Istukka takaseinässä, hyvä vai huono asia?!

Miten muilla...

Kävin tänään kyläilemässä käverin luona joka vartoo viikoilla 23+ ja hän kertoi että oli saanut uuden ajan ultraan koska istukka on takaseinässä ja sitä pitää kuulemma seurata???!!!

Itsellä viikko sitten np-ultrassa myös sanottiin että istukka on takaseinässä, mutta ei siitä puhuttu sen enempää, enkä huomannut että siinä olisi ollut mitään poikkeavaa.

Seuraava ultra mulla viikolla 18.

Siis voiko eri paikoissa olla noin eri käytännöt???
Siis ei kai tässä nyt mitään hermoromahdusta kannata saada, mutta pistää vaan miettimään :/

Onko teillä muilla tämänkaltaisesta kokemusta?

terv. mybaby+nykerö 13+2
 
Olikos sillä sun kaverilla kenties istukka myös kohdunsuun päällä? Mulla on istukka alhaalla takaseinässä ja kohdunsuun päällä ja siks joudun kontrolliultraan rv 28 tietämissä. Olin rakenneultrassa 20+1 ja istukka ei ollut noussut niin siks toi ylimäääräinen ultra. Jos se ei nouse, ja on kohdunsuun päällä niin ei voi normaalisti alateitse synnyttää.

Sanna ja Nipsu 21+0
 
No kun ei ollut sanonut että se olisi alhaalla tai muutenkaan omituisesti, ainoastaan että on takaseinässä. Kyllä mäkin olisin sitten ymmärtänyt jos siinä olisi esim. sama juttu kuin sulla.
Kyllä me molemmat oltiin vähän pihalla kun sitä mietittiin...
Muistaakseni hänellä on se tarkistus ens viikolla...
Pitää soitella huomenna uudestaan...

Mut tää on tätä kun kaikenmaailman juttuja miettii mielessään |O
 
No onpas outoa mut kaippa siihen sit joku syy oli, kun haluavat tarkistaa, toivottavasti kaikki on hyvin hänellä.

Kaikenmaailman juttuja sitä pyörii juu päässä ja varsinkin kun olen itse 7v. kärsinyt lapsettomuudesta niin kaikkea ehkä vähän ylireagoikin sitte.
 

Yhteistyössä