Isoveljen ote kiristyy...

En nyt voi olla vertaamatta tätä tuohon rokotuskeskusteluun.
Toisaalta ihmiset haluavat viimeiseen saakka säilyttää itsemäärämisoikeutensa ja terveyttään koskevat tiedot salaisina, mutta samaan aikaan ovat enemmän kuin halukkaita alistumaan pakkorokotuksiin ja ehkä muihin terveydenhuollon nimissä tehtyihin pakkotoimenpiteisiin.
Melko ristiriitaista.

Itse en näe tätä taas kovin isona ongelmana. Tietojen luovutuksen pohjalla tulisi olla vahva epäilys toiminnan johtamisesta rikolliseen tekoon, joten eivät nuo lääkärit jatkossakaan kovinkaan monen tietoja mihinkään antaisi.
 
vierailija
Toi on vasta asianajajaliiton puheenjohtaja.
Siis niinku lainoppinut.
Lääkäriliiton mielipiteen asiaan voi jokainen googlettaa ihan itse.
Yksittäisen lääkärin mielipidettä on vaikea saada selville.

Mulla on monissa asioissa vaitiolovelvollisuus eikä sitä ole koskaan edes oikeuden päätöksellä yritetty murtaa. Ei koskaan.
Yrityksksi jäisi koska mulla on tarvittaessa hiton huono muisti.
MIKSEI SINUA OLE VIELÄ KÄRRÄTTY PAKKOHOITOON!!!???!!
 
vierailija
En nyt voi olla vertaamatta tätä tuohon rokotuskeskusteluun.
Toisaalta ihmiset haluavat viimeiseen saakka säilyttää itsemäärämisoikeutensa ja terveyttään koskevat tiedot salaisina, mutta samaan aikaan ovat enemmän kuin halukkaita alistumaan pakkorokotuksiin ja ehkä muihin terveydenhuollon nimissä tehtyihin pakkotoimenpiteisiin.
Melko ristiriitaista.

Itse en näe tätä taas kovin isona ongelmana. Tietojen luovutuksen pohjalla tulisi olla vahva epäilys toiminnan johtamisesta rikolliseen tekoon, joten eivät nuo lääkärit jatkossakaan kovinkaan monen tietoja mihinkään antaisi.
Eipä tietojenluovutus olisi kohta enää mikään ongelma, kun kukaan ei puhuisi lääkäreille. Rikollisuus saattaisi tietenkin sitten kasvaa, samasta syystä, mutta näkeehän niitä tietoja sitten myöhemminkin.
 

Yhteistyössä