Issiasko vaivaa??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
KUn on tuo persus jumissa...siis oikeelta puolelta kankun yläosa, ei meinaa päästä käveleen, ei oikein kestä istua, maata ei voi kun oikeella kyljellä ja siinäkin rajallinen aika...
Jämähti kankku ihan yht'äkkiä kun oltiin aamulla kävelyllä pojan kanssa :snotty:
 
Tutulta kuullostaa! Koeta nukkua tyyny polvien välissä ja laittaa vaikka Detrian lihasrelaksanttia sinne alaselkään. Jos menee oikein pahaksi, fysioterapeutilta kannattaa pyytää sähköä sinne kipualueelle. Mulla se auttoi jo ekalla kerralla.

Issias ärtyy kylmästä, eli kannattaa käyttää sukkahousuja ulkoillessa ja jotain lämmikettä lantiolla, vaikka niitä ei niin muuten tarviiskaan vielä. Ja kylmän alustan päällä istumista kannattaa myös välttää. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Samma här:
Tutulta kuullostaa! Koeta nukkua tyyny polvien välissä ja laittaa vaikka Detrian lihasrelaksanttia sinne alaselkään. Jos menee oikein pahaksi, fysioterapeutilta kannattaa pyytää sähköä sinne kipualueelle. Mulla se auttoi jo ekalla kerralla.

Issias ärtyy kylmästä, eli kannattaa käyttää sukkahousuja ulkoillessa ja jotain lämmikettä lantiolla, vaikka niitä ei niin muuten tarviiskaan vielä. Ja kylmän alustan päällä istumista kannattaa myös välttää. =)

Mulla oli kyllä sukkikset aamulla, mut istuin portailla...siitähän se sit..
Mitähän se nyt tykkää tuosta ice powerista :o kun kauratyyny ei auttanut mitään...
 

Yhteistyössä