Isot riippuvat rinnat seksyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanen mukaansa kylla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hanen mukaansa kylla

Vieras
Miesystavani on aivan hulluna rintoihini, ne ovat todella isot ja aika riippuvat, ei kuitenkaan pahimmasta paasta.

Hanen mukaansa ne ovat kiihottavammat kuin pienemmat ja taysin pystyt, tai isot ja pystyt, silikonirinnat ovat hanesta kamalat.

Voiko mies oikeasti olla noin hulluna riippuviin isoihin rintoihin? Itse olen aina hapeillyt niita!

Alkuperäinen kirjoittaja Hanen mukaansa kylla:
Miesystavani on aivan hulluna rintoihini, ne ovat todella isot ja aika riippuvat, ei kuitenkaan pahimmasta paasta.

Hanen mukaansa ne ovat kiihottavammat kuin pienemmat ja taysin pystyt, tai isot ja pystyt, silikonirinnat ovat hanesta kamalat.

Voiko mies oikeasti olla noin hulluna riippuviin isoihin rintoihin? Itse olen aina hapeillyt niita!

Miehet ovat hulluina kaikenkokoisiin rintoihin.

Tottakai miehestä suuret raskaat rinnat ovat kiihottavat. Tietenkin meitä on myös sellaisia, joille vain jokin määrätty rintatyyppi on hyvä. Itsellen paras on suuret raskaat rinnat, vaikka tottakai pienet ja pystytkin ovat kauniita ja kiihottavia. Suuret rinnat antavat sängyssä paljon lisää miehelle. Se mahdollistaa uuden paikan, johon voi naistaan rakastella. Rintojen väliin naiminen tuntuu erittäin hyvälle.

Ole onnellinen miehesi mielipiteestä, kuten hän on onnellinen sinun rinnoistasi.

Riippuvat rinnat on ihanat. Ei niiden välttämättä tarvi olla isot, ihan tuollaset b-c kupinkin kokoiset ovat ok, kunhan ne vain ovat täysin veltot, raskausarpiset ja mikä tärkeintä nännien pitää olla sisään päin, siis tissin sisäsyrjässä ja niin alhaalla tissin päässä että ne on osittain rinnan ja mahan välissä niin ettei niitä kaikissa asennoissa edes näy. Tällaiset rinnat saa multa heti lentämään...laatan, nimittäin.

Voi, kyllä isot , pehmeät tissit ovat ihanat. (Lååten olis syytä mennä lääkäriin, voipi olla maha pipi) Varsinkin naidessa on ihan upeata, kun isot tissit lelluvat edestakaisin panemisen tahdissa.

Itse tykkään siitä lätsähtelevästä äänestä, joka syntyy kunnon velttojen riippapussukoiden läiskähtelystä vatsamakkaroita vasten. Läts, läps, löps.. Sekin on hauskaa, että nai naista takaapäin ja ottaa riippareista kiinni kuin ohjaksista niskan takaa. Vaatii vaan vähän pidemmät riipat.

Siihen en ole löytänyt ratkaisua, että kuinka ne hiivaiset hienhajut saisi pysymään erossa roikkuvien rintojen alle ja väliin jäävistä ihopoimuista. Tuntuu että jo päivässä haiskahtaa jos ei ole suihkussa käynyt. Vähän sama tuoksu kuin nivusissa, mutta ei niin pistävä. Varmaan johtuu siitä kun rintojen alainen iho hautuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Hemina:
Itse tykkään siitä lätsähtelevästä äänestä, joka syntyy kunnon velttojen riippapussukoiden läiskähtelystä vatsamakkaroita vasten. Läts, läps, löps.. Sekin on hauskaa, että nai naista takaapäin ja ottaa riippareista kiinni kuin ohjaksista niskan takaa. Vaatii vaan vähän pidemmät riipat.

Siihen en ole löytänyt ratkaisua, että kuinka ne hiivaiset hienhajut saisi pysymään erossa roikkuvien rintojen alle ja väliin jäävistä ihopoimuista. Tuntuu että jo päivässä haiskahtaa jos ei ole suihkussa käynyt. Vähän sama tuoksu kuin nivusissa, mutta ei niin pistävä. Varmaan johtuu siitä kun rintojen alainen iho hautuu.

Eikös sellaisia liivejä ole,jotain pusappia,rinnat saavat "happea".Töröttävätkin suhtmahtavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Hemina:

Minulla on todella suuret rinnat, mutta ei koskaan mitaan ongelmia hiivan, hien eika minkaan sen sellaisen kanssa, siita pitaa hyvat kaarituelliset rintaliivit huolen. Hyvia rintaliivimerkkeja on mm. Simon Perele. Heidan mallistostaan loytyy myos kivoja vareja ja kuoseja, eli ei tarvitse edes pelkkaan mustaan, valkeaan tai beigen tyytya. Kylla myos Triumphiltakin loytyy joitain hyvia malleja.

Ne voivat ollla todella kauniin, varsinkin kun on pikuisen etukenossa........

Viimeksi muokattu:

Riippuvat ja isot rinnat ovat oikeesti parasta mitä tiedän.

Viimeksi muokattu: