ISOmpaa pesuetta haaveilevat 25

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haidi kirjautumatta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!!

Mirkkukin poikennut, kiva!! Edelleenkin palaan tähän jo moneen kertaan sanottuun asiaan ettei täällä (mun mielestä ainakaan) tarvi olla aktiivihaaveilija tai haaveilija ollenkaan, kiva muutenkin kuulla isompien pesueiden arkea ja mietteitä. Tsemppiä sinne työrintamalle!! ; )

Joox, heti huomenna ajattelin alkaa kattella niitä vaatteita kun sormet ihan syyhyää jo... Mun puolesta voisin vaikka jo sunnuntaina lähteä päiväajelulle sinnepäin, eihän tästä ole kuin tunnin matka sinne, niin jos vaan kaffet keität.. ; ) Mut joo suljetulla enempi??

Vitsit että mahassa käy ihan hullu mylläys!! Eilen iltana en meinannu unta saada kun jäbä veti ihan kauheeta rumbaa ja nyt näköjään sama jatkuu... Mitähän eilisessä ruuassa oli...

Papua on vähän ikävä, toivottavasti lomalla olisi selkiytyneet ajatukset ja jaksaisi hän meidän kanssa täällä rupatella ihan muuten vaan jatkossa...

Voi ihanaa, Titti !
Tosin nyt sunnuntaina ei olla kotosalla,
joten täytyy katsoa joku sopiva aika, mut mulle kyllä passaa ;o)
Pökerryn varmaan, kun näen sun massun....no vitsi.

Papua on mullakin iso ikävä,
raakunhan mäkin täällä kuin vanha varis,
vaikkei vauvasta ( tai edes lupauksesta, että joskus vielä ) ole tietookaan.
Joten; Papu ! Alahan kalppia takasin sieltä , mars mars !

Ja Mirkustahan me ei luovuta, se on selvä !
VAikkei niin ehtis jokapäivä tänne,
on ihana kuulla kuulumisia joskus kuitenkin, joten käykääs vaan ahkerasti täällä.
Ei nää oo niin tiukkiksia, kun mäkin vvielä seuroihin kelpaan....
nii - tai sit ne ei oo kehdanneet mulle sanoa, et mees raakkumaan johonki muualle XD

Tänään on paljon hommia, joten palaan astialle joko illalla tai huomisna.

PeeÄs: Niin, täälläkin muuten syksyn tuoksua ilmassa,
ja sateet tulossa...ääks!
Mutta vielä ne elokuun helteet ja ihanat kesäyöt tulee...eiksni ??

Aikuisten ADHD:)

Jos olet ihmetellyt, miksi pyöri(n/t) usein kuin väkkärä, vastaus tulee
tässä:

Vähän aikaa sitten havaittiin , että nuorena vaivannut ADHD on muuttunut
ilmiöksi nimeltä ITTVH - Iän Tuoma Tarkkaavaisuuden Vajaus Häiriö Naisilla
oireet alkavat huomattavasti miehiä aikaisemmin, joten tarkkana sisaret!

Näin se ilmenee: Päätän pestä autoni. Lähtiessäni
kohti autotallia huomaan postia eteisen pöydällä.
Päätän selata postin läpi ennen kuin menen pesemään
autoa. Tarkistan myös puhelimen vieressä olevat
postiin menevät kutsu-kortit.

Laitan autonavaimet pöydälle ja rypistän roskapostin roskakoriin, joka on
pöydän alla. Silloin huomaan roskakorin olevan täynnä. Niinpä päätän laittaa
kutsut takaisin pöydälle ja käydä tyhjentämässä roskakorin.

Mutta sitten tajusinkin, että kun kerran olen
viemässä roskia ulos ja roskalaatikko sattuu olemaan
lähellä postilaatikkoa, voin aivan hyvin laittaa
kutsuihin ensin postimerkit ja viedä ne samalla
laatikkoon.

Otan postimerkkikuoren esiin ja huomaan,että jäljellä
on vain yksi postimerkki.

Lisää postimerkkejä on pöytälaatikossa
työhuoneessani, joten lähden kohti työpöytääni, jonka
päällä huomaan kokistölkin, jota olin ollut juomassa.
Jotta en merkkejä etsiessäni kaataisi kokista pitkin
pöytää, siirrän sitä hieman syrjään.Huomaan, että
kokis on alkanut hieman lämmetä ja päätän viedä sen jääkaappiin.

Matkalla jääkapille huomaan ikkunalla kukan, joka
kaipaa pikaista kastelua.

Lasken kokiksen ikkunalaudalle ja huomaan lukulasini,
joita olen etsinyt koko aamun.

Ajattelen, että on varminta viedä lasit työpöydälleni
heti sen jälkeen kun olen kastellut kukan. Lasken
lasit takaisin ikkunalaudalle ja menen täyttämään
kastelukannua kun siinä samassa huomaan TVn kaukosäätimen. Joku on jättänyt
sen keittiön pöydälle. Tajuan, että illalla katsellessani telkkaria tarvitsen
kaukosäädintä, mutta todennäköisesti en muista, että se on keittiön pöydällä,
joten päätän viedä sen oikealle paikalleen kunhan vain ensin kastelen kukat.

Kaadan vähän vettä kukalle, mutta suurin osa läiskyy lattialle. Joten, laitan
kaukosäätimen takaisin keittiön pöydälle ja haen pyyhkeitä, joilla kuivaan
läikyttämäni veden. Matkalla liinavaatekaapille yritän muistaa mitä
olin tekemässä.

Päivän lopuksi:
autoa ei ole pesty, kutsuja ei ole postitettu,
roskista ei ole tyhjennetty, lämmin kokis on edelleen
ikkunalaudalla, kukkia ei ole kasteltu, postimerkkejä on edelleen vain yksi,
en löydä television kaukosäädintä saatikka lasejani, enkä muista minne olen
laittanut autonavaimet.

Miettiessäni, miksi mitään hommaa ei ole hoidettu
tänään, olen todella hämmentynyt, sillä olen ollut
kiireinen koko päivän ja olen todella väsynyt.

Ymmärrän, että tämä on vakava ongelma ja aion hankkia
apua, mutta ensin tarkastan sähköpostini.....

Tee minulle palvelus,jookos? Lähetä tämä viesti
eteenpäin kaikille tutuillesi, sillä minä en muista
keille tämä on lähetetty.

ÄLÄ NAURA!
Jos et vielä tunnistanut tästä itseäsi niin voit olla
varma, että sekin päivä tulee... ehkä nopeammin kuin arvaatkaan!
VANHENEMINEN ON PAKOLLISTA,
AIKUISTUMINEN ON VAPAAEHTOISTA,
ITSELLEEN NAURAMINEN ON TERAPEUTTISTA!!!

Mukavaa päivää kaikille...vaikka vähän epävakaista on, yritän sinne mattopyykille, jos ei muuten onnistu niin sit vaikka pyykkitupaan alakertaan kahden maton verran.
Odotan oliota vesikielellä...se lähti savustamaan muikkuja...namskis...jos sit vaik jälkiruokaakin sais, taitaa ovisaika olla käsillä ihan kohta:)))

Titti; mä oon niin iloinen sun puolesta, että kaikki sujuu tällä kertaa paremmin!!! Ihana möyriäinen sulla masussa :o).

Joox; sä oot ihana! Mä käyn aina välillä täällä taustaileen (siis luen kirjoituksianne ainaki kolme kertaa päivässä :o)) mutta kommentointi jää aina vähälle. Se ei todellakaan tarkoita etten teille kaikille toivoisi plussia tms., mut mä oon vaan joskus niin saamaton ts. kommenttia ei vain tule..

Koitan parantaa tapani. Nyt kun joudun oleen konella päivät pitkät niin ehkä tiheämmin täällä vierailen ;o).

Joox...jos olet tytön vaatetta vailla, meiltäkin löytys juuri noita 120-130cm vaatteita, enkä tiedä mihin ne survon. Vaan mites ne saadaan perille??? Postissa niille tulee hintaa jos lastaan pahvilaatikon täyteen, sehän painaa kun synti:)
Mitä lienee pakettimaksut painon mukaan nykyään???

Jepujee Joox, katsellaan sopivaa aikaa sit vähän myöhemmin. Meillä tytöt lähtee ensi viikoksi isälleen ja haluaisin sitten että ne on mukana kun tapaaminen onnistuu että taitaa mennä sitten kahden viikon päähän viikonloppuun...??

Meitä ei muutenkaan täällä niin montaa ole että olisi varaa ruveta ketään pois potkimaan, eihän täällä sit ketään kävis.. ; ) Enhän mäkään oikeasti tänne enää kuulu mut eipä tosiaan kukaan oli pois ajanut että kaikki tänne tervetulleita, on sitten haaveissa tai olemassa tai tulossa isompi pesue, eiks je???

Joox ja muut; jos oikeesti on liikaa muksujen vaatteita tai ne on käyny pieniksi, niin tänne saa kans heittää ;o)).
Käyttöä olis tyttöjen 116cm-> ja poikien 128cm->.

Mirkku, 116 ylöspäin vai alaspäin?? Kun Jooxille ei mene enää kuin 120 ja yli niin meiltä voi löytyä hyvinkin niitä 116 cm vaatteita, voin kattella huomenna kun alan niitä lajittelemaan...

Täällä onkin markkinat käynnissä :}
Jos alatte lähettelemään toisillenne vaatepaketteja, niin suosittelen matkahuoltoa. Silloin voi lähettää myös niin, että vastaanottaja maksaa kulut . On hieman huokempikin kuin posti.

Ei minustakaan tarvitse olla aktiivinen haaveilija tai yrittäjä, mukava kuitenkin että on sellainen porukka, jossa puidaan varmasti paljon samankaltaisia asioita, eikä kukaan ole kauhistelemassa lasten määrää ;}

ITTVH :D

Jos postipaketteja meinaatte lähettää niin näppärästi saatte laskettua paketin hinnan tämän linkin takana:
http://www.posti.fi/hinnatjaohjeet/hinnatjamaksutavat/index.html

T. Työkseen jonkun verran postia lähettelevä c¨,)~ (WAB-ketjun puolelta)

Titti: meillä neiti käyttää 110cm vaatteita, mutta kun on sellainen pyöreämpi tapaus, moni vaate on 116cm. Mutta siis alle 120cm kamppeet on enemmän kuin JEES!
Voidaan vaihtaa meilareita suljetulla ;o)

Nyt on kyllä päällä sadepäivän jumetus...mitään ei saa aikaseks, nukuttaa vaan.
Aurinko välillä pilkahtaa, mutta sade voittaa kuitenkin sen sitten hetken päästä.
Matot siis edelleen pesemättä. Tiskit sain koneeseen ja pyykin pyörimään...suuri saavutus:) yritin kuopusta houkutella koiran alta siivoomaan vähän noita jäljellä olevia rojuja pois. Meillä on iso itse rakennettu nukke/barbietalo jolla ei oikeestaan enää kukaan leiki. Se vie paljon tilaa ja olen koittanut pikkuhiljaa, että josko se voisi jo väistyä varastoon tai johonkin muualle. Hieman jo likka lämpeni ajatukselle, mutta en vielä onnistunut saamaan sitä aloittamaan hommaa. Motivointi jatkuu, enkä ennen loman loppua saadaan se talo pois tuolta huoneesta pölyä keräämästä.
No nyt se aurinko taas kiusaa minua tuolta pilvien takaa...jospa vaikka illlalla saisinkin jostain virtaa mattopyykille:))))

Osoitteita vaan tulemaan kuka tarvitsee tyttöjen 120-130cm vaatteita niin laitetaan matkahuollonpojat töihin. Meillä tää kuopus on sellainen simpsariina, eli pieni ja siro. Vielä menee hänellekin 130cm vaatteet osa, mutta on kuitenkin siirtymässä jo 140 vaatteisiin. Enkä todellakaan meinaa alkaa kaapissa tai varastossa säilyttelemään noita vaatteita. Meillä ei ole suvussakaan ketään tyttöä kenelle antaa, kaikki kuopusta nuoremmat ovat poikia. Kirppistä olen pitänyt vuosien saatossa niin monesti, ette enää kehtaa sitä rumbaa, kun kaupunkiin saakka olis kamat roudattava. Tässä kylällä pienenpieni kirppis, jossa ei oikein tavara liiku.

Mulle kyllä kelpaa tyttöjen vaatteet, 120->
sovitaan siitä suljetulla sitten kaikkien halukkaiden kesken,
eiks ni ?
Tai Haidi laita säkin mulle vaan s-postia aiheesta tulemaan,
Pinkkiksellä nyt tosiaan käytössä
120 senttiset ja aikas hoikka tapaus on tääkin,
menee kyllä ihan normi vaatteet, ettei tarvii sellasia kirppuvyötärövaatteita
kuten toinen pojista tarvii...

Mulla on jonkun verran jäänyt pojilta 128 --> vaatetta,
suurin osahan noista on roskiskamaa parilla käytöllä...mut
voisin kaupata näitä vaik sitte Mirkulle, kunhan katson mitä on....

Toi matkahuolto on hyvä, tosiaan vastaanottaja maksaa p-kulut sitten,
ettei lahjoittajan / myyjän tarvitse maksella postimaksujakaan ;o)

Meidän kylillä kun ei ole kunnollista kirppistä olemassakaan >:o((
mut oon huuto.netissä aika paljon jo myynyt noita vaatteita....
siellä on vaan aika kuollutta nykyään.

Ihanaa, lauantaina mennään meidän naapureille skumpalle ;o)
menivät naimisiin tässä kuukausi sitten, ja nyt kutsuivat kaikki naapurit heille juhlistamaan sitä...kävin tänään ostamassa kimppalahjaa ja korttia,
ihanaa oli fiilistellä kun toiset on niiin ihanan rakastuneita...
heillä jätettiin heti pillerit pois,
joten vauvauutisia saattaa siltä suunnalta piankin tulla *=o}

Mites Haidin Rico ?
Kauankos joudutte vielä odottelemaan *hau* vauvaa ?
Ja joko on kaikki valmiina uuden perheenjäsenen tuloa varten ??

Perskule, täällä pukaks vielä hellepäivän, vaikka sataa piti....
täytyy etsiä shortsit päälle ja mennä pihamaalle rakentamaan mäkiautoa pojille ;o)

Vielä 2 viikkoa on odoteltava koiruutta ja kaikki on valmiina, olihan meillä jemmassa jotain entisten koirian vanhoja hyviä hihnoja jne. mut kaikkee tarpeellista on kyllä hommattu...harjaa, kynsisaksee, leluja jne. enää ei puutu kun ruokaa ja itse koira:)
Tuo ruokinta onkin sit tarkkaa puuhaa...minä kun ajattelin sen heti pistää syömään ruuantähteet jne. mutta kasvattaja antoikin vallan toiset ohjeet ja niitä paree noudattaa jos yrittää saada itselleen terveen ja hyvinvoivan koiran. Eka vuosi tulee olemaan kallis ihan jo tuon ruokinnan suhteen, sillä ruokasäkki maksaa reilut 50€ ja riittää n.1kk, eikä sitäkään kun pahin kasvuvaihe alkaa...apua! Katsotaan nyt miten yhteiselo alkaa ja kasvaminen sujuu...uhmaan neuvoja sitten vähän myöhemmin, sillä todellakin saa otus oppia syömään tähteitä, sillä niitä "suurperheessä" jää aina jotain.

Noista vaatteista viel...mulla on useempi muovikassi kaapissa jo aikasemmiin tyssiltä pois siivottuja vaatteita, täytys vaan kattoo mitä kokoo olen sinne sullonut...ne olis nopeesti eteenpäin laitettavissa:) ja saisin kaappeihin toivomaani tilaa.

Huomenii
Ovisöklötys alkaa vaivata, mahaa koskee, oksettaa ja p*skattaa...nälkä on kokoajan...eli pims on saapunut ihanine oireineen:(
Eilen saatiin tytön kanssa sellanen virtapiikki iltapäivällä, että nyt kelpaa hymyillä. Se nukkekoti on poissa huoneesta (no okei se on partsilla, mut siirtyy varastoon kun pakkaset alkaa) ja muitakin rojuja vähemmäksi...nyt ei pieni luffe saa niitä syötyä:)
Tänään kun vielä koulupöydän siivoaa niin jo kelpaa taas siinä läksyjä vääntää ja piirrellä. Minä tuolla samalla virtapiikillä siivosin eteisen komerot aina siivouskaappia myöten. Tänään taidan jatkaa noita makkarin kaappeja:)
Olio hyppii jo seinillä kun se on muutaman päivän ollut melkein koko ajan kotona:) ei ole tuota ihmistä luotu paikallaan olemaan kotona...eilen kyl ehdotin siivousavuksi ryhtymistä, mutta ei tarttunut koukkuun.
Se vielä veivaa sitä taloa tuttavamme kanssa...ei ne ole vuokralaista saaneet, eikä kait itsekkään ole varmoja myyvätkö talon myöhemmin vai eivät??? En kuitenkaan haluais ottaa riskiä muuttamalla ja sit jos myyvätkin...sanoin jo oliolle, että anna asian olla, hyvä meidän on tässä asustaa kuitenkin.
Taidan hiipiä tästä noiden kaappien kimppuun, hiljaista hommaa vaatekaappien siivous kun lapset viel nukkuvat. En raaski mekkaloida, nukkukoot nyt kun viimeinen lomaviikko alkaa.

Haidiiiiiiiii !!
Millos meill etuut, kelpais toi siivousrojekti meilläkin tehdä,
mutku ulkona on ollu koko kesän muka jotakin "parempaa" tekemistä.......seliseli...

Muakin vaivaa PiMSsit niin täysillä,
et voisin vaikka potkaista jokaista vastaantulijaa.
Gorillamainen fiilis >:o( AArrrarrRRRRrrrGGhhhhhH !

Tänä aamuna varmistui se, mitä jo muutamana päivänä oon ihmetelly,
et vuotaax mun tissi ? - VUOTAA.
Mut vaan toinen....kääks! mitäs hittoa tää ny sitte tarkottaa ???!
Vai liittyiskö PiMSseihin ??
=O ihmettelee nimim ."epätietoinen epeli"

No voi nakki ! nuoriso tappelee taas,
ja olin menossa naapuriin tästä.........moiks.

vuotaax mun tissi ? - VUOTAA.
Mut vaan toinen....kääks! mitäs hittoa tää ny sitte tarkottaa ???!
Vai liittyiskö PiMSseihin ??
=O ihmettelee nimim ."epätietoinen epeli"

Niin siis nimimerkin KooPeet on 27 / noin 28-32....

Huomenia!!

Jaaha, Jooxilla oireita?????? Vai voisiko olla niinkuin systerillä joka on edellisen lapsensa saanut 20 v sitten että joka menkkojen aikaan edelleenkin tissit vuotaa... Mut toivotaan tuota ensimmäistä, jos joku pikku-ukkeli olisi oliolta karannut!!!!!!! Voi miten olisi hienoa...!!!

Muksut löysi jonkun mukavan elokuvan telsusta, täytyy siksi aikaa kivuta yläkertaan ihmettelemään vielä tuota vaatehuonetta...

Stau!!!

Jooxila venttiilit epäkunnossa, yli vuotaa??? Hmmm...tulipa mieleen prolaktiini, eli ns. maitohormoni. Hormoni joka saa maidon tulemaan synnytyksen jälkeen...mutta joissakin tapauksissa myös muulloin...stressi esim. vaikuttaa, että arvot voivat nousta taivaisiin, samoin myös päänalueen kasvaimet <---tuo ei ollut mitään pelottelua sitten...nehän oireelee yleensä muutenkin. Googlaamalla prolaktiini löytyy aikas paljon tietoo.
Itsellä joskus arvo ollut korkeella ja lääkitystäkin siihen saanut, mulla ei tissit vuotanu, mutta kiertohäiriöitä jne. aiheutti. Lääkityksen lopetuksen jälkeen tulin raskaaksi...eli mulla se siis toimi ja laski noita arvoja, jotka korkeella ollessa estävät raskauden alkamisen.

Meinasin jumittua taas tuohon sohvalle, likat kattoo Kuopuksen eilen ostamaan Alvin ja pikkuoravat leffaa...se on ihana, katoin sen eilen ja oisin voinu nyt kattoo uudestaan:) pakko kuitenkin alkaa hommiin.

Hei...voiei....nyt mulla tuli mieleen,
et silloin kun ei vielä tiedetty mun odottavan Pinkkistä,
niin mulla vuoti tissi ihan pari tippaa, mut sit loppui.
En mitenkään kiinnittäny silloin huomiota siihen,
arvelin sne olevan jotain hormooni(hirviö)myllerryksiä vaan.
Oisko se ollu 2-3 viikkoo ennen testausta tai siinä main....

Nyt en kyllä mitenkään usko olevan siitä kyse,
mutta stressiä tää voi olla hyvinkii !!

Naapurin kauhukakara(t) on teettäneet verta, hikeä ja kyyneleitä
niin äidilleen ( ystäväni ) kuin mullekin ja lapsillemme.
Kävin taas just siellä leikkimässä "Nanny 911":a,
mutta poika ei kuuntele mua tai ketään muutakaan aikuista yhtään,
ja äitinsä on siinä jamassa, et parkuu kokoajan,
kun poika 5 vee (!!!) kurmottaa ihan täysillä ja pyörittää mennentullen
koko perhettä....varsinkin nyt, kun iskä on poissa reissussa,
niin poika saa ylivallan kaikesta.
Säälittävää, toisaalta. Ja vituttaa katsella vierestä.Anteex.

Äiti ja isä ei halua rangaista poikaa, vaan palkita,
ja se on tähän johtanut....kaikesta saat palkinnon ,
vaikka kuristaisit ja potkisit ja heittäisit kivillä naapurin tenavia.
Kunhan vaan pyydät anteeksi, niin voit jatkaa samaa ja palkinto odottaa....
Helvetin väärät kasvatusmetodit,
joista jo tarhassa on älähdetty ja nyt on naapurit kaikki ihan hiilenä jo.
Omien lasten turvallisuus on kokoajan vaarassa, kun tämä terroristi on pihalla.

Ketään aikuista hän ei kuitenkaan kunnioita ( edes omia venhempiaan )
että turha on mitään sanoa, kun poika huutaa vastaan " Pää kiinni, kakkapylly!!"
tai jotain tällasta.....
Olin siis opastamassa heillä kuinka vanhempien pitäisi tämä kunnioitus ansaita
( rangaistus pahoista teoista, palkinto VAIN hyvistä ,yms...)
Minä, kamala naapurinmuija vuodattelin siinä äidin kanssa jutskaillessa
eräänkin kyyneleen... totesin heille vaan,
että neuvoja annan, jos kysytte, mutta itse teidän pitää olla sitten kovina
ja toteuttaa myös rangaistukset pojalle,
muuten ette mitään saavuta. Maalaisjärkeäkin sais tietenkin käyttää.....
Heillä on muuten 3 v. tyttö, josta on hyvää vauhtia tulossa samanlainen.
Jipii.

Tässä päivän pärinät. Iltasella onnekis naapurien skumppahetki,
että jotain hyvääkin tässä.
Ja pojat lähtee ihan kaksin leffaan katsomaan KungFu-Pandaa.....

Joox ollut kovana naapurissa...hyvä hyvä...nykysin on liian vähän vanhanajan meininkiä enää missään, että kaikki kasvatti kaikken ipanoita...siis samassa pihassa/talossa jne.
Kyllä minäkin silloin kun tuolla hiekkalaatikolla vielä piti istua, laitoin muidenkin mukulat kuriin, vaikka paheksuvia katseita sainkin.
Tuttavan asperger-poika uskoi vaan minua ja vanhempiaan rökitti ihan kuus nolla. Ne eivät väsymykseltään eikä muutenkaan osanneet kohdella poikaa oikein. Tuolloin ei vielä tiedetty mikä pojalla on kun ei mikään menyt perille, oli ilkeä muille ja vallaton muutenkin...nyt ehkä hänen vanhempansakin osaavat jotain tehdä toisin, kun heillä on diaknoosi ja tietävät enemmän asioista.

Sain muuten vihdoin ne makkarin matot pestyä...ja tuli siinä sit otettua tytön kanssa tennismatsikin...huh...kyllä vaan on huono kunto. Oliokin siinä kentällä pyörähti ongelle lähtiessä ja hetki läiskittiin, mut siitä ei tulu mitään miehisellä uholla. Olio ei ole ikinä pelannu tennistä ja luuli heti olevansa joku ammattilainen:))) niin tyypillistä miestä. Kysyinkin välillä joko se tarvii elvytystä:))))) hauskaa meillä ainakin oli:)
Nyt jos virittelis uuniin ruokaa muhimaan niin vois kipasta vielä yhden maton hankaamaan.
Toivottavasti tuo jooxin venttiilivika oliskin ihan sitä itteään...olis salaa oliolta lipsahtanut karkuun pari pikakiitäjää:)))))
Täytyshän meidän saada tällekin kuulle joku plussaaja...jos minä yritän sitten sitä syyskuun satoa korjata talteen.

Hellouta lomaviikon jälkeen. Eilen palattiin kotiin sopivasti hyödyntämään h-hetki, joka luultavasti on parhaillaan menossa... Parin viikon päästä sitte oottelemaan tätiä.

Kirsikan kyssäriin. Meillä tjottaillaan niin hyvin ku vaan mahollista on. Tosin hankalaa meinaa olla ku sitä on oppinu seuraamaan omaa kroppaa niin kyttäilee väkisinki ovisoireita. No, tjottailu meillä taitaa tarkottaa ennemminki sitä että Operaatio Viitosen ei oo mikään pakko toteutua mutta ois kiva jos toteutuis...

Mutta nyt muualle. Tsau.

sairaalasta terveisiä. perjantaina alkoi kivut ja otettiin sisälle. meni kesken, ja ilmeisesti oli kaksoset kun lauantaina aamuyöstä alkoi kivut uudestaan ja lääkärit hädissään kun vuoto oli niin runsasta. nyt lepäilee osastolla ja kotiin pääsee kun voi paremmin. ottaa yhteyttä kun pystyy.

Yhteistyössä