Isot nännipihat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja halkipoikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

halkipoikki

Vieras
Olen 25v, enkä tule ikinä olemaan sinut tissieni kanssa. ne on aina roikkunu, ja synnytyksen/imetyksen jälkeen vielä entisestään. suurin ongelma on kuitenki nännipihat, jotka on ihan tajuttoman kokoset. onko ihan normaalia edes tällainen? oon netistä koittanu kattella kuvia mut ei löydy mun tissien vertaisia. Mies tykkää niistä, tai ainaki niin se väittää, mut se ei auta sitä että mä itse vihaan mun koko kroppaa tissien takia. Jos olisin rikas ni leikkauttaisin itelleni uudet. :(

Täälä kohtalotoveri. Kyllähän tällaiset tissit vie ilon esim saunomisesta kaveriporukalla. Mies väittää, ettei ne ole rumat, mutta mitä muutakaan se vois sanoa.
Mä oon ajatellu, että niissä leikkauksissa voi tulla aika rumat arvet, kun viillot pitäisi tehdä nännin ympärille ja sitten vielä nännistä alaspäin.
Mun rinnat on lisäksi vähän sellaiset putkimaiset, eli jotenkin epämuodostuneet. Ne kasvoi jo teininä kummallisen näköisesti eli niistä puuttuu sellainen kaunis pyöreys. Ja nännit on siis lautasen kokoiset. :) Tylsä juttu mutta ei se nyt mun elämääni ole pilannut.

Itselläni hieman normaalia (mikä se sitten on?) suuremmat jotain 5 cm halk. kun tisut on 75B. Mieheni siskolla on sen sijaan suuret kai 10 cm kokoiset tummanruskeat nännipihat. Myös nännit tavallista paksummat. Kuitenkin kun on ollut puhetta eivät häntä häiritse ja 2 lastakin niillä rinnoilla imettänyt. Uimapuvun yläosaa valitessa kuitenkin otettava huomioon laaja nännipiha.

Mulla myös isot nännit, hävettää. Halkaisija 10cm, tummat. Ja just sellaset niin sanotut tubulaariset rinnat, keran olen imettänyt. Mutta siis rinnat on aina olleet samanlaiset. Mistä sen erottaa onko normaalia ketunnokkaisuutta vai tubulaariset?

Tässä linkissä on muutamat tubulaariset rinnat vasemmalla. Kaikki ne ei ole tubulaarisia. Niillä voi kyllä imettää.
http://www.007b.com/breast_size_breastfeeding.php