isovanhempia ei kiinnosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raitasukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

raitasukka

Jäsen
01.04.2005
50
0
6
Mulle on tullut olo, että ei mun eikä miehen vanhemmat ihan OIKEASTI välitä paskaakaan siitä miten meillä menee ja miten voidaan. Näin varsinkin jos on jotain ikävää tapahtunut/jos ollaan väsyneitä. Hyvin äkkiä saa takaisin että oisko pitänyt miettiä aiemmin. Ihan kuin ei saisi ikinä olla väsynyt.

Ihan turhaa niille kertoo yhtään mitään jos vaikka on huolissaan jostain asiasta, esimerkiksi lapsen kehitykseen liittyvästä.

Meille on tulossa 4. lapsi, josta ei anopille ja appiukolle edes kerrottu, kun ovat olleet niin tympeitä aiemmin. Nyt sitten appiukko kysyi suoraan ja kerroin, että tulossa on (niin ku ei ois ollut sanomattakin selvää, laskettu aika on nimittäin elokuun alussa). Tästä on pian viikko, eikä anoppi ole kommentoinut asiaa lainkaan, ei edes sanonut, että on kuullut uutisen.

Onko kellään muulla samanlaista tunnetta ?

Samassa veneessä on oltu. Miehen vanhempia ei ole meidän asiat kiinnostaneet. Kun on ollut vastoinkäymisiä, meidät on julistettu pannaan ja apua ei ole tippunut. Myös väsymystä on suoraan vähätelty. Mutta meidän ja lasten olisi pitänyt olla käytettävissä näytillä silloin kun se heille olisi sopinut. Lapsista ei ole onnitteltu, lasten synttäreille ei ole ehditty, myötätuntoa ei ole tullut.

Joo sama täällä!Mieheni äiti hoitaa lähes joka viikonloppu toisen poikansa lasta mutta meille ei apua tarjoile...Viimex nähnyt tyttömme puoli vuotta sitten!!!
Meillä ollut muutenkin rankkaa kun tyttömme nukkuu TODELLA huonosti ja on muutenki vaativa...Nukkuu esim. ulkona vaan kun vaunut heiluu, Ei jää yksin YHTÄÄN nukkumaan ja muutenki vaatii koko ajan huomiota!Siinä sitten yritämme rakentaa ym...Eli toisen aika menee täysin tyttöämme katsoessa joka hidastaa hommiamme älyttömästi...
Ei sillä etteiko tyttömme ole ihana, mutta apu tulisi enemmän kuin tarpeeseen...Taidetaan tulla hullux kun ei saada edes nukkua!Vuosi ollaan nyt kärvistelty ja aika äärirajoilla mennään...Jos jatkuu näin niin erokin varmaan tulee...Mitään yhteistä kun ei miehen kanssa enää ole!!!Kateellinen olen mieheni veljelle kun sillä on aina hoitopaikka mihin viedä poikabsa kun apua tarvitsee...
Joskus olen anopilta kysynyt että ottaisiko lapsemme hoitoon...mutta ei...aina on ollut muuta menoa joten annanpa asian olla....Kysytty on!!!ymmärrän kyllä että hänellä oma elämä mutta että joskus...

meilläkään mun äitiä ei kiinnosta p:n vertaa!!
onneksi miehen vanhemmat mahtavia!
no mun äiti huoltaa kyl siskon tyttöä kun sisko ei "halua" aikuistua sai 15-vuotiaana vauvansa..nyt 18vee.. :attn: joskus suututtaa tosissaan!!!!!!ja miten selittää omalle tytölle eeä ei se mummo halua teitä kylään tms..nyt 5 vuotias jo sanoikin et ei edes halua mummon luo.. :x

Jutelkaa mummoitten kanssa..jos mummot vaikka pitävät teitä pärjäävinä kun ette sano mitään..niin että te olette niin mahtavia että pärjäätte. Tai mummot toivoo että tahtoisitte häneltä apua, mutta ei tiedä miten asian tuodaan esiin.