harvemmin, sillon kun oli vauva se oli kaukalossa mun vieressä repsikalla :xmas: sillon ei ollut airpäkkejä B)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Nykyään onneksi jo tyttö paremmin sietää autoilua ja nykyään ennen pidempää reissua annankin jo ennalta pahoinvointilääkettä.
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:mä olen aina istunut takana tytön kanssa,mikä siinä niin ärsyttävää on?
mua taas ihmetyttää miksi vauva pitää jättää yksin takapenkille kun vanhemmat istuu kaksin edessä :|
helpompi on vauvaa tai lasta hoitaa ja viihdyttää kun itse istuu takapenkillä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun on useampia lapsia, ei tarvitse käyttää aikaansa tällaisen miettimiseen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun on useampia lapsia, ei tarvitse käyttää aikaansa tällaisen miettimiseen![]()
Jaa, minulla on yksi, eikä tulisi mieleenkään hössätä lapsen vieressä automatkoja. Sitten ihmetellään, miksei se viihdy yksin, kun äiti leikkii apinaa vieressä kaikki kauppareissut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun on useampia lapsia, ei tarvitse käyttää aikaansa tällaisen miettimiseen![]()
Jaa, minulla on yksi, eikä tulisi mieleenkään hössätä lapsen vieressä automatkoja. Sitten ihmetellään, miksei se viihdy yksin, kun äiti leikkii apinaa vieressä kaikki kauppareissut![]()
että yksin vauva sinne takapenkille, ei näe maisemia eikä mitään, vaikka miten pitkä matka olisi? ei teitä ihan kamalasti tunnu kiinnostavan oman lapsenne kehityksen turvaaminen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi helevetti. Se NUKKUU suurimman osan ajasta, ei arvioi ohitse kulkevaa metsää
.
Kehitys turvaantuu ihan vitusti, kun äiti hössöttää vieressä pulautusrätteineen ja tuttipulloineen, se lapsikin voi kaivata omaa rauhaa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun on useampia lapsia, ei tarvitse käyttää aikaansa tällaisen miettimiseen![]()
että yksin vauva sinne takapenkille, ei näe maisemia eikä mitään, vaikka miten pitkä matka olisi? ei teitä ihan kamalasti tunnu kiinnostavan oman lapsenne kehityksen turvaaminen.
Voi helevetti. Se NUKKUU suurimman osan ajasta, ei arvioi ohitse kulkevaa metsää
.
Kehitys turvaantuu ihan vitusti, kun äiti hössöttää vieressä pulautusrätteineen ja tuttipulloineen, se lapsikin voi kaivata omaa rauhaa...
Alkuperäinen kirjoittaja onko tämä oikeasti totta???!:
No EN ole istunut.
Vauva sammui kuin saunalyhty aina kun auto oli hyrissyt takapuolen alla muutaman minuutin. Niin ja tuttiketju on keksitty. Hyvin pian hereillä ollessaan lapsi osasi itsekin laittaa tutin suuhun, jos se sattui tippumaan.
Olen monesti hiljaa mielessäni äimistellyt tuttavaperheen tuskailua siitä, miten lapsen kanssa matkustaminen on hankalaa ja lapsi huutaa istuimessa ja repii vöitä irti ja sitten jompikumpi vanhemmista antaa periksi, kun ei jaksa kuunnella lapsen huutoa ja lapsi saa matkustaa takapenkillä lähes miten itse tahtoo....
Minusta ON olemassa asioita, joista ei vauvan / lapsen kanssa neuvotella. Autossa nyt vaan istutaan istuimessa / kaukalossa vaikka lapsi miten paljon haluaisi riekkua ikkunasta ja morjestella lintuja.
Ei helevetti.Käydään nostelemassa tuttia ja kirjaa ja riepua ja mitä nyt lapsi milloinkin keksiii pankinväliin viskoa
. Hyvät hyssykät. Enää EN ihmettele miten automatkat joissain perheissä ovat yhtöä helvettiä
. Kun lasta ei edes autossa opeteta olemaan hetkeäkään yksin, KOKO ajan on mamma vieressä pöpöttämässä ja jakelemassa tarvikkeita!
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:Vauva on etupenkillä ja minä esikoisen kanssa takana.