kielenkäyttö on tuollaista
Miten sinä kasvatat lapsesi? Syrjimään ja kiusaamaan niitä, jotka polttavat? niitä, jotka tekevät muuten eri tavalla kuin sinä?
:LOL: ei oo totta. tupakointi ei oo millään tavalla hyväksyttävää eikä tarvi ollakaan. mä kasvatan lapset kyllä todellakin suvaitsevaisiksi, sitä minä olen itse hyvin vahvasti. ensimmäisenä en kuitenkaan ajatellut opettaa että tupakoiminen on ok.
 
vieras
samanlain vois ajatella, et on itsekästä vääntää ne lapset siinä vaiheessa kun riskiraskauksien määrä kasvaa. Eli yli 35 v.

sairauksiahan sieltäkin saattaa tulla hereemmin ku nuorina perheensä perustaneille. Ja on tehty ihan tutkimuksiakin aiheesta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ohhoh:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
suomessa poltetaan vähemmän kuin muualla. mitä se sun persettä kaivelee? itse olet ihan yhtä itsekäs kuin muutkin.

yritätkö päteä ja nostaa itsetuntoasi haukkumalla muita? surkea luuseri olet, et edes ihminen.





Ylläolevalla kirjoittajalla on mielenterveydellisiä ongelmia. Kannattaisi vakavasti harkita lääkityksen aloittamista tai sen tarkistamista.
Oletko pätevä tekemään tuollaisen diagnoosin?
 
mamma
IDIOOTTEJA tuommoiset äidit sanon minä! Itse olen ennen polttanut kuin korsteeni, mutta lopetin välittömästi kun testi oli positiivinen! Oli mulle itsestäänselvä päätös, oli todella hyvä syy lopettaa! Mieli kyllä teki, etenkin tietyissä tilanteissa oli tosi vaikeaa olla ilman, mutta ajatus sätkivästä minun myrkyttämästä vauvasta ei tuntunut kivalta! En olisi itselleni ikinä antanut anteeksi jos olisin yhdenkin sauhun vetänyt, enhän halua lapselleni muitakaan myrkkyjä!!! Mielestäni ihminen joka on noin itsekäs, on liian itsekäs äidiksi! Jopa mieheni lopetti tupakoinnin ennen vauvan syntymää, ottakaahan mallia meistä :)
 
Voi voi kun olet lapsellinen
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja JaJa:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttimyyrä:
kukin tekee tyylillään. ole onellinen että itse olet todella hyvä äiti (siis jos sinulla on lapsia) ja olet ollut tupakoimatta raskauden aikana :D
Ai se lapsen myrkyttäminen onkin vaan eri tyyli tehdä asioita :whistle: Onko nykyäänkin vielä joku joka ei ymmärrä kuinka väärin se on?
ei läheskään niin väärin kuin se että tuhoammeplaneetan ostamalla turhaa paskaa ja elinmahdollisuudet heikkenevät päivä päivältä.

olet 100 kertaa huonompi kuin kukaan tupakoija.
:LOL:
oikeesti, onko tämä vastaaja muka aikuinen ja jonku äiti :eek: miten mahdetaan lapset kasvattaa kun äidin kielenkäyttö on tuollaista
Miten sinä kasvatat lapsesi? Syrjimään ja kiusaamaan niitä, jotka polttavat? niitä, jotka tekevät muuten eri tavalla kuin sinä?




Tupakointia ei tarvitse koskaan tai missään hyväksyä. Suvaitsevaisuus on hyve, mutta sen ei tarvitse kantaa ilman ja terveyden pilaajiin. Tahallista heiltä. Ja itsekästä. Ja kyllä, minä halveksin tupakoitsijoita. Oli sitten sukulainen tai ventovieras.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
IDIOOTTEJA tuommoiset äidit sanon minä! Itse olen ennen polttanut kuin korsteeni, mutta lopetin välittömästi kun testi oli positiivinen! Oli mulle itsestäänselvä päätös, oli todella hyvä syy lopettaa! Mieli kyllä teki, etenkin tietyissä tilanteissa oli tosi vaikeaa olla ilman, mutta ajatus sätkivästä minun myrkyttämästä vauvasta ei tuntunut kivalta! En olisi itselleni ikinä antanut anteeksi jos olisin yhdenkin sauhun vetänyt, enhän halua lapselleni muitakaan myrkkyjä!!! Mielestäni ihminen joka on noin itsekäs, on liian itsekäs äidiksi! Jopa mieheni lopetti tupakoinnin ennen vauvan syntymää, ottakaahan mallia meistä :)
joopa joo, ketään ei kiinnosta toi sun elämän tarinas ja sädekehän kiillottaminen.
 

Yhteistyössä