Isompaa "pesuetta" haaveilevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tehotyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huih, älähän Kata pelottele noilla monilla munasoluilla :-)
Jännästi tää säteilee vähän reisiinkin. Limailutkin kyllä jatkuu vielä, että enpä tiedä. Ehkä se vaan on sitten voimakasta oviskipuilua. Huomisen polviröntgenin varmuuden vuoksi siirsin, kun en alkuraskaudessa haluaisi mennä. Katotaan sitten perunko sen vielä kokonaan ;-) Toivottavasti! Testiä en aio vielä vähään aikaan hankkia. Ei se vielä kummiskaan näkyis! Mulla on muuten rinnat tullu ihan alussa kipeiksi ainoastaan tyttöä odottaessa. Silloin arvasinkin raskauden just siitä... Siinä raskaudessa oli myös sitä kannatinkipuilua koko raskauden ajan ja synnytyssupparitkin tuntui vain sillä alueella, jänskä juttu. Nyt ei muuten oo erityisemmin tissit kipeet, viime viikolla vähän alkoi aristaa, mutta nyt ei erityisiä tuntemuksia. Launtaina mulla oli kyllä ihan sairaan oksettava olo, mutta se johtui mun mielestä siitä, että mulla niin jänskätti se pippaloiden alku ja piti peitellä :-D

Eilinen 90%:n varmuus on laskenut 50%:in ;-) Olin niin päättänyt, että tämän kierron olen ihan rauhassa hakematta oireita. Mutta minkäs sille voi, jos tollaset kivut iskee, höh. Eli tässä sitä sitten taas ollaan etsimässä muitakin oireita. On tää niin tätä :-D

Voi kun sä olet ihana...Sulla on siellä tyttö siis tulossa,tai vaikka pari!!=)
Selittäis tuon limajutun jatkuvuudenkin.Kyllä mulla on vahvasti olo,että siellä on pesässä kasvamassa!!

Oma olo on ihan tavis..Mun serkku saa 7.lapsen...ovat kaikki saman ukon kanssa eikä ole uskovaisia.SIis lestadiolaisia..Tykkäävät kai lapsista sitten jaovat sikiävää sakkia!!!

Voi kun sä olet ihana...Sulla on siellä tyttö siis tulossa,tai vaikka pari!!=)
Selittäis tuon limajutun jatkuvuudenkin.Kyllä mulla on vahvasti olo,että siellä on pesässä kasvamassa!!

Oma olo on ihan tavis..Mun serkku saa 7.lapsen...ovat kaikki saman ukon kanssa eikä ole uskovaisia.SIis lestadiolaisia..Tykkäävät kai lapsista sitten jaovat sikiävää sakkia!!!

Kyllä ne kipuilut nyt vissiin laantuu, että prosentti laski justiinsa 20:en ;-) Eli tänään on pakko varmuuden vuoksi vähän kylvöjä tehdä, jos toi kumminkin se ovis olis ollut. Voipi olla kyllä, että ohi meni :-( Ihmeellisen kovat kipuilut tosiaan. Ei oo ennen ollu moisia oviksesta. Taidan siis testin tehdä vasta parin viikon päästä, mikäli on tarvetta. Ellei tuntemukset ennen pakota tekemään :-D Vaikka Katalla toi vahva olo oliskin jo nyt, hih. Kohta saadaan ruveta odottelemaan myös Katan kipuiluja, eikö? ;-)

Onkohan Moona testaillu uudestaan, huhuu?

Huomenta! Täällä täti tuli ja meni joten nyt pitäisi päättää vieläkö haaveillaan viidennestä lapsesta vai jätetäänkö asia sikseen. Luomuillaanko vai avustellaanko.
Tämän ketjun vois nimetä kipuiluketjuksi kun jokainen kipuilee milloin mitäkin...... Minä kipuilen nyt peräpukamien kanssa:)) ja vanhimman tyttären yo-kirjoitusten kanssa ja vauvahaaveiden... ei ole hääppöstä tämän maman elämä:)) onneksi huumori auttaa edes vähän. Nyt hetkeksi vielä tuonne kuopuksen viereen köllöttelemään ennen töihin lähtöä.

Voi jumpe Mamaa...NIIN toivon että teillä tärppäisi..
Joo,ja kivut saatiin tännekin,aamulla kauheeta juilimista-kivu oli tuolla ihan alhaalla,heijastui peräsuoleen asti.Tuli ja meni,melkein kuin supparit...Noo,en tiiä enteileekö menkkoja vai mikä kipujuttu on.Tisut on arat,mut ne on aina ennen menkkoja sellaset.Me siis touhuttiin 12 ja 18 päivä ilman kumia,ja nyt ois kp 28/28-30.Siinä vaan ongelma kun otin viime kuun 24 päivä pois sen ehkäsyrenkaan ja sitten vuosin siitä noin reilu viikon...Että en ihan tarkkaan tiiä milloin ois ovis ollut.Ja millon menkat pitäis alkaa.On tä ihame sähläystä...Vaan melkien kohta vois testin tehdä....=) Ihan varoiks....

Aamulla oli kyllä sellanen olo,että oon kyllä raskaana.Oon olliut tosi väsynyt koko viikon.Eilen iltasella mies syötti Maisaa ja nukahdin sohvalle.Ja sellasta ei ole käynyt sitten odotusajan...Mä nimittäin olen kauheen huono nukkuja,korvatulppaa täytyy olla,tyyny siellä ja toinen täällä ja uniasento...Eilen ei ollut väliä mikä asento oli,tais olla puol istuva!! =)

Kuulemisiin ja plussaaa kaikille!!!+++++++++++++++++++++++++

P.s pukamiin kipulääkettä vaan,kolme buranaa päivässä ja Sheriproct suppoja ja voidetta.Ei kannata pitkittää vaan heti hoitaa pois!!!!

Mä olenkin kirjastovierailulla. Kone teki tepposet ja mä olen nyt enemmän kuin paniikissa, et menikö kaikki arvokas vai ei. Olen sitä nyt pc-klinikalle viemässä, mutta aukeekin vasta kymmeneltä. Niinpä tuli aikaa kuluttamaan tänne yliopistolle;) Ja pikkumies nukahti autossa ja koisii nyt sylkyssä.

Ai jänskä toi Katan tilanne! Mahtaakos ollakin itselläs pullat uunissa...

Mulla poskia jänskästi kuumottaa, mutta luulen sen johtuvan tästä adrenaliinista, jotta on varmaan nyt yliannostus tuon tietsikan takia. Pientä menkkakipuilua tuntuu edelleen, mutta laantunut on. Väsyttää ihan sikana muakin, mut johtuu varmaan siitä, etten oo vielä bileistä palautunu. Tänään ei ois millään jaksanu herätä! Mietin tuossa, et pitäskö jossain apteekissa poiketa... Mut jos testin ostan, niin se alkaa kaapissa poltella;) Jotenkin vähän pms-kiukkuilukin taas nostaa päätään, että enpä tiedä. Toisaalta toi paha tuuli johtuu myös väsymyksestä, siitä koneesta, anopin&appiukon kyläilystä just nyt, kun väsyttää ja tarttis opiskella!

Ei muuta kuin odotellaan, odotellaan... Kata, tee jo testi!!! :D

Hui Tehis. Toivottavasti saatte pelastettua tietsikalta tärkeät jutut! Meillähän hävis viime keväänä taivaan tuuliin kaikki koneelta. Harmitti tosi paljo ku ei oltu otettu parin vuoden aikana räpätyistä valokuvista varmuuskopioita...

Täällä on iloisia uutisia tarjolla:)
Mä olen raskaana ja la on ihan toukokuun lopussa!!!!
En oikein vieläkään usko tätä todeksi, vaan pitää aina katsoa testitikkua uudelleen ja uudelleen!!!:)
Teilläkin kyllä kuulostaa monella todella lupaavalta!!! Eikun testaamaan!!!:)
Mä alan siirtyileen tuonne toukokuisiin, mut toivottelen kaikille hurjasti onnea raskautumiseen!!!++++++++++++++

Pitää viel kommentoida tota isoperhe-asiaa!!
Meilkin lapsia, siis mun lapsuudenkodissa 7. aina joku kysyi et ollaanko uskovaisia tai olivat ihmeissään, kun meillä olikin telkkari. Ei se aina tosiaan tarkoita uskovaista perhettä, vaik lapsia enempi oiskin:) ei mulla kyllä kuitenkaan mitään uskovaisia vastaan ole. noo.. Mukavaa päivän jatkoa kaikille!!!

Onnittelut Moonalle! Ihanaa...

Minä taas kirjastossa, kun kohta alkaa seminaarit. Dokumentit tallella kovalevyllä todennäköisimmin, mutta kone menee ilmeisesti uusiksi :-/ Kurvailin eilen semmoset 200km koneeni kanssa, kun missään ei tuntunut olevan paikalla oikeanlaisia vehkeitä. Mutta näyttäs siltä että loppu hyvin kaikki hyvin... No, paitsi uuden koneen hankinta, plääh.

Siinä samalla kurvasin apteekin kauttakin, mutta en ihan vielä aio testailla. Tänään vissiin kp 29, mutta sillähän ei mitään merkitystä. Jos ne alkuviikon kovat kivut oiskin ollu kiinnittymiskipua, niin ehkä ensi viikolla näkyisi. Sinne asti pitäis ainakin malttaa ;-)

Nyt on pakko mennä, tulen lounastauolla uudemman kerran.

Moonalle isosti täältäkin onnea!!!Huimaa....
Mä kurvaan tänään kans apteekin kautta,ollaan menossa isännän kanssa yritysneuvontaan,mienaa ukko oman putiikin pistää pystyyn...

Nyt plussia vaan kovasti kaikilta!!

No,niin nä sivut toimii näköjään!!
Testi tehty ja negaa näytti.Menkat ei vielä ole alkaneet,jos viikonloppuun mennessä ei ole alkanee,teen uuden testin.
Mut ei enää kyllä tunnu niin todelliselta että tuolla masussa joku asuis...

Negaa näytti myös täällä eilen. Hätähousu sitten menin kuitenkin testaamaan. Lämmöt on olleet nyt ihmeellisen korkealla, kun muutamana päivänä olen mittaillut. 37:n hujakoilla. Noin ylhäällä mulla ei yleensä kyllä ole. Mutta voihan toi jotain piiloflunssaakin olla. Ja toisaalta ne lämmöthän kuulukin olla korkealla oviksen jälkeen, mutta näin korkealla ei taida mulla normaalisti sentäs olla. Siksi mittailin, kun poskia niin kuumotellut ja silmät kiiluu vähän niinku kuumeessa. Alavatsaturvotus on nyt alkanut eli sieltä on tulossa joko menkat tai plussa ;-) Tissit taas kans muuttuu raskaammiksi eli jompaa kumpaa sekin merkkaa :-D

Mulla siis kp 33 ja ovis oli ehkä edellisviikolla tai vasta viime viikolla. Viime viikolla niiden kipuilujen aikaan mulla oli lämmöt tosi alhaalla, vaan 36 astetta eli se saattoi olla notkahdus ennen ovista tai sitten kiinnittymisen aikaan. Näistä lämmöistä tuolla aurinkoplussaajissa sillon kirjoteltiin...

Juu Katalle nyt pidetään kans vielä kovasti peukkuja! Ja odotellaan seuraavaa testausta. Minä aion testailla vasta ensi viikon loppupuolella, jos on aihetta. Tai sitten siirrän testailun Prahan matkan jälkeen (joka siis ensi viikon pe-su). Perhana, jos ne menkat sieltä reissuksi tulee, argh!

Mitäs kp:tä muut kiertää tällä hetkellä? Entä fiiliksiä? Meiän pitäis ukon kanssa pitää oikein kunnon palaveri,se hänen firman aloitus vähän tössii meidän suunnitelmia.Sillä eihän yrittäjällä ole isyyslomia ja viikonloputkin vähän niin ja näin..Ei sinänsä olis ongelmaa jos Maisa ois isompi mutta itä arki ois esim ens kesänä jos olis pieni vauva, 2-vuotias,kolme kappaletta tokaluokkalaisia ja yks seiskalle menevä...
Mies joka ois aina töissä,niin huh...Vaikka vauvaa halutaan niin ehkä täytyy tämän asian selvittyä miettiä tarkkaan.Sovittiin että listataan asiat,vaikka kuulostaa aika laskelmoidulta mut haluan että suunnitellaan eteenpäin kuitenkin ees vähän,ettei tule iskuna vasten kasvoja.Miehellä ollut toive omasta firmasta jo kauan ja nyt tilanne kuuminnut työpaikalla niin että sanoi nyt olevan mitta täysi.
Ymmärrän kyllä.Mutta järki otettava käteen myös,kaikkea ei voi saada.Mä kyllä olen kiitollinen näistäkin lapsista ja jos käy niin ettei voida vielä tehdä sitä pienen pientä niin sanotaan että kun oon 35 niin sillin on ihan viimisiä hetkiä.ELi kolme vuotta aikaa,mies sais firmansa vähän jo eteenpäin jne.Maisa ois kyllä jo aika vanha...Noo,vuosikin eteenpäin ja odotusaika on liki vuos...

Kurjaa jos joudun pois haaveilijoista vasta kun oikeestaan intouduin...=/

Mutta käyn varmasti täällä teitä tsemppaamassa ja elän sitä kautta haaveitani!!

No,se ratkaisis jos nyt oisin todella raskaana,et sitten ois mietittävä jotain muuta,esim firman aloitusta vasta vuoden päästä....

Jännnää on!!!

Jännää, jännää, Katan puolesta :-)

Itselläni viime viikon korkeat raskausoloprosentit ovat kyllä tipahtaneet pohjalukemiin. Ei tunnu tippaakaan, että raskaana oltais! Eli kyllä tässä nyt lähinnä odotellaan menkkoja ja sitten taas uutta yritystä.
Kuiva kausi on alkanut ja tuntuu, että nyt olis lämmötkin laskenu. En ole kylläkään mittaillut.
Mun täytyy tässä kans vähitellen tehdä jotakin töihinmenosuunnitelmia. Vähän on ollut kiinni tästä, että sattuuko raskautumaan jo nopsasti vai meneekö pidempään, niinku tavallista ;-)

Niin mites ne muut haaveilijat tässä ketjussa? :-)

Täällähän on juttua tullut...ja taas painan päätäni pensaaseen kun en oo ehtiny.
Kipuiltu ollaan täälläkin parina päivänä ,lähinnä toissapäivänä joka olikin muuten kp15 ja eilen vielä jotain nipistyksiä ,että taisi olla ovis:) odotettavissa on siis normaalikierto ,mahdollisesti. Toivottavasti ei viruisikaan pitkälle ,sillä nyt tuo ovis kyllä jäi hyödyntämättä kun "alakerta" on remontissa hiivan vuoksi. Ikävä vaiva ja liiankin tuttu minulle ,kohta täytyy nousta barrikaadeille sen vuoksi ,kun jatkuvasti vaivaa. Pari kiertoo se oli poissa ja taas tuli. Tuota muutaman kuukauden taukoa ennen mulla tuli hiiva joka oviksen jälkeen...kyllä puikoja kului ja kalliiksi tulee jos tämä jatkuu.

Vauvakuumetta kävin eilen hakemassa oikein ison satsin. Kävin katsomassa serkkuni sunnuntaiaamuna syntynyttä tyttövauvaa...voi että se oli ihana ,niin siro ja kaunis.
Heti laitoin tilausvahvistuksen isännälle tekstarilla menemään ,että tahtoo kans:)
Edellisenä iltana sattui pieni väärinkäsitys ,sanoin miehelle meneväni hakemaan vauvakuumetta ,johon hän vastasi ,että siitä vaan. Minä tähän ,että hyvähän sun on sanoa kun et koskaan kuumeile ,mies jatkoi tähän ,että siemeniä riittää kyllä:))))
Minä ymmärsin asian "siitävaan" että miestä ei asia kiinnosta ,mutta hän tarkoittikin ,että saan minä sitä kuumetta hakea...(suostuvaisessa mielessä siis) ,välillä kun on ollut että eiköhän nää lapset ole tehty ja väkisin tekemällä kun niitä ei saa tehtyä (tarkoitti hoitoja).

Moonalle onnittelut plussasta...nyt vaan relaat ja kasvatat masua:)
Tehis...vieläks menkat odotuttaa?
Safiiriko se kysyi mitä meinaan päästä opiskelemaan? Hoitoalaa...olen työskennellyt reilun vuoden lähihoitajan hommia tehden ,ilman koulutusta ja töitä olisi lisääkin jatkossa tarjolla omalla paikkakunnalla ,mutta hyvä olisi jos ihan viralliset paperitkin saisi.

Kata ,missäpäin tuo 7lasta odottava serkkusi asuu? Tuli vaan mieleen ,että tunnenko hänet. Täällä nimittäin on yksi rouva (hoitoalalla) joka odottaa 7lasta ja hänen sukulaisellaan on Maisa niminen pikkutyttö ,olisko sama ihminen kyseessä?

Tuosta tulikin mieleen ,että voitaisko pistää pystyyn galluppi asuinpaikoista ,siis tarkkaan ei tarvii mainita esim. jos joku pieni kunta ,riittää ,et vaik lähin kaupunki tai edes etelä -pohjois ,itä tai länsi-suomi:)
Itse olen savonlinnasta kotoisin ,mutta nykyisin asun lähellä savonlinnaa pienessä kunnassa.

Palaampa heti takaisin...tuli tuossa mieleen ,että kun valitettavan usein työ sotkee harrastusta ,siis tätä palstailua kun ei ehdi tänne. Laitan tähän ihan tätä varten tekemäni s.postiosoitteen jos joku haluaa laittaa sähkistä tai liittää minut meseensä ,siellä voin sitten antaa toisen osoitteen jota enemmän käytän. Mamalla tietoni jo onkin ,et älä mama ala niitä muuttaa ,entiset pelittää. taika_usko@hotmail.com

Yhteistyössä