ISOmmaksi pesueeksi 23

  • Viestiketjun aloittaja Aurora Vee
  • Ensimmäinen viesti
joox Galluppiin ( emmäootäällä...)
Jussi kalluppiin:
Mökille ( siis olion isän ) mennään kärväilemään taas vesisateeseen
ja tuuleen.
Tod. näk.taas sisätiloissa ( pimeässä,kosteassa n.12-14 neliöö)
ollaan kaikki 6 "vanhusta" sekä 3 kpl hiukan yli 20v+1 kpl 14v+2kpl villit tytöt 5v.
( onneks ei ole meidän pojatkin vielä )
Kääks!
Mä en muutenkaan halua sinne yleensä, siellä kun ei todellakaan ole mitään
tekemistä edes.Paitsi passata kakaroita ja olioita,
sitähän me saadaan tehdä ihan kotonakin, olosuhteet vaan on paremmat kotona
( juokseva vesi, kunnon hella, astioita )
ja sitten olion perskule lupas vielä,
että ollaan siellä 2 yötä !! AAAAAAAARGH!
Mulla ei hermo kestä niin kauan olla niin pienessä tilassa niin monen ihmisen kanssa.
Tarviin siis hermolomaa juhannuksen(kin) jälkeen...
 
ohdis-
Jep, Titti..voit tästä lähin sanoa exälles et pitää mölyt mahassaan tai Ohdis tulee ja työntää sen suohon ;}

Joox käynyt pikkupikkuhampilääkärillä, kuulostaa siltä että hampilääkärillä oli pikkupikkuaivot :D

Me käytiin äskön laittaan naimalupa-anomus maistraattiin, saas kattoo onko tää kauniit ja rohkeet, paljastuuko että olio on mun velipuoli ;}
 
terveyssisarr
Tässä tämän ketjun porukka:

Haidi 32v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
Papu 32v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Ohdakkeenkukka -80, t -98, p -00 ja -03, mies -71 + vknloppulapsoset t -98 ja p -96
Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset
Aurora Vee 28, mies 27 t-05, p-06
Tehotyttö :) ks. tiedot jo synnyttäneistä
Safiiri 35v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö -08
Terveyssisar vm79, tyttö05, poika 06

Plussanneet :

Titti 38 v, t -97, t -99, p -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93 /La 12/08


Jo vauvan saaneet :

Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007
ÄssÄ 28v, tytöt -00 ja -02, km11/06,Tyttö syntyi 20.9.2007( LA 20.9.)
Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03, ja poika syntyi 23.01.2008
Safiiri 35v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö syntyi 10.2.08
Mirkku 33v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04 , Tyttö 05/08
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 Poika syntyi31.5.08
Lainaa
 
terveyssisar
Piirakka on uunissa ja lastenvahtia odottelen että pääsen lähtemään töihin. Tiedossa puolitoista vuoroa sekalaista seurakuntaa erilaisine vaivoineen sairaalassa.

Lisäsin itseni tuonne listaan kuten auroravee siinä aiemmassa ketjussa pyysi.

Eilen ja tänään olen kauheassa asuntokuumeessani katsastanu läpi etuovi.comin kerrostalo- ja rivarikohteet, sellaiset kohtuuhintaiset ja tehnyt eri pankkien lainalaskureilla laskelmia. Olen koko ajan asennoitunut että se on suoraan isoon ja tilavaan omakotitaloon kunhan asuntoa ostamme, mutta nyt pikku hiljaa on herännyt ajatus, että miksipä ei noudattaisi hyväksi havaittua linjaa, mitä meidänkin vanhemmat harrasti että ensin ostettiin kerrostalo- tai rivariasunto, makseltiin pois edes osa ja jossain vaiheessa vasta ruvettiin rakentamaan taloa tai ostamaan valmista omakotitaloa. Ja koska vauvakuumekin riivaa, olen laskeskellut myös mihin saakka pitäisi sinnitellä että saanko paremman äitiysrahan jos teen keikkaa koko vuoden että tämä verotus on voimassa 2010 vai että jos lasketaankin 6kk:n tulojen persuteella että kuinka silloin...

Ja lasten vanhat vauvan vaatteet olen jo katsellut läpi, pessyt, silittänyt ja viikannut äitiyspakkauslaatikkoon odottamaan. Sitten olen laskenut hedelmöityslaskureilla että jos siloin ja silloin olisi viimeiset kuukautiset että koska olisi laskettu aika... ;o) Ja mies virnistelee tuossa ja päivittelee kuinka naisille kaikki on kuulemma niin vaikeata.



 
Titti*
Tervetuloa Terveyssisar!! Meillä onkin hyvät omat hoitsut täällä kun Haidikin pian valmistuu, hyvähyvä!!

Lyhyt esittely minustakin: 38 v, kolme lasta, neljäs viikolla 14+5, edellinen meni kesken tammikuussa viikolla 22+3, miehellä kolme lasta edellisestä liitosta ja tämä tuleva on meidän toinen yhteinen. Eli yhteensä meillä lapsia ensi jouluna jo seitsämän!!! Toivottavasti siis... ; )

Oikeinko meinaat että kehtaat miehen kuullen/nähden noita kelailla... ; ) Mä hyvä jos kehtaan täällä tunnustaa että aina kun täti tulee/on tullut niin siitä tsekataan jo seuraava la... Mies hyvä jos tietää mikä on ovis...!! XD

Ohdikselle onnittelut hakemuksesta!!

Jooxille, on myös kokemusta samanoloisesta hammaslääkäristä: Nyt mä Titti tarkistan sun hampaat, nyt sitten Titti voit purra hampaat yhteen, ja nyt Titti voit avata suun taas... Argh... Kyllä mä oman nimeni tiedän!!!

Jussina ollaan varmaan kotona, vähemmällä vaivalla päästään pesueen kanssa.. Paljon makkaraa ja salaattia ja hyvin menee!!!
 
Aurora Vee
Hei taas Terveyssisar!

Oli pakko tulla kertomaan kuinka täpinöissäni taas kävin ostamassa testin kun tilaamani paketti ei ollut VIELÄKÄÄN tullut (johan minä jo perjantaina sen maksoin ;-D). No tietysti myös tein sen heti.

Siinä on haamun haamu... Ihan muutamassa minuutissa tuli. Clearbluen testi jota Ohdis ja moni muukin on kehunut. Se on niin heikko ettei edes kuvaa saa otettua, mutta kyllä siinä taitaa olla hieman sinistä eikä pelkkä "viivanpaikka". Surffailen äkkiä vielä kokemuksia ks. testistä ennen kuin haen lapset appivanhemmilta....
 
Mirkku33
Tervetuloa Terveyssisar!
Lyhykäinen esittely itsestänikin.
Olen 33v (arvatenkin) IT-alan järjestelmä-asiantuntija(jokin sellainen) ja mies samassa duunissa suunnittelijana. Muksuja on -00 ja -02 pojat sekä -04 ja 5/08 tytöt. Nuorimmainen on siis vajaa 7 viikkoa vanha :eek:). Ristiäiset oli viime lauantaina.
Elikkä en ehkä oikeesti kuuluis tänne haaveilijoihin mut eihän sitä tiedä, ja kun tähän sakkiin on tottunu, niin enpä ole osannu poiskaan mennä, kun eivät ole käskeneet(?!)
Notta näin ;o).

Tein just skonsseja, ai että tuli hyviä, vaikken teetä koskaan juokaan ;o). Pari tippaa sitruunaa(sitä keltaisesta pullosta) ja avot, NJAM!!
 
Titti*
Juhuu Aurora!!!!!! Kyl se siitä vahvistuu vielä, kiva kun mä vihdoin saan seuraa!!!! Haamun itekin sain 3+0, ja tässä jo ollaan menossa.... tummempaa viivaa metsästäessä lisää bdbdbdbdbdbd!!! Ja seuraavaksi Haidi ja Ohdis ja ja ja ....!!!
 
ohdis-
AaVee, vaude! Toivottavasti surffailet vaan positiivisia testikokemuksia!
Mä en clearbluella ole saanut haamua aikaan vaikka kuinka yritin tihrustaa ja Tittihän tosiaan testaili sillä melko aikaseen plussan. Mua jänskättää sun puolesta nyt niin että enhän mä malta lähtee kotiin koneen ääreltä :D
 
ÄssÄ!
Voi hitsi, täällähän on jännät paikat! Peukku ja varpas Aurora Vee =D

mä oon vähän jääny ulkopuolelle teidän kaikkien jutuista. Isompaa pesuetta kuitenkin vieläkin haaveillaan ton olion kanssa. Ajankohta on tosin auki...

Tää meidän "pientä-pintaremonttin VM-49" imasee ihan kivasti fyffee... että varmaan lähden ensin vähän tienaamaan että saadaan rempattua taloon lisää huoneita sitä isompaa pesuetta varten ;D

Jossainvaiheessa muistan lukeneeni että muillakin remppaa pukkaa(?)

Toi mun pienin rinsessa täyttää tällä viikolla 9kk =O ihan tajutonta miten aika kipittää! Isommat likat lähtivät just pikkuserkkunsa synttäreille (AH TÄTÄ HILJAISUUTTA!) heh ja lisemmästä porukasta haaveilen ;)

Jahas likka nykii puntista ja öhkii, tissiä vissiin vailla... jatkan paremmalla aikaa.

Niin ja MOI vaan kaikille uusillekkin =)

ÄssÄ
 
joo Xo) Taas
Vitzit miten paljon täällä on taas..... ja ÄssÄ kin käyny ! Terve vaan !
Tyttö se kasvaa, ihanaa !
Juu, meillä sitä ikuista remppaa pukkaa, rahat vaan on nyt vähissä ja kun
mulla on käsi kipeenä, ni remonttikin on siis jäissä.

Aurora; mä oon ihan kananlihalla kun luen sun juttuasi,
BeeDeetä JA DeeBeetä sinnepäin rutkasti !!!

Heh...kaikkein hauskinta tossa suuhygienistissä oli se,
et se oli varppii just ja just puolet mun iästä...jos sitäkään.
Mä en kertakaikkiaan kestä tommosia lässyttäjiä....
lässyttäköön nille, jotka jaksaa kuunnella ( krhm...pitiköhän se mua muuten niin seniilinä vanhana kurppana, et luuli etten tajua normipuhetta muuten...? )
Outoo, anyway.

Uudelle terkalle esittely...hmmm.
Ikää on tarpeeks ( siis 25 !!?=) ja exän kans kaksospojat vm-98,
nykyisen olion(-68) kans yllärityttö -03,joka tunnetaan täällä myös nimillä Pinkki Pyörremyrsky tai Pinkkis.
ja tää vanha talo ostettiin 3 vuotta sitten, remontti velloo nurkasta toiseen
vielä n. 10 vuotta....öpaut.
Olen ikuinen vauvakuumeilija, mutta olio ei ole suostunut vauvaa edes harkitsemaan
( ainakaan vielä ! ) mulla vaan tuo biologinen kello tikittää,
joten sikäli ois jo kiirus.
Ehkäisyä meillä ei kuitenkaan käytetä,
luovuin tosta hormonikierukastakin vuoden kokeiltuani ja oltuani raivopäägorillana.
Kaikki hormonaaliset ehkäisyt kokeiltu, ei sovi mulle.
Olio ei suostu vasektomiaan, mutta "ei halua" lapsiakaan.
Minä taas toivon vahinkoa....kjähkjäh...
eipä tuo niin siitä varmaankaan suuttuisi, luulen.
Nii, ja lyhyitä vastauksia multa on turha odottaa mihinkään.
Jaapattelen asiaa ja asian vierestä ja todella paljon myös unohtelen
vastaillakin, joten nokkiinsa ei kannata ottaa,
jos tuntuu, että mä unohdin jonkun taas...mulla kun on se dalmatialainen...vaimikäseoli ?

 
ohdis-
Mä hyökkäsin het kotikoneelle katsomaan, onko AaVeelta tullut lisäinfoa :D kai mun pitää malttaa huomista ;}

Ässäkin poikennut :} taustailijat voisi ahkeramminkin jättää puumerkkiä, täällä kun kuvittelee, ettei kukaan meidän juttuja lue ;}
 
mirella76
Heipsis kaikki taas jälleen kerran....

Tulokkaalle tervetuloa ja pieni esittely: 3 lasta ja olion käppänä. Häät edessä (pienet sellaiset) ja nelosta yrittämään sen jälkeen, tämän vuoden puolella kuiteskin.

Auroralla siis jännäykset meneillään bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd =D


Ja onnittelut 25veelle ;D Mahtava ikä ( vai miten se nyt oli?)

Meil meni loma vesisateessa. Oli siis ihan älyttömän ihanaa...muksut hyppi seinille ja meiltä loppui huumori..pieni pelastus oli se laivareissu, mietittiin satamassa et jos lähtis samantien uudelle risteilylle...siellä viihtyivät muksut hyvin, olio taas ei kun rahaa meni ihan kiitettävästi...

Eilen tultiin kotiin ja tänään sitten alkoi katosta tippumaan vettä sisälle, great!!! Nyt sitten revitään katto auki sekä seinä ja katsotaan et mitä kivaa sieltä löytyy...evakkoon siis mentävä. AAARGH!!!!! Olion kanssa just mietittiin et mitä jos meidän loma oiskin kestänyt 3 viikkoa, olisi kiva sotku makkarissa kun vedet kaikki sisällä...kosteusvaurioista puhumattakaan!!!!! Siis voi saa...per...vit...hel...jum...!!!!! MITÄ VIELÄ?!!!!!!!!

Mä lukaisen taas tuota listaa kun ei millään muista et mitä onkaan nyt jokaisella menossa...
 
Terveyssisar
Titti*:
Juu, kyllä minä miehelle kaikki asiat pohdin. Ollaan oltu niin vuositolkulla yhdessä ja sitä ennekin kavereita vuosikausia että mitään ei pysty panttaamaan, kaikki vaan pulpahtaa suusta ulos. Onneksi on hyvä mies joka jaksaa näitä naisten kotkotuksia.
 
Tehotyttö.
Huomenet!
Kävin eilenkin kyllä lukemassa, mutten ehtinyt puumerkkiä jättämään :)

Täällähän eletään jännittäviä aikoja, huhhui!
Aurora taitaa olla tosiaan olla tuota hyvinsikiävää sorttia :-D
Kaikki peukut pystyyn!!!

Ja toivotaan, että plussajuna kaappais nyt ison lastin isomman pesueen äityleitä mukaansa..
BTW, miksi ketjun nimeä on muutettu/lyhennetty? Sniif, se on ollu loppukesästä 2005 Isompaa pesuetta haaveilevat eli siitä kun perustettiin... Vaikka eihän tuo tietenkään asiaa muuta, tuli vaan mieleen.

Voi ei, Mirellan huushollistakin sitten evakkoa tiedossa, voihan kökkö! :-/

Haidille synttärionnittelut! Se on kyllä hyvä ikä tuo 25v. Mäkin olen täyttänyt sen jo ööö, kuinkahan monta kertaa, en jaksa laskea :)

Pippalot me kivasti. Siis ne oli tosiaan "varpajaiset", ei varpajaiset.. Varvasbileet siis. Lasten varpaita laskettiin sen verran, että olin tehnyt taideteoksen, johon oltiin sormiväreillä painettu kaikkien muksujen jalat ;-)
Tunnistin kuvista vieraiden varpaat. Oli jalkahoitoa, vieraille lahjaksi varvastossut&varvaskorut.. Vieraat maalasivat meille perhepotretin ja sivellintä käytettiin tietysti varpailla. Tuli tosi hieno. Maalasivat muuten neljän muksun lisäksi vielä siittiön :-D
Syötiin itsemme ähkyyn uusia perunoita & ihania (vaikka itse sanonkin) salaatteja, mansikkajälkkäriä ja tosiaan varvaskakku sitten myöhemmin kahvin kanssa.
Ja vähän tietty juotiin juu... Oksensin sunnuntaiaamuna, mutta vain kerran. Ei mulla mitään krapulaa ollu, mutta herättyäni vaan velloi. Helpotti tuo pikku pöntönhalausreissu ;-) Karaokeillassa kävästiin ja taksia odoteltiin puoli yötä.. Siinä tuli monet biisit vedettyä taksia ootellessa.

Nyt projektina sitten noita hautajaisjuttuja. Aika paljon noita tehtäviä osunut... Itse halusin alkaa tehdä albumia. Skannailen ja käsittelen siis kaikki vanhatkin kuvat. Samalla tulee tehtyä itselle muisto, jota ei koskaan myöhemmin aikaiseksi saa. Muut saavat sitten sähköisenä versiona minulta nuo..
Ajattelin albumiin kirjoittaa myös muistelun, koska sitä ei kuitenkaan tule suullisesti pidettyä ja jää harmittamaan. Kirjoitan sen ihan mustaa valkoisella, niin jää jälkipolvillekin muistoni omasta isoisästäni.
Näistä hommista mä tykkään tosi paljon, niin kummasti sitä aikaakin vaan irtoaa.. :) Eilen sain tähänastiset kuvat käsiteltyä ja siirrettyä cd:lle puolenyön jälkeen. Pitäis lähteä maalle lisää kuvia hakemaan..

Yritän palata taas lähiaikoina enempi teidänkin juttuihin..

Ai niin, tärkeä meinais unohtua. Terveyssisarelle TERVETULOA!
Pikaesittely. Meillä siis neljä lasta, kaikki yhteisiä. Vuorotellen poika, tyttö, poika, tyttö... Isäntääkin kovasti kutkuttais tietää jatkuuko samana.. ;-) Meillä siis vähän sarja"tuotantona". Ysärilapsia kaksi ekaa ja ikäeroa 2v4kk sekä sitten nämä -05 ja -07 ja ikäeroa sama 2v4kk. Viidennestä haaveillaan ja ei haaveilla.. Ei osata päättää. Ehkäisyä ei käytetä, mutta hormonitoiminnasta ei tietoa, koska nuorin 7,5kk ja imetän. Viimeistään ensi viikolla pitäis taas varmaan testata :)

Tehis
 
joox täällä
Tehis kyseli, että "BTW, miksi ketjun nimeä on muutettu/lyhennetty? Sniif, se on ollu loppukesästä 2005 Isompaa pesuetta haaveilevat eli siitä kun perustettiin... Vaikka eihän tuo tietenkään asiaa muuta, tuli vaan mieleen. "

No, se on tuo Aurora niin näköjään päättänyt, ettei täällä enää haaveilla,
vaan ryhdytään tositoimiin ja muokkasi otsikkoa sen mukaiseksi =o}

Hyvä, että bileet sujui kivasti ja ihana ( vaikkakin siis aihe on kurja )
tuo sun projekti albumin tekemisestä.
Toivottavasti kaikki muut osaa sitten myös arvostaa sitä !
Mulla on kokemusta paristakin eri kerrasta samanlaista projektia
kun olen viikkoja öisin pakertanut,
ja sitten sitä ei ne muut osaa sillätavalla arvostaa yhtään.
( esim."ai tietsikallahan saa näinki näpäärästi tehtyy näitä pikku hommia,
ei varmaan mee montaa minuuttia ..." )
jeps. Toivottavasti osaavat arvostaa sun pakertamista enempi.

Mitäs, Mirellalla kosteusvaurio makkarissa ?
ÄÄÄKS !!
Tosiaan, jos oisitte olleet vielä viikonkin enempi,
ois tuho ollut varmaan aikamoista....

Aurora; se testitulos ? Aamu on jo piiiiitkällä,
eikä me jaxeta enää oottaa......

Mun piti lähteä tänään sen ystäväni kans stadiin,
mutta se pääsikin yllärinä nyt siihen magneettikuvaukseen,
joten peruttiin.....jussin jälkeen koitetaan taas ehtiä.
Enpä mä viitsi itekseen täältä sinne mennä,
kun ei oo mitään tähdellisempää tekemistä siellä,
tulee vaan turhaan tuhlattua kaikki rahnat....toi matkustaminen
on niin törkeen kallista, meno-paluu 15,40 e bussilla, joten pariin kertaan
aina harkitsee menemisiä....

Lisää tuonnempana, nyt meen aamupalalle ja
koitan luovia läpi tän harmaan+kylmän päivän
( puutarhahommia piti shortseissa mennä tekeen.....mut Prskl !arska otti
ja lähti muualle )
heips!


 
Aurora Vee
Yritän pitää tarinan lyhyenä:

Joo, minä lyhensin/muuttelin noita otsikoita vaihtelun vuoksi tajuamatta että se on vakio... Anteeksi! Toimittaja/tiedottaja minussa halusi siitä napakamman, heh. Olkoon ensi kerralla taas alkuperäinen.

En ole testannut uudestaan enää. Kotona on kyllä Apteekin oma testi, mutta se ei käsittääkseni ole yhtä herkkä joten odottelen sitä tilaamaani 4 testin pakettia.

Parin päivän ajan jo on ollut välillä olo että olisi syönyt liikaa makeaa tai jotain vähän pilaantunutta. Ihan samoin kuin esikoisen kanssa - silloin en ymmärtänyt mikä oli kyseessä. Aiemmin se on tullut vain testituloksia ajatellessa (=kuvittelua), mutta tänä aamuna sitä ei voi paeta. Ruoka maistuu kyllä. Toisaalta oon yhtä kärttyisä kuin ennen menkkoja ja tänä aamuna särki alavatsaakin, mutta se johtunee testailun tuomasta jännityksestä. Tuntuu että mieskin on ihan kireenä.

Pelottaa kyllä, kävikö tämä taas näin helposti ja ehdimmekö nyt "haaveilla" riittävän kauan. Olisiko sitä tarvinnut yhden pettymyksen tajutakseen mitä oikeasti haluaa? No ei tässä vielä tiedä miten käy.

Tämä oli nyt tosi omanapaista, anteeksi. Koettakaa kestää! Ja kiitokset kaikille varpaista ja peukuista! Ja terveisiä ÄssÄlle, taisin vasta taustailla kun kirjoitit tänne ja odotuspuolelle.

PS. Ääk, Mirella, mikä ikävä ylläri! Mutta viime tingassa huomasitte onneksi! Kunpa jonkin reiän tukkiminen auttaisi ettei tule isompaa remppaa. ;-)
 
Haidi kirjautumati
Huomenet
Tappelen täällä tätiä vastaan, se hakkaan tuolla oven takana ja yrittää päästä sisälle, en tiedä kuinka kauan pysyy ovi vielä kiinni kun ei ole apuvoimia...siis oikeesti junasta jään väkisin sillä niin kovaa koskee mahaa, ettei ole epäselvyyttä miksi. Se tuo hormonikuuri pitkittää kiertoa näköjään pidemmäksi jokaisella kerralla.

Aurooralle isot peukutukset, että viivat muuttuu tummiksi eikä haamuile.

Terkkarille esittely...
Eilen tuli 33 mittariin, lapset poika 91, tytöt 94 ja 97...3 keskenmenoa viimeisin 04, joitakin hoitoja takana jne. ne jatkuvat tai sitten eivät??? Enemmän ja vähemmän siis yritystä ollut viime vuodet neljännen ja suunnitellusti viimeisen lapsen saamiseksi.

Nyt suuntaan tästä aamupapalle ja paikallisen lehden pariin...odotellaan tietoa esikoisen jatko-opinto paikasta, se pitäisi lehdessä olla nyt alkuviikosta.
 
joox & Päivän Gallup
Voi Kökkö Haidi !
Mutta me ei luovuta toivosta, ennenku toivo luopuu meistä.....
vasta kun ferrari näkyy aika-ajoissa, uskotaan että täti on paalupaikalla.

Aurora; ne testit tulee tänään, sitten sun on pakkopakkopakko testata
ja heti kertoo meille, eiks ni ??
Me ootellaan.....( naputtaa sormilla pöytää....)

Oishan se ihanaa, jos teillä olis nyt jo onnistunut,
vaikka tajuan tuonkin, että "on liian vähän aikaa haaveillut" - joo,
se fiilis tulee väistämättä, kun haave toteutuu.....lähes aina.

Mulle tuli kuulkaas eilen hampilääkärissä mieleen tämmönen galluppi:
Kenelle ulkopuoliselle kerroit ensimmäisenä raskaudestasi ?

Mä alotan: poikia odottaessani - tadaa! -hammaslääkärille.
( hän kysyi, olenko raskaana, jos joutuu puuduttelemaan, tms...
ja oli niin ihanan onnellisen näköinen kun sanoin, että juu, tuplat on tulossa ;o)
hampilääkäri oli siis aika nuori nainen =)

Pinkkistä odottaessani yhdelle lukkosepälle ( työkaverille, siis )
joka ihmetteli kovasti....duunissa eivät tienneet, että edes seurustelen ;o)
( Näin:" No, onpas yllätys...kukas sen isä on sitten ?" Minä" jaa-a, sehän se vasta yllätys onkii ") enkä sanonut muuta.Kävelin vaan omiin hommiini,
jäi tyyppi suu ammollaan tuijottamaan, heh !

 
Ohdis
Haidi, aamupapa? :D Meni vähän aikaa ennenkuin tajusin että kyseessä oli aamupala ;}

Mä oon taas aivan ulalla, mitä piti sanoa..
Auroraa täällä peukutellaan!! Ja kyllä vaan se apteekin oma testi on todella herkkä myös, mulla näytti selkeetä plussaa kolmannella viikolla.

Upotan itseni töihin hetkeksi ja palailen sitten ajatuksen kanssa..
 
Haidi kirjautumati
Aamupala syöty ja lehti luettu sivusta sivuun...ei ollut vieläkään tietoa tulevista opiskelupaikoista, mutta tieto oli, että tieto enaattorin virheen vuoksi yhteishaun tulokset tänä vuonna viipyvät, eli odottelu jatkuu.

Kyllä se täti tuli, viihdytän siis sitä juhannuksena...todella hienoo...no jos se ei sit pääsisi teidän mökille menevien riesaksi. Me ollaan kotona, koska mulla työpäivä juhannuspäivänä ja sitä seuraavanakin. Varmaan käydään kokko katsomassa tuolla maatilanrannassa, siellä on tullut jo useampi vuosi peräkkäin käytyä. Nyt ei vaan yömyöhään siellä kukuta tälläkertaa.

Laitoin äsken oliolle viestin, että nyt ukko puhu suusi puhtaaksi...sano suoraan ollaanko menossa inssiin vai eikö olla. Mua v*tuttaa vetää noita hormoneja naamaan kun mitään ei kuitenkaan tapahtu...en jaksa vuodesta toiseen rämpiä tätä upottavaa suota. Mielummin sit jätän nuo kaikki napit ja jätän korkeimman käsiin tuleeko vielä lasta vai ei! Vielä ei ole vastausta tullut, mutta eiköhän se sieltä tuu kun ehtii viestinsä lukemaan. Minä alan tästä orientoitumaan työvuoroon, hoidellen näitä kotiaskareita tässä samalla. Taidan kaataa tätin niskaan purkillisen buranaa kun niin häijysti repii sisuksia.

 

Yhteistyössä