Isompaa "pesuetta" haaveilevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tehotyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaahas mitäs tänne...vihdoin ehti istua koneelle tämäkin akka.
Tikutteluista ja lämmön mittauksistako oli viimeinen puheenaihe.
Tikutellut olen minäkin aikaisemmin ,vaan en enää kun kiertokin on sekaisin...rekkalastin saisin tikkuja ostaa jos meinaisin jotain tolkkuu oviksesta saada:)
Lämpöjen mittausta ei nykysin enää paljoa suositella kun on epävarmaa ja jotenkin aikaa vievää ja stressaavaa ,mutta mikäs ei näissä jutuissa stressais???
Juuri tuli tieto tänään tuttavan eilen syntyneestä pojasta ja oma läheinen serkku ihan lasketusajan kynnyksellä ,niin kyllä sitä väkisin välillä iskee epätoivo ja kiukku ,että miks aina toisille ,miks ei meille. Toisten onni ei ole meiltä pois ,mutta välilä mieli tekee kepposet ja tulee alakulo.
Vaan ei sille asialle mitään mahda ,ihan tervettä se varmaan on ja onneksi ainakin vielä ohi menevää.
Täällä menkkojen odottelu jatkuu ,eikä mitään tuntemuksia siihen suuntaan havaittavissa ,vaikka kierto lähenee jo 70...auts!

heippa hei kaikille!
Ajattelin nostaa tätä listaa ja kysellä onko kukaan plussaillut?
Itse olen siirtynyt jo tuonne odotusajan puolelle, olisi kiva jos löytyisi muitakin isomman perheen mammoja. Tarvii kyllä sanoa, että ekaa kertaa odotusaikana jännittää miten mahdan pärjätä...Neljättä siis odotellaan Toukokuulle-07.

Heipat!

Meinasin just myös tulla nostelemaan tätä ketjua, mutta olikin jo nostettu, hyvä hyvä!

Täällä elellään ahkeraa touhuiluvaihetta :-) Vaikka tuolla aiemmin sanoin, etten ala tikuttelemaan, niin vähän asioihin perehdyttyäni päätin kuitenkin katsoa, että ovuloinko oikeasti vai en. Viime viikolla alkoi tuntua siltä, että munasolu vähitellen kypsyisi. Maanantaina sitten aloitin tikuttelut. Maanantaina sain haalean viivan, samoin tiistaina. Eilen näytti vähän tummempaa, ei ihan kontrolliviivan väristä kuitenkaan. Tänään sitten olikin taas haaleampi. Ilmeisesti siis se huippu taisi mennä ohi vai voiko se mennä noin nopsasti? Jos se siis on ollut eilisen illan aikana? No, isäntäkin tuli reissulta ti myöhään ja himot on hyrränneet, joten mahdollisia tuloksia odotellaan reilu kahden viikon päästä. Onneksi tässä on kaikenlaista ohjelmaa, niin ei ehdi niin noita tuntemuksia mietiskellä, kai... ;-) Jos olisi tärpännyt, niin kesäkuun puolelle jo menisi täällä... :-)

Minkä ikäisiä Papu sinulla muut lapset on? Onko sulla aikaisemmat raskaudet menneet hyvin? Mä olen kans miettinyt sitä, että kun on kolme raskautta ja synnytystä mennyt niin helpolla&hyvin, että pelkäiskö sitä neljännessä. Lähinnä kun on noi saanut niin helpolla maailmaan, että vieläkö neljännenkin... No, sitä ei kannata murehtia ennen kuin on tulollaan edes. Millä tavalla pärjäämistä sinä olet miettinyt?

Lisää isomman perheen mammoja haaveilemaan, mars mars!!

Täällä yksi hermoraunio, Piinapäivä 15 menossa ja tuolla aurinkovauvoissa olenki hermoillut jo koko aamun. Juoksen vessassa kokoajan ja harmittelen keltaista vessapaperia kun siitä ei oikein nää että onko siinä punasta vai ei. Kokoajan on tunne että, täti kurvaa pihaan.....
Eli se viides lapsihan meillä on hakusessa ja pienellä avustuksella ollaan menossa. En ole uskonut raskauteen kun takana keskenmenoja yms. mutta näköjään sitä kuitenkin hermoilee....ihan hulluna!

Siis mitä tarkoittaa piinapäivä 15? Onko menkat niin paljon myöhässä? Ja testiähän et tietenkään aio tehdä...;-) Nää on kyllä kummia juttuja, että ne pistää hillitymmän ja rennonkin ihmisen ihan hermoheikoksi. En minä siis Maman luonteesta tiedä, mutta noin niinkun yleisesti :-)

Nyt täytyy tehdä jotain pippaloihin liittyviä valmisteluja. Mä odotan niitä nyt ihan tulisilla hiilillä...

ai niin piinpäivät on tässä tapauksessa sitä kun sain 15päivää sitten munasolujen irrotuspiikin ja eli tädin pitäisi saapua irrotuspiikistä 14-16 vuorokauden kuluttua, tai siis olis mukavaa kun ei saapuisi......
Luonteesta en tiedä minäkään itse että, mikä se on mutta nyt ainakin ihan hermo......
oletko Tehotyttö saanut valmistelut tehtyä isännältä salassa????

Täällä toinen hermoraunio ilmoittautuu! Mulla on plussannut viikko sitten, eikä vaan tunnu siltä. Mulla nippailee alavattaa jatkuvasti ja varmaan osa on psykosomaattistakin..... Argh!
Meidän muksut on aikas välillä tehty eli, 11,6 ja 2 vuotiaita löytyy kotoa. Raskaudet ja synnytykset on mennyt hyvin, ensimmäinen tuli maailmaan ihan rauhassa, toinen kamalalla rytinällä (solisluukin murtui) ja kolmas unelmankevyesti.
Sitä lähinnä pärjäämisellä miettinyt, kun on siinä sitten neljä säheltäjää ja tiedän että kun äippäloma loppuu, on pakko mennä töihin. Että jaksaako.

Huh, kun pitää kiirettä. Pitää niin monenmoista keritä tekemään sillä aikaa, kun lapset koulussa. Salassa on tosiaan pysynyt. En ole voinut siis lapsillekaan kertoa, kun heiltä se lipsahtaisi. Niin meinaa välillä kyllä itseltäkin, kun on niin paljon päässä koko ajan. Mm. hyräilen koko ajan biisejä, jotka meillä on pienessä show:ssa :-) Muuten meillä ei niitä biisejä kyllä lauleta, 80-luvun lopulta... Främling... Kuka hän on, ja mitä kieltä mahtaa puhua hän... Haaveissa vainko on mun... jne. jne. Just käytiin tuossa hakemassa pikkumiehen kanssa metsästä vähän puolukanvarpuja, jäkälää ja kanervia. Tein niistä pieniä söpöjä "asetelmia" lasten maalaamiin pilttipurkkeihin. Täytyy vielä käydä ne heittämässä sinne ruokapaikkaan tänään tai huomenna. Monenmoista tsäpinää siis riittää. Kävin tekemässä just kunnon perheenäidin viikonloppuostoksia ruokakaupassa. Kolme mäyräkoiraa ja korillinen siideriä&lonkeroa. Hiukka hävetti ;-)

Nyt pitää taas rientäää....

Huomenta! Ihanalta kuulostaa nuo teidän juhlat Tehotyttö :)
Papu: Kyllä Sinä pärjäät! Äiti isolla Ä.llä. Mulla oli parhaillaan kolme alle kolmevuotiasta ja läksin töihin kun kolmonen oli 9kk. Oli oma yritys yms. Parjäsin mutten muista miten:=) neljäs syntyikin sitten piiitkän ajan kulutta eka sarjan ollessa jo murkkuja.....siinäkin omat koukerot:) Nyt kuopus on kolme joten taas olis erilainen ikäväli ja uudet kuviot. Kummasti se mieli pysyy tässä vauva-asiassa. Testasin toissailtana negan mut tätiä ei näy....
Mulla normaalisti ihan säännöllinen kierto ja nyt vielä ovis varmistettiin hormooneilla niin aikas outoo..... jäitä hattuun ... Hyvää viikonloppua!

Tule Tehis kertomaan miten juhlat menivät!!!!:))
Täällä odotellaan menkkoja alkavaksi. Nyt kp 30/30.
Uskon menkkojen yllättävän vielä tänään. Mut toivossa on kai silti hyvä elää:)

Kiitos sulle Mama!! Joo, kyllä nuo mielialat meikäläisellä vaihteleekin...
Yrityksen takia minunkin on töihin mentävä, ei auta, vaikka mikä olisi. Joko olet tehnyt uuden testin?
Mitenkäs Tehotytöllä on juhlahumu sujunut?

Mukavaa maanantaita kaikille!
Peukut pystyssä Moonalle!!!!!!!!

Heippa täältäkin!!Jänniä juttuja teilä täällä,mä olen ollut vähän "karussa" olin töissä ja nyt viikonloppu vietettiin ukon kanssa kylpylässä.Ja tulipa touhuttua ilman kumia,vaikka ei olla päätetty lisää tehdä,mut kyllähän sen tietää mitä tapahtua voi.Nyt oon taas aallon harjalla ja haaveilen pienestä,huomenna voi tuntua että ei kiitos enää.Mulla kaks-suuntanen häiriö varmaankin....=)

Peukkuja kaikille plussaa toivoville,on ooma olo sellanen jännittyneen sekanen kun tässä nyt tosiaan voi olla känyt nakki.Kaks mahista on ollut,ollaan ilman kumia viikon sisällä kaks kertaa touhuiltu.Ja kierto puolivälissä.

Koitanpa käydä useemminkin täällä puolella,Plussaa kaikille kovasti!!

Huh, mistähän sitä aloittas. Luvassa romaani... :-)

Ensteks teidän muiden juttuihin kommentteja:
Hih, Katalla maniavaihe, hieno homma! Ja kohta on lääkityskin kohdallaan, kun alkaa raskaushormonit jyllätä;-) Sillä lailla, saatiinhan se kuume sullekin oikein kunnolla.
Mites Mama, mikä on vaihe?
Ja Moonalle tosissaan nyt toivotaan jotain muuta kuin menkkoja!

Ja meikäläisen hormonitoiminta on vuorossa seuraavana. Mä en käsitä. Siis koko viime viikon näytti hailakkaa viivaa ja yhtenä päivänä mun mielestä vahvempaa. Ovislimoista mun mielestä ei oikein ollu kyllä tietoakaan. Vaikka hankala se on erottaa tuosta muusta "aineesta", jota saattaapi joskus vähän valua ;-) No, lauantaina ennen pippaloita vähän touhuiltiin ja ikävästi vihlaisi tuolta jostain munasarjojen tienoilta. Tuli sellainen olo, että oisko se ovis kumminkin vasta tulollaan tai just sillon. Eilen en sitten tikuttanut ollenkaan, kun oli sitä väkeä, niin vähän hankala järjestää. Tänään näytti taas aika vahvaa ja nyt on limoja kyllä ollu lauantaista asti. Mun mielestä siis ihan oikeesti sitä. Noh, isäntä lähti eilen illalla taas reissuun ja palaa huomenissa myöhään. Pakko hänen on taas uhrautua. Ilmoitin hänelle, että nyt on sellainen tilanne, että Prahan reissulla kaksi vaihtoehtoa: menkat tai raskaana. Valitse niistä parempi ja toimi sen mukaan :-D
Katan kanssa mennään siis nyt aikas samoissa ;-) Oispa se aikas kiva päästä kesiksiin 07, eikö?

Ja sitten siihen juhlaraporttiin. Siis aivan kertakaikkisen onnistuneet juhlat. Yllätys oli aivan täydellinen. Ei minkäänlaista käsitystä ja epäilystä ollut isännällä. Häntä huijattiin vielä siellä paikallisessakin aluksi. Hän ensimmäiset paikkakuntalaiset tutut nähtyään vähän alkoi epäillä minun järkänneen meille seuraa illanviettoon, mutta heillä niin hyvä peitetarina, että meni täydestä. Seuraavaksi lähdettiin pongaamaan muita. Muutama opiskelutoveri löytyi seuraavaksi loossista ja siinä kohtaa alkoi silmät vetää ympyrää, mutta heilläkin aika hyvä selitys. Hetken päästä sitten kävin hakemassa muutkin moikkaamaan ja sitten se olikin jo: Katos katos, mites tekin täällä ja tekin ja tekin... Kasattiin sitten koko porukka ja siinä kerroin isännälle, että sinähän lupasit pitää bileet, kun 20v etelän asukkaana on täynnä. Olen hankkinut sulle vieraat, että pidätkös ne pippalot vai et? Sitten otettiin tervetulomaljat. Kerroin kyllä, että olen vähän jeesannut näissä järjestelyissä;-) Lähdettiin sitten ruokailemaan meille varattuun yksityistilaisuuspaikkaan. Siellä oli sitten tuota muutakin ohjelmaa. Juhlakalu itse joikasi ja mulla kaverin kanssa Mitä-tytöt-lauloivat-kun-J-tuli-Tkuun -show. Laulusikermä siis 80-luvun lopun biiseistä ja tietty asuna hienot lepakkohihapaidat&haaremihousut ja hienot hiukset :-) Isännän veli piti impovisointipuheen yleisön keksimästä aiheesta. Minä olin laatinut valmiiksi tukisanalistan (jotka hän siis näki vasta nähtyään). Isäntään liittyviä, jotka hän sitten joutui selittämään. Tänne meille kotiin siirryimme sitten joskus 23 maissa. Ja täällä laulu raikasi :-) Alakerrassa kitara/pianosäestyksellä ja yläkerrassa karaokelaitteiden kanssa. Viiteen asti jaksettiin. Pidempäänkin olis kyllä jaksanut, mutta kun tietää, että on pakko nousta...

Isäntä oli siis niin otettu, että vaikea sanoin kuvata. Hän kun on tuollainen herkkä ihminen, niin nieleskelemään joutui jo moneen kertaan juhlien aikana. Tuo eilinen päivä olikin sitten sellainen, että hänelle ei tarvinnut kuin sanoa pöö, niin hän liikuttui ;-) Hän sanoikin, että hän vasta oikeastaan tajusi eilen, miten suuresta jutusta tässä oli kysymys. Siellä kesken juhlahumun ei vielä kaikkea tajunnutkaan.

Tänään sain tuossa justiinsa sähköpostiviestiä ja palautetta, että parhaat bileet missä on ikinä oltu :-) Tuntui tosi hyvältä!

Hienoa Tehotyttö! Muistan oman ukko-kullan reaktiot kun samantyyppiset kemut järjestin aikanaan. Voi on ollut varmaan todella fiilikset katossa!!!!
Pikainen kurkistus omaan napaan: Menkat alkoi tänäaamuna. en edes oikein pettynyt.. elämä jatkuu ja töissä niin kiirus ettei ehdi murehtia! Palataan paremmalla ajalla!

Voi jumpe Tehis,ihanaa kun sun miehellä on noin upee vaimo!!
Jäi teille upeet muistot vuosikausiksi....=)

Jännää joo,hui että mua alko ihan masunpohjasta ottaan.Ihan kuin ois vuoristoradassa...Sitten tehään heti treffit jos masut pystys ollaan kumpainenkin!!!=)

Peukkuja teille!!
Hienoo että Mamalla on hyvät fiilikset vaikka täti tuli.Juur oikee asenne,uutta pesään vaan!!!=)

Joo, noi juhlat oli kyllä todella mahtavat itsellekin. Ihanaa välillä järjestää ihan aikuisille hauskaa! Kaikki juhlat onkin tässä viime vuosina olleet lapsille; ristiäisiä ja synttäreitä. Tänä vuonna olen yrittänyt ottaa takaisin, kun helmikuussahan mulla oli ne tyttöbileetkin. Ne oli kans kyllä vuosisadan hauskimmat kikkelikutsuineen ym.
Halusin tosiaan antaa myös huomiotani omalle kullalle :-)

Juu, kyllä meitin Kata tarttis muutenkin ne rehvit järkätä. Nyt kun tää juhlarumbakin on mulla ohi, niin voi katsoa eteenpäin. Tänään saapuvat anoppi ja appiukko meille viikoksi. Mutta sen jälkeen voitais katsoa joku sopiva päivä, jookos? Sovitaan tarkemmin tuolla toisella puolella.

Niin, selvennykseksi muillekin, mistä tämän ketjun porukat tuntevat entuudestaan... Safiiri on minulle tuttu Kesikset 05 -ketjusta odottajien puolelta alunperin. Vauvahoitopuoli siirtyikin sitten Meseen. Ja kun meidän Kesis odotutti itseään hieman pidempään, hänestä tulikin Heinis, josta taas Kata on tuttu. Sieltä myös Moona. Heiniksetkin ovat Mesessä, mutta näkyy vielä jonkin verran olevan täällä Elleissäkin.
Ja meillä Katan kanssa vähän sukuselvityksetkin menossa, kun tää maailma on niin pieni ;-)

Mutta vaikka osa onkin "tuttuja" keskenään, niin olisi kyllä ihan uusikin porukka lämpimästi tervetullutta! :-)

Mulla on nyt ollu tosi kovat alavatsajomotukset. Samanlaista kuin kohdun kannatinlihasten kasvukivut raskaudessa ja toisaalta niinku menkkakivut. Mulla ne ainakin on kovin samanlaisia. Näköjään sitten oviksesta samanlaista. Tänään kauppareissulla kävelykin teki kipeetä, höh. Eilen silti vielä kyllä vähän varmisteltiin ;-) Kyllä se niin on, että tässä vähän täytyy hampaat irvessäkin touhuta, jos se pikkunelkun aikoo alulle saada. Kun ei sitä tiedä, jos mä vielä sen viidennenkin haluisin... Ikää alkaa olla, varsinkin tuolla ukkelilla :-)

Onko sulla Kata muuten ollu ovistuntemuksia nyt noitten kumittomien kertojen aikaan?

Moona jännäilee vielä ilmeisesti? Luin tuolta pikkukakkosketjusta. Siis haamujen haamun sait? Himputti, kun jännää. Pidetään peukkuja! Toukokuistako sitä nyt sitten vielä plussattais vai?

Huomenia täältäkin suunnalta!
Kyllä, todella haalean haamun sain:) Mutta predictorin testillä ei taas mitään. Huomenna testeilen uudelleen, toisaalta tämä paha olo kertoo puolestaan;) mutta..odotellaan,odotellaan!!!

Moonalle peukkuja ja sioa plussaa=)!!!
Ja Tehis,kiitokset selvityksistä,sanoitpa selkeesti ja ytimekkäästi!!!=)

Ovistuntemuksia on,mutta enemmän oikeella puolella,eli silloin kun sieltä irtoo,se tuntuis paremmin...EN tiä mikä siinä on...
Jaaha,likka heräs,jatkan...

No niin...Joo,kattelin tossa varastossa tuplarattaita juur...En ole kaksosten jälkeen myynyt niitä ja ehkä ei ole tarviskaan!!=)
Katotaan nyt,mut tässä mietiskelin että mulla tuo ikä ei vielä naputa päälle,että vuoden voi oottaakin.Tai puoli...No,mutta maisa tosiaan 1 v 2 kk ja ehtis melkein 2 vuotiaaks,jos nyt oisin raskaana.Vanhin ois jo liki 13 ja kolmoset 8..siis ens kesänä.Mutta seuraavana taas vuoden vanhempia...Ja mä oisin ens kesänä 33.No,kaikkea ei voi laskeskella,mutta mietin että ois helpompaa 3 vuotiaan kuin 2 vuotiaan kanssa.Ja hoitovapaata sais vuoden enemmän...Ovelaa!!!=)

Et sä Tehis sitten raskaana jo kuitenkaan ois?Mulla oli enemmän tuollaista silloin kiinnittymisvaiheessa..Testeihin ei aina ole luottamista,kaveri testas kolme negaa ja vei terv.keskukseen kahdesti ja negaa sielläkin pissatesti..Väitti kivenkovaa että on raskaana,tietää miltä tuntuu.Verikoe vahvisti ja olihan tuo.No,ehkä kierto oli tehnyt tepposet,tai sitten hcg vaan noussu hitaasti.Mutta tässä esimerkki kuinka voi olla asiat!

Nyt Maisa ei tykkää,kone lähtee käsistä!
heip

Niin, mene ja tiedä. Kait sen parin viikon päästä sitten viimeistään tietää
;-) Laskin tuossa just, et nythän on siis kp 26. Mutta koko viime viikon ne ovistikut näytti hailakkaa. Olikohan se tiistaina vähän vahvempaa. Ja siis eilen taas vähän vahvempaa. Mutta ne ovislimat oli mun mielestä nyt vasta tässä la-ma. No, voihan ne tietty olla kiinnittymiseen liittyviäkin. Ei ole jomotukset tämän päivän aikanakaan hellittäneet. Jos tää jatkuu, niin mäkin voin alkaa epäillä sitä raskautta ;-) Eihän ne ovisjomotukset nyt sentään viikkokausia voi kestää! Tai mistäs sitä mulla sitäkään tietää ;-) Jostain olen muuten lukenut, että toi ovistesti reagois myös raskauteen, että sekin vielä. Mutta viimeksihän se mun kierto oli sen n. 50vrk! Jos jomotukset jatkuu, niin ensi viikon lopulla testaan. Nyt ei ole testejäkään kaapissa, niin ei polttele :-) Ja taidan seuraavaksi hakea oikein kunnon testin apteekista, kun on tarvis.

Tervehdys pitkästäaikaa:)

No joo taas aloita sillä että en oo ehtiny tänne...välillä meinaan jo unohtaa ,että missä kaikkialla sitä kirjoittaa:)))

Täti tuli viimesellä tännekkin kierroksi tuli68 huh...nyt se on jo häipynyt ja uusi yritys alkaa. Nyt en tietenkään voi laskea ovista enkä muuta kun ihan sekaisin on koko kierto ,mutta ainahan sitä varastoon voi touhuta ,jos nappaa niin nappaa tai sit ei.

Ihanat kemut on tehiksellä ollut ,varmaan oli miehes otettu ja ihana muisto jää teille molemmille.

Mama kanssa yhetyttä jo pidettiinkin kun tuttuja ollaan toisaalta:)
Eteenpäin mennään molemmat...periks ei anneta.
Vielä muutaman viikon joudun odottelemaan tietoa opiskelemaan pääsystä ja jos ei ovet aukene ,työt loppuvat vuodenvaihteessa. Siitä ei enää keväälle olekkaan pitkä aika. Silloin tulee vuosi täyteen lääkärin suosittelemaan taukoa hoidoissa ja ehkä uusi kierros laitetaan käyntiin ,plussan saamiseksi.

Kiva olis tässä enempikin kirjoittaa ,mutta täytyy lähteä pesueelleen ruokaa laittamaan jne.
Huomenna pidän kaupunkipäivän ,joten koneen ääreen en ehdi taaskaan ,mutta ensiviikkolla onkin sitten useempi vapaapäivä...kuulumisiin!

No olipa Tehiksellä onnistuneet yllätysjuhlat. Hyvä niin. Ihan itteäki hymyilytti lukea tuota selostustasi.

Täällä toisaan näytetään tuntevan toisensa yhdestä jos toisesta kautta. Hauskaa.

Haidi, sopiiko kysyä, mihin olet hakenut opiskelemaan? Terveisin nimimerkki Itsekin koulunpenkillä. Olipahan sulla muuten pitkä tuo viimeinen kierto. Toivotaan, että onni kävis tässä tulevassa kierrossa.

Samaa toivottelen kyllä itteleniki. Menossa siis koopee 4/~30 ja kovasti odottelen tätösen häipymistä. Eikä tosiaan tarvi tulla takasin.

Järjestäydytiinkö me muuten tähän ketjuun ikinä?

Ei olla vielä oikein järjestäydytty, hyi meitä. Katotaan, jos saadaan lisää väkeä, niin laitetaan sitten lista pystyyn. Tai jos seuraavan ketjun alkuun kasataan tiedot, eikös vaan?

Täällä on nyt sellainen tilanne, että jos tää on ovissärkyä, niin saa mun puolesta mennä kyllä ihan rauhassa ohi, argh. Niin on kauheet menkkajomotukset, että ei musta ole sänkypuuhiin. Hyvä, kun kävelemään pääsee ja sekin hipsutellen. Mulla alkaa jo vähän tulla olo, että oisko kummiskin jotain muuta. Kun en sitten millään vielä niitä menkkojakaan osaa odottaa. Vähän oli tuossa vaikeuksia anopin ja appiukon ollessa peitellä kipuilua :-) Sanoin kyllä jo isännälle, että taidanpa olla raskaana 90% varmuudella. En mä kyllä silti ihan noin vahvasti usko, kunhan särkyjen keskellä jotain sopersin ;-) Ihan alko jänskättää... :-D Ei kylläkään mitään muita oireita, mutta eipä niitä nyt varmaan vielä oliskaan.

Täällä kans yks opintovapaalainen. Tosin opinnot vähän taustalla noiden juhlahumujen takia. Nyt niskasta kiinni vähitellen! *murisee itselleen*

Nyt Tehis ostamaan testiä vaan,oudolta tuo kyllä kuulostaa....
Mulla eka oire raskautumisissa oli kipuilu ja rinnat...Ne oli niin pinkeet jo ennen testiä.Taikka sitte sulta irtoo TOOOSi monta munasolua!!!! =-)

Yhteistyössä