[QUOTE="Hmm";22356984]Itkin. Ihan sen takia kun en saanu imetystä onnistumaan ja se lisäs vielä entistään itkusuutta, että yöhoitaja sano mulle, että eihän noilla rinnoilla voi mitenkään imettää, eihän sun rinnanpäistä saa etes otetta. Vauvallaki niin pieni suu, ettei sun imetys taida onnistua. Ei onnistunu rintakumeillaka, mitkä mulle toi. Tuttia söi kun hoitaja oli sen tyttärelle antanu, mut sylki sitä aina kuitenkin pois ja sit kuitenkin sen aina takas halus. Rintakumien kanssa oli sama juttu kuin tutin. Itkin ihan hirveesti ja ressasin että, oon huono äiti jo heti ensimetreillä.[/QUOTE]
Melkein kuin mun näppikseltä :O Kätilö sanoi mulle mm. "ei lapsi tuollaisista rinnoista pidä!" kun ei lähtenyt millään maito tulemaan. Sanoi että pidän vauvaani nälässä :/ "Menet kuuman suihkun alle ja lypsät siellä niin kauan että maitoa tulee!" Se akka oli ihan hirviö. Varmaan itkettänyt monia muitakin äitejä siellä
Sitten kun oli lähtöpunnitus, vauvani painoikin enemmän kuin syntyessään. No, ne väitti että vaaka on rikki, kokeillaan toisella vaa'alla. Sama tulos. Lopulta niiden oli pakko uskoa. Voi että mä nautin, kun se veemäinen kätilö katsoi mua naama norsun v*tulla sanoessani, että no niin, nytpähän näätte kaikki että mä EN ole pitänyt vauvaani nälässä!