Isotissisen ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs joka shoppaili tänään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs joka shoppaili tänään

Vieras
Miksi ihmeessä isotissisten rintsikat on niin törkeen kalliita?!!! Lopetin imetyksen jokin aika sitten, ja marssiin sitten tänään ostaan kunnolliset liivit sokokselta (eihän lindexiltä, h&m:ltä yms mitään muuta löydy ku lasten kokoja :) ) Kahdet liivit yht 89,80e. Konkurssi tulee näitten utareitten kanssa...

mua ärsyttää ihan suunnattomasti kun noissa tietyissä kaupoissa löytyy tosiaan kokoja vaan niille joilla ei edes ole tissejä!!!

ceestä isommat jos on niin pitää mennä kunnon liikkeeseen ja ne kunnon liivit maksaa yleensä vähintään sen 40 euroa!

Kun siinä isossa koossa on enemmän tukea. Joku varmaan väittää, että niissä on enemmän kangastakin. Aika heppoisia ovat nuo pienikokoisten liivit, enintään johokin toppauksiin on panostettu. Eikä tuo hinta mitenkään pahalta kuulosta, eipä juuri mitään löydy alle 40?.

Minkä kokoset sulla? Olen iloinen ettei sun rintsikat maksa 90-100euroa kpl! Mulla on G95 ja yhdet rintsikat tosiaan maksaa mulle ton 90-100euroa! En löydä mistään Lindexiltä tai h&m:ltä, on oltava tukevat koska muuten menee selkä ja hartiat! Mulla yks osittain onnistuntu imetys!(2vkoa)

Kyllä tuntuu rahapussissa nuo summat! Siks täytyy säästää rahaa ennen kuin voi mennä ostoksille!

muakin kiinnostais mikä sun koko on kun tmeidän pieneltä paikkakunnalta ei löydy tuohon rahaan vielä yksiäkään hyviä liivejä. Täällä ei siis sokosta ole. Jos minä saisin kahdet liivit alta satkun niin hyppisin riemusta..

Samaa olen kironnut.
Kuppikoko oli ennen raskauksia 80C ja voi että oli munkin kaapissa kauniita liivejä vaikka muille jakaa. Mutta nyt, kahden lapsen jälkeen kuppikoko on 85 DD/E ja kappas kun ei niitä kauniita liivejä enää noin vaan löydykään. Eikä nää tissit mihinkään tunnu pienenvänkään.
Ja ei todella kiinnosta niistä maksaa useita kymmeniä euroja (jos löytyy jotain muutakin kun jotain puuterinvärisiä mummomalleja)!!

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Mahtuiskohan toi F-kuppi tuolta sulle http://www.provea.com/Provea/ProveaFinal/Miriale/Elegence/

Tuolta löytyy kohtuuhinnalla nättejä settejä isoillekin tytöille.

noi on nättejä, ja oon joskus kokeillut kaverilta, mutta toi ympärys on liian iso, pienin mikä niiltä taitaa löytyä on 90.

Joo, ja tosiaan juhlavammista liiveista saa varautua lähemmäs satasen pulittaan. noi tämän päiväset olikin arkikäyttöön, saanpahan heittää nää venyneet imetysliivit jorpakkoon

Muistan kun etsin hm:ltä kerran imetysliivejä. suurin koko oli b-kuppi. Muutenkin on ihan hanurista, että siellä on liivejä vaan sellasille teineille. Kuosit on nättei, mut koko ei riitä. Onneksi mun tissit palaa b-kuppiin imetyksen jälkeen. Jotenkin tutuu, et isorintaisille on rumempii liivei. Onkohan se joku pienitissisten suunnittelijoiden kosto? Kun kerran on rehevät rinnat niin kärsi sitten ruskeista epäseksikkäistä liiveistäsi.

Sopivan mallin löytäminen vielä siitä oikeasta koosta on yleensä yhtä tuskaa. Tosin viimeksi kokeilin Changea ensimmäistä kertaa ja sattui sellainen yllätys, että ensimmäiset päälle laitetut istuivat täydellisesti. Silloin vielä sai alennusta -25%, mikä houkutteli katsomaan kerrankin sieltä.

Mut mä voin ainakin sanoo, ettei halvalla saa hyviä liivejä. Musta 40e liiveistä on edullinen. Ite käytän yleensä vain Primadonnaa ja maksaa sellaiset 70-90e/liivit. Hulluilla päivillä on joskus ollut 45e ja ne oli mielestäni halvat, ostin silloin kahdet.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Mahtuiskohan toi F-kuppi tuolta sulle http://www.provea.com/Provea/ProveaFinal/Miriale/Elegence/

Tuolta löytyy kohtuuhinnalla nättejä settejä isoillekin tytöille.

noi on nättejä, ja oon joskus kokeillut kaverilta, mutta toi ympärys on liian iso, pienin mikä niiltä taitaa löytyä on 90.

Joo, ja tosiaan juhlavammista liiveista saa varautua lähemmäs satasen pulittaan. noi tämän päiväset olikin arkikäyttöön, saanpahan heittää nää venyneet imetysliivit jorpakkoon

jos toi ympärys ei kamalan iso niin sitähän voi pienentää ompelijalla.....itsekin teen joskus näin jos muuten löytyy sopivia. =)

Teillä auttais varmaan laihtuminen...mutta mulla on TODELLA vaikeeta löytää sillä liki kaikki alkaa 75 cm:stä ylöspäin.
ja mulla olis ennemmin 65 cm mutta 70 ostan jos löytyy.
DD taikka E kuppi,riippuu mallista.Mut toi ympärys oli imetysliiveissä aivan kaamee ongelma,jouduin ompelee heti pienemmäks ja mallihan siinä menee...

Miks kaikki liivinvalmistajat olettaa että ympärys on myös iso jos kuppikin!!! :headwall:

Ja sit seuraava ongelma mulla on joka johtuu isoista tisseistä on se et mitkään paidat joissa on napit edessä ei mahdu kiinni. Tai mahtuu, mut pitää ostaa joku hehtaarikoko joka on sit mielettömän iso muualta. |O

Alkuperäinen kirjoittaja eräs joka shoppaili tänään:
Miksi ihmeessä isotissisten rintsikat on niin törkeen kalliita?!!! Lopetin imetyksen jokin aika sitten, ja marssiin sitten tänään ostaan kunnolliset liivit sokokselta (eihän lindexiltä, h&m:ltä yms mitään muuta löydy ku lasten kokoja :) ) Kahdet liivit yht 89,80e. Konkurssi tulee näitten utareitten kanssa...

mut karsastan tuota "lasten kokoja",musta se ikävästi sanottu.Mieluusti ostaisin hm:ltä taikka jostain mut liiviliikkeet on olleet koko ikäni ne paikat joista ostan liivit.
Mut mitä sitten.
en osta kymmeniä vaan mulla on 4-6 hyvät liivit.

Yhteistyössä