Hellouuu
Elossa sitä olen minäkin vielä

Kiirettä on pitänyt eikä ole tännekkään ehtinyt...ovisaika pukkaa päälle taas, mutta pukatkoon, siinähän se taas ovi sujahtaa kuten yleensäkin

)
Ei mitään uutta auringon alla, opiskeluväsymystä enemmän kun laki sallii.
Mutta nyt eiliseen...mulla olikin sitten lysti päivä, toisen erehdyksen vuoksi...ja ihmettelen taas kerran tätä nykymaailmaa, ihmiset on niin huolettomia eikä paljon ajattele mitä tekevät, olivat sitten vapaita tai varattuja

Mutta siis...olin eilen töissä ollessani saanut tekstareita ja kun niitä aloin lukemaan ne kuuluivat näin...eka viesti...Pete moi, laitanko sulle kuvan siistä ISOSTA

minkä lupasin...toinen viesti...No laitanko? Sit oli taukoo...kolmas viesti...olenkohan mä nyt tallettanut oikeen numeron?
No minä en voinut vastata näihin viesteihin työaikana ja niimpä päätin soittaa tuohon numeroon lähtiessäni töistä, olisin kertonut että viestit tulee väärään numeroon jne. no tämä numero ei vastannut, näki tietysti, että olin soittanut. heti tuli viesti, että hän oli nyt töissä eikä voinut vastata ja sillä aikaa kun minä kirjoitin viestiä tuohon numeroon, että tää on väärä numero...oli mulle jo tullu multimediaviesti jossa jumalaton kalu täydessä asennossaan jökötti...voi tavahan talikynttilät

)))))))))))))))))
Sitten tuli anteeksipyyntö viesti heti perään, enkä voinut vastustaa kiusausta, laitoin vielä viestin, että tulostan kuvan ja vien sen hoitajien kahvihuoneen seinälle

)))))))))))))) Tästäkös se ukko innostui...tää viel ilkesi laittaa mulle viestin, että jos tiedän jonkun ketä kiinnostaa hänen numeronsa voi antaa eteenpäin...hyi helvetti sanon minä, vaikka ihan mukavan näköinen varustus kuvassa olikin

)))