Isotissisen ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs joka shoppaili tänään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
no olettekos te ketjun isorintaiset muutenkin rotevia, vai hoikkia ja sitten yhtäkkiä kauheet bosat.

rasvaahan ne rinnat sisältää, etten sikäli ymmärrä mikä muu teidän propleema on kuin ylipaino..

Ai et ymmärrä vai? En kuule minäkään.
Painoa on hävinnyt yli 15 kiloa tässä viime aikoina, ja ympärysmitta oli raskausaikana 95 ja nyt 85. Muttakun TISSEISTÄ EI OLE LÄHTENYT YHTÄÄN.
Kerro mullekin miksei, ja miten lähtee niin tartun toimeen heti!

www.bravissimo.com, tuolta löytyy myös isoja kokoja. Ympärykset muistaakseni jopa alkaen 60 ja kuppikoot h kuppiin asti. Nopea toimitus ja palautukset toimii sujuvasti. Ja nättejä on liivit. Myös alennuksia edullisempaan hintaa. Suosittelen! Itse tilasin just tuolta mekon, joka tehty isorintaiselle ja paidan jossa kunnolliset sisäänrakennetut liivit.

Mut tiedän niin hyvin mistä puhutte, mun koko 70F. Ei löydy halvalla eikä helpolla.

no olettekos te ketjun isorintaiset muutenkin rotevia, vai hoikkia ja sitten yhtäkkiä kauheet bosat.
rasvaahan ne rinnat sisältää, etten sikäli ymmärrä mikä muu teidän propleema on kuin ylipaino..

Mulla ei oo paino ongelma. On vaa ongelma löytää iso kuppisia rintsikoita pienellä ympäryksellä = ei niin kauhean isot rinnat siis. 65E:n ja 70DD:n tienoilla mun koko liikkuu, eli ei ne rinnat ny nii älyn isot ole =)

Mulla tissitäi ihan kamalan isoksi raskauden jaimetyksen jälkeen. Kyllä ottaa päähän kun pitäs löytyä joko 70G tai 75F ja niitä ei kyllä mistään marketeista tai vaateketjujen putiikeista löydy. Vaikka marketista löytäs G kupin tissiliivit niin järestään pienin ympärysmitta on 85 ja ne ei todellakaan istu päälle.
Netistä en tohi tilata kun ei tiedä millaset on päällä.
Onneks meidän kylällä on noita tissiliivi kauppoja, pitää vaan kulkea silmät auki ja rynnättä tissiliivi ostoksille alen aikaan, sillon saa kalliit liivit huokealla hinnalla.

Nyt mulla meinaa vaan muodostua ongelmaksi mistä mä löydän KUNNOLLISET imetys liivit :headwall: Myydäänkö niitä noissa liivikaupoissa ja minkä kokosia?

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mulla tissitäi ihan kamalan isoksi raskauden jaimetyksen jälkeen. Kyllä ottaa päähän kun pitäs löytyä joko 70G tai 75F ja niitä ei kyllä mistään marketeista tai vaateketjujen putiikeista löydy. Vaikka marketista löytäs G kupin tissiliivit niin järestään pienin ympärysmitta on 85 ja ne ei todellakaan istu päälle.
Netistä en tohi tilata kun ei tiedä millaset on päällä.
Onneks meidän kylällä on noita tissiliivi kauppoja, pitää vaan kulkea silmät auki ja rynnättä tissiliivi ostoksille alen aikaan, sillon saa kalliit liivit huokealla hinnalla.

Nyt mulla meinaa vaan muodostua ongelmaksi mistä mä löydän KUNNOLLISET imetys liivit :headwall: Myydäänkö niitä noissa liivikaupoissa ja minkä kokosia?

Ootko triumphilta kattonu imetysliivejä?

kookosta, Carriwellin liiveis on tosi laajasti ne koot, mutten kyllä tiedä millaisia ovat. Tilasin jo yhdet, mutta ne eivät olleet hyvät. Tosin ne olikin ne halvimmat ja niis luki kyllä, etteivät tue juurikaan (epähuomiossa en tuota hoksannut lukea ajatuksella). Olivat liian pienetkin, kun rintojen alta lähtivät nousemaan.. :p Mut ny tilaan tilalle toisenlaiset.. saa nähdä millaisia ne muut (kalliimmat, noin 25?) ovat =)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Minkä hintasia noi changen liivit on?

Mie oon löytäny tosi hyviä liivejä noin 20-30?:lla. 30?:l voi hyvinkin löytää, vaikkei aleita oiskaan :heart: Tosin mulla koko siis on 65E hujakoilla, en tiedä millanen valikoima oikeesti isoitissisillä siel on..

Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:

Mie oon löytäny tosi hyviä liivejä noin 20-30?:lla. 30?:l voi hyvinkin löytää, vaikkei aleita oiskaan :heart: Tosin mulla koko siis on 65E hujakoilla, en tiedä millanen valikoima oikeesti isoitissisillä siel on..

Eikö E-kuppi ole iso?
Ilmeisesti olen ihan tyhmä, olen kuvitellut E-kupin rinnat aika isoiksi ja ympäryksen 65 todella kapeaksi =O

Alkuperäinen kirjoittaja xx:

Eikö E-kuppi ole iso?
Ilmeisesti olen ihan tyhmä, olen kuvitellut E-kupin rinnat aika isoiksi ja ympäryksen 65 todella kapeaksi =O

Niin mäkin nii kauan kunnes menin ammattitaitoiselta myyjältä pyytään jelppiä rintsikkakokojen kanssa :laugh: Eli luulin olevani kokoa 80C, joka olikin sitten täysin päin prinkkalaa..

Oikea koko oli siis 65E ja sekin myyjä, joka ekan kerran mittas mun ympäryksen ni arvioi, et koko ois 80C. Sit kokeilin sitä ku toi ne 80C kokoset liivit ni myyjä oli jo het suoralta kädeltä sitä mieltä, et juu vähintään pitää siirtyä kokeilemaan kokoa 70D. Tosin siellä ei sit kokoja ollu (sokoksella) ni piti mennä Changeen, jossa myyjä ohjeisti ja päädyttiin sit 65E kokoon =) Ja mä en oo mikään kovin hoikka vaikken mikkää ylipainoinenkaan :)

Eikö E-kuppi ole iso?

Niin mäkin nii kauan kunnes menin ammattitaitoiselta myyjältä pyytään jelppiä rintsikkakokojen kanssa :laugh: Eli luulin olevani kokoa 80C, joka olikin sitten täysin päin prinkkalaa..

Oikea koko oli siis 65E ja sekin myyjä, joka ekan kerran mittas mun ympäryksen ni arvioi, et koko ois 80C. Sit kokeilin sitä ku toi ne 80C kokoset liivit ni myyjä oli jo het suoralta kädeltä sitä mieltä, et juu vähintään pitää siirtyä kokeilemaan kokoa 70D. Tosin siellä ei sit kokoja ollu (sokoksella) ni piti mennä Changeen, jossa myyjä ohjeisti ja päädyttiin sit 65E kokoon =) Ja mä en oo mikään kovin hoikka vaikken mikkää ylipainoinenkaan :)

Hmm mielenkiintoista =)
Mikähän mun koko on, pitää mennä testaamaan... oon aikas hoikka, pidän itseäni pienirintaisena ja kokona n. 75C joka hieman kiristää, siis ympärys, kuppi ihan Ok. Saas nähdä minkä koon saan :laugh:

Hmm mielenkiintoista =)
Mikähän mun koko on, pitää mennä testaamaan... oon aikas hoikka, pidän itseäni pienirintaisena ja kokona n. 75C joka hieman kiristää, siis ympärys, kuppi ihan Ok. Saas nähdä minkä koon saan :laugh:

Juu munki mielestä oli aikas hassua tulla sielt 70DD koon kanssa ulos ku olin aivan varma, et 80C tienoil se liikkuis.. Ja ny kyllä huomaan (jos koitan "uusia, vanhoja" liivejäni) kuin huonot ne onkaan päällä .. Sitä ku ei sillo aiemmin tienny, et mikä mättää jos rintsikoiden kuppiosat vaikka alkoi nousta rinnan alta. Eli juu'u, mie olin joskus aika tietämätön :D Mut en kyl hetkeäkää kadu, et uskaltauduin viimein mennä iha kysymään "kädestä pitäen" neuvoa myyjältä =) Sitä vartenhan ne siel ovat :)

Eikö E-kuppi ole iso?

Hmm mielenkiintoista =)

Mulla tuolla Changella kans kerrottiin ekaa kertaa eläisäni minkä kokoset tissiliivit mulle menee (tosin raskauden ja imetyksenjälkeen olin muutenkin ihan hakoteillä kun vanhat ei menny päälle). Ja olin aikasen järkyttynyt kun kooksi myyjä sanoi ton 70G ja ihan normaali vartaloinen oon.

Nuo kuppikoothan eivät ole ollenkaan rinnasteisia keskenään. Kuta pienempi ympärysmitta liiveissä on, sitä pienempi kuppikokokin, vaikka kirjain olisi sama. Eli 65E ei ole kauhean iso. Meillä kaikilla E-kuppina kummittelee mielessä ne mummo-osaston liivit, joissa ympärysmitta on joku 100. Silloin ne kupitkin ovat aika hurjan kokoiset!

Kuppikoko 65E lienee aika lähellä tuota 80C:tä, kerran tämä malliesimerkki aiemmin käytti sitä kokoa ja myyjäkin sen silmämääräisesti arvioi siksi. Onneksi ammattitaitoinen myyjä näki sitten, kun liivejä sovitettiin, että metsään meni, ja asiakas sovitti muita kokoja kunnes se paras löytyi.

Tuo on isorintaisilla ja muuten pienempikokoisialla aika yleistä, että otetaan sellaiset liivit, missä kuppi on sopiva, mutta ympärysmitta menee ihan metsään, kun sopivaa kokoyhdistelmää ei marketeissa ja ketjuvaatekaupoissa ole tarjolla. "Normaalikokoisilla" taasen on ikävä tapa tunkea itsensä aina ja ikuisesti siihen klassiseen kokoon 75B vaikka jo pykälän isompi ympärysmitta saisi kupin isommaksi ja rinnat paremmin niihin mahtumaan, ja tämä muutos olisi pitänyt tehdä jo 10 tai 20 vuotta sitten.

Tässä ketjussa vinkattiinkin jo tuo englantilainen Bravissimo. Sen sivuilta kannattaa ihan kaikenkokoisten katsoa rintaliivien sopivuusvinkit. Löytyy hyvät kuvat väärin ja oikeinistuvista liiveistä ja näytetään tarkasti mikä kohta kielii siitä, että liivi istuu huonosti/hyvin.

Tässä suora linkki istuvuusosioon:
http://www.bravissimo.com/perfectfit/

No kyllä se 85 ympärysmitalla oleva nainen on joko kokonaan tuhti(ylimääräistä läskiä) tai sitten on isokokoinen rakenteeltaan!
Mulla ympärysmittana 70 ja koko DD ja ei tosiaan tahdo liivejä löytyä mistään, vaikka rinnat ei nyt niin suuret olekaan. Hoikilla naisilla ei liivivalmistajien mukaan voi olla juurikaan rintoja.

Changesta vielä sen verran, että mun mielestä niiden koot ovat pieniä. Myyjä vähän katsoi kieroon, kun 85J imetysliivit olivat mulle kupista pienet. Ympärystä kyllä piisasi vähän liikaakin...

Changesta vielä sen verran, että mun mielestä niiden koot ovat pieniä. Myyjä vähän katsoi kieroon, kun 85J imetysliivit olivat mulle kupista pienet. Ympärystä kyllä piisasi vähän liikaakin...

Samaa mieltä.Mulle käy Triumphin liivi kokoa 70 DD tai E ja Changella meni G kuppiin asti.
Enkä ole lihonnut taikka laihtunut välissä.

Yhteistyössä