isoko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja munan koko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole kokemusta.
Mieheni on ainoani ja sillä on todella pieni kalu.
Velttona alle 5 senttinen ja noin peukun paksuinen.
Jäykkänä se on ehkä kymmensenttinen ja pari senttiä paksu.
Häpeän sitä aivan valtavasti ja siksi en päästä häntä mielellään tilaisuuksiin, joissa koko tulee esiin. En kestä, että ystävät saisivat tietää synkän salaisuuteni.
Sisareni on sattunut näkemään sen mökillä ja nyt hän irvailee sittä minulle. Inhottavinta on se, että mies ei tajua hävetä pientä piliään, vaan estottomasti riisuu, eikä pidä uimahousuja saunassa, vaikka minä niitä vaadin.

Niiin ja ne joille pienimunaisuus ei ole kohtalo, on ehkä vaikeaa ymmärtää.
Joskus olen miettinyt, että pienimunaisten miesten vaimoilla pitäisi olla tukiryhmä, missä voi keskustella muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.

No ei se nyt ihan noinkaan ole. Jos on yhtä pieni, kuin miehelläni, niin ei se ola ihan sama.
Olen hankkinut sauvan, joka tuoteselosteen mukaan vastaa keskiarvo penistä ja se tuntuu ihan eri tavalla, kuin miehen pieni nakki.

No okei, en tarkoita, että ihan hävetä, mutta että tekisi kaikkensa, ettei kukaan näe.
Naiset osaa olla aika julmia toisilleen ja pienimunainen mies on oiva lyömäase.

Ei ole kokemusta ihan noin suuresta, mutta miehelläni on minun mittauksen mukaan (jo vuosia sitten) 21 cm ja on aivan ihana, eikä ollenkaan liian suuri. Luulisin, että vaikka olisi tuo kolme senttiä päälle, niin ei haittaisi yhtään. On myöskin ihanan paksu, joka on parempi, kuin vain pituus.
On myöskin niin sanottu ""lihakulli"", joka on velttona lähes yhtä suuri, kuin erektiossa.

varmaan esittelet mielelläsi?
Tykkäätkö, että muutkin naiset näkevät komistuksesi ? Lihaisa kulli on upean näköinen, kun se heiluu holtittomasti puolelta toiselle.

""tekisi kaikkensa, ettei kukaan näe"" osoitttaa edelleen sen pöljyyden.
Taidat olla aika nuori vielä ja kaverit sulle tärkeämpiä kuin mies. Kiusatkaa vielä ihmeessä vielä kaikki yhdessä sitä miestä...

kyllä ja kirjoitin juuri sinulle.
Eli esitteletkö ylpeänä miehesi lihaisaa kalua ?
Tunnen erään naisen, joka on niin ylpeä miehensä todella isosta lihakullista, että sen ovat melkein kaikki tuttavat nähneet.

En ole sitä esitellyt kenellekkään, koska ei sellaisia tilaisuuksia ole tullut, kuin joskus jossain kesämökillä, mutta ei minulla olisi mitään sitä vastaan, vaikka toisetkin naiset sen näkisivät. Ollaanhan sitä joskus naisporukoissa puhuttu myöskin kalun kooista, mutta en ole silloinkaan siitä maininnut, kun saattavat muut kuvitella, etä leuhkin.

Munkin miehellä on iso ja painava, lihakulli. Se on melkein yhtö iso velttona ja jäykkänä ( ehkä jotain 20 senttinen ).
Mä oon niin ylpeä siitä, että aina tilaisuuden tullen yritän saada sen muiden naisten nähtäväksi. Joskus teen ihan älyttömiäkin temppuja, että se näkyis. Me oltiin yksien tuttavien mökillä ja siellä oli paljon naispuolisia vieraita. Mun mies kiipesi tikkaille laittamaan lintupönttöä paremmin puuhun. Pienessä hiprakassa menin takaapäin ja tempaisin mieheltä sortsit nilkkoihin. Iso letku heilui siinä lähes kymmenen naisen ihailtavana, kun mies ei voinut irroittaa käsiään tikkaista, että olis saanut housut ylös. Olin pakahtua ylpeydestä, kun kuulin riemun kiljaisuja, kun naiset näki muhkean kalun. Sitten menin vielä ja tervehdin miestäni kärsästä, ennekuin se pääsi alas ja housut takas jalkaan.
Mun mies ei siitä tietenkään suuttunu, kun se tietää, miten ylpeä olen siitä.

Ei tässä enää mitään nuoria olla. Tukevasti keski-iässä.
Eikä kysymys ole mistään kiusaamisesta, vaan päinvastoin. Yritän suojella häntä ja itseäni pilkalta.

Mun miehellä taas on aika voimakas itsensäpaljastelu vietti ja mun ei tartte esitellä sen isoa kalua ystävättärille ja muille naisille. Se tekee sen ihan itte. Se ei koskaan esim käytä uimahousuja, jos ei ole ihan pakko. saunasta se pyyhkäseen uimaan munasillaan, vaikka piha ois täynnä naisia.
Sitte se nukkuu alasti ja saa siitä syyn kulkea letku roikkuen. Onhan se ihan komea peli ja olen itsekin saanut kuulla kehuja kavereilta.

Olette argumentti vanhoillisen islamin puolesta, ei voi muuta sanoa. Tuollaiset ämmät kuuluvat mustan kaavun alle ja hellan ja nyrkin väliin. Tai no, todennäköisesti te edes ole ämmiä vaan teinipoikia.

Mies itse on sujut itsensä kanssa ja sinä se vaan koitat saada sen ymmärtään, että se on niin surkea ja sitä kautta hyvä pilkan kohde. Siis toisinsanoen SINÄ ITSE OLET SE JOKA PILKKAAT MIESTÄSI vaikka luulet toistepäin tekeväsi. Vai suojelua, paskat.