Itkua päivästä toiseen vaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olenko itsekäs kun toivon ja odotan että mieheni edes vähän välittäisi minusta?Kun asiasta mainitsee niin tulee vaan vastaus että "tässä ny on ollu kaikkee..kyllä mä oon yrittäny auttaa jne." Siis,auttaa?Kun en pyydä muuta kun että joskus edes näyttäs että mäkin olisin muuta kun pelkkä kotitalouskone...sitten mulla on kuulemma huono itsetunto kun asiast mainitsen! Mä en oikeesti enää jaksa tätä =( itkettää vaan koko ajan. Ikinä ei anna lahjoja äitienpäivänä,jouluna eikä synttärinä. Vaikka rahaa ei oiskaan,niin on niitä ilmaisiakin lahjoja!Sanoo vaan että "emmä keksiny mitää" ! Että niin vähän mä merkkaan ettei viitsi edes vaivautua!

Anteeksi vuodatus,on vaan niin paha olla taas että pakko vähä saada purkaa sydäntään...=(

:hug:
Minusta tuntuu välillä ihan samalle :ashamed: , meilläkään mies ei ns. keksi mitään lahjaa melkeinpä koskaan, vaikka rahaa olisikin.
Jos hän joskus yllättääkin "lahjalla", niin se o melkeistä aina tyyliin: "osta itsellesi jotain" ja antaa rahan käteen.
Mie taas kun oon tyyppi, joka tykkään ostella lahjoja, niin tuo tuntuu niin "kylmälle" - osta itse.

En minäkään saa lahjoja. Sanoo, että osta mitä tarvitset. Rahaa meillä on. Ja jos ostan kukkia, sanoo hän, että olemme saaneet kukkia. Joka päivä saan monta halausta ja kuulen sanat, rakastan sinua.