isoko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja munan koko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juuri siitä pienestä surkimuksesta, ""tönöttävästä nahkatötteröstä ja viiriäisen munista"". Olisihan se hienoa, kun kaikki voisivat käydä katsomassa ja nauramassa.

Mielestäni siinä ei ole mitään nauramista, päinvastoin.
Tosipaikan tullen ei itku ole kaukana.

En tiedä, helpottaisiko se ihmisten ymmärtämistä, jos olisi mahdollisuus anonyyminä toimittaa kuva jollekin palstalle. Meillä ei taida olla käyttökelpoista digikuvaa juuri nyt.

nykyään järjestetään kilpailuja pienmunaisille miehille, pienmunaisin on se joka voittaa.
tässä video sellaisesta kisasta
http://www.dumpalink.com/media/1127946467/Smallest_Penis_Contest_from_DJ_Howard_Stern

takuulla ei kaverisi olis enää vahingoniloisia kun miehesi menestyisi, sillä heidän miehensä olis vaan niitä taviksia;)

Alkuperäinen kirjoittaja tyvikulli:
tyytyväinen tuommoseen olisin ko 8 senttii lyhempi mul juhlakunnos, ja kaikista vittumaisinta on että just saunas se voi olla jotain 3-5 senttii, hävettää!

Pitääkö sinun etsiä kaikki typeryydet uudelleen framille?

Pitää pitää nää kaivaa aina uudelleen ja uudelleen. Kohta Heli alkaa taas kertoon omasta miehestään, niin tää aina menee... Heli onkin ollut ihmeen kauan hiljaa, toivottavasti mies on vaihtanut fiksumpaan naiseen.

heli.
Ymmärrän kyllä sua.Äläkä välitä näistä negoista ajatteluista täälä.
Olen itse saanut aikoinani ihan sairaan pientä..hmm...kikkeliä.(ei sitä voi kulliksaan sanoa!!!!!)
Nykyinen mieheni on aivan toista maata.Luojan kiitos olen hänet tavannut.
Itse olen kova mittailemaan,koska ainakin niiden miesten mielestä joiden kanssa olen ollut (4kpl) se on ollut erittäin kiihottavaa.
Sanovat että koolla ei ole väliä kunhan osaa sitä käyttää....no valitettavsti tuohon en voi samaistua..
Miehelläni on sit kai se mitä täällä sanotiin "lihakulli"?? Oliko se tuo nimitys?
No,olen mitannut,lepotilassa pituutta 20cm,erektiossa 22.Lepotilassa koko ympäryysmitta 14cm ja erektiossa 16cm.Mitä suurempi kulli on,sitä vähemmänhän se enään erektioon kasvaa.Mutta minä olen tyytyväinen.Peppuseksiä emme harrasta enkä tuolla koolla edes uskaltaisi,mutta tyytyväisiä olemme.
En tiedä,miksi monet miehet silti ensin kysyvät,"mikä on vähimmäismitta mitä haluat" ja sitten kun sanot,niinkuin minäkin vastaisin,ainakin 18cm pitkä ja paksuutta saa olla enemmän kokonais mitalla kuin 10cm,alkavat he heti haukkua että oho mahtaa sulla olla hehto pillu jos niin isoa haluat,ja pienempi ei miltään tunnu.Itse he siis häpeävät omiaan,koska heti suuttuvat ja vaivautuvat kun kysymykseen vastataan......
Täällä oli joku palsta...oliko nimeltään mittaisitko tai jotain,siellä on kuvia SAIRAALLOISEN pienestä,ja valitettavasti en voinut muuta kuin nauraa kun kävin kurkkaamassa....

Normaali terve ihminen ei saa tuollaisesta kiusaamisesta nautintoa. Ihmisen, joka tuollaisesta nauttii, täytyy olla kieroutunut ja/tai sairas tunne-elämältään. Terveellä itsetunnolla varustettu ihminen tukee toista ihmistä eikä kaikin keinoin koita murskata toisen minuutta ja aiheuttaa tuskaa. Valitettavasti me kaikki emme ole mieleltämme terveitä ja kykeneviä tukemaan toisiamme.

Jaa-a, että heliä kaivataan ?
Taas olen joutunut vajoamaan maan alle.
Me oltiin tuttavien mökillä Saimaan rannalla. Kaikkiaan neljä parsikuntaa. Sauna lämpeni ja minua pelotti, että mies menee saunaan. No niinhän se ketale teki. Minä yritin saada naiset siksi aikaa sisään mökkiin, mutta eihän ne halunnu, vaan parkkeerasivat verannalle viinilasien kanssa. Siinä me sitten istuttiin ja kohta tuli eka mies uimaan. Syrjäsilmällä näin, että isohko sillä oli ja kaikki naiset tietenkin vilkaisivat, vaikka olivatkin muka keskittyneet rupatteleen. Toivoin salaa, että mies tajuaisi ottaa pyyhkeen ympärilleen ulos tullessaan.
Vielä mitä, sieltä se tuli ilkosillaan, parinsentin nahkatötterö tojosissaan pienten pussien päällä. Iloinen rupattelu verannalla katkesi kuin veitsellä leikaten. Minä melkein itkin. Hetken oli aivan hiljaista, ja sitten pääsi pari tirskahdusta. Jostain syystä naiset katsoivat minuun. Kyyneliä nieleskellen kysyin, ettekö te ennen ole pieniä munia nähneet. Yksi eukko vastasi kait muidenkin puolesta, että ollaan ollaan, mutta ei noin pieniä koskaan ennen.
Onneksi siinä porukassa oli eräs toinen mies, jolla oli kanssa pienehkö.
Silti häpesin silmät päästäni.

Luin ketjun, ei voi olla totta, ajattelin. Omalla miehelläni on pieni kalu, juhlakunnossa (en ole mitannut) 13-15 cm, lerppuna 3-5 senttiä, mutta paras kulli, mitä ikinä olen saanut. Ja olen saanut aika montaa elämäni varrella, myös isoa. Suuseksi ennen täydellistä mittaa onnistuu juuria myöten, anaaliseksissä ei tarvi liukasteita ja mitä orgasmeja hän saakaan aikaan minulle, joka ikinä ennen en ollut orgasmia saanut. Oma pilluni on tosin tiukahko, vaikkakin olen synnyttänyt kolme isoa, yli 4-kiloista, lasta.
Omaa kulliaan mieheni ei häpeä pätkääkään, mutta tosi on, että välttämättä itse en muiden halua sitä näkevän. Eli tavallaan ymmärrän sinua, Heli, mutta tapaasi puhua siitä noin halveksien en ymmärrä.

unsmilelle voin kertoa, että mieheni kanssa meillä on erinomaiset suhteet ja niin kauan kun hänellä seisoo, se seisoo myös mulle.

huhhei, hyvä että jotain tukea sentään ajatuksilleni. Miehelläni on selkeästi pienempi, kuin sinulla, mutta ihan samat arvosanat voin sanoa seksistä. Se vaan ei joillekin haukoille voi mennä tajuntaan, että sillä pienelläkin voi saada mahtavaa kyytiä, kun on elämä ja suhde kunnossa.
Missään nimessä en tarkoita olevani loukkaava ja halveksiva, mutta en myöskään halua että muut sitä näkevät. Miehelle en ihan tällä tavalla asiaa esittäisi, vaan yritän muita keinoja.

Vaikka minulla ei ole pikkupiliä (kokoluokkaa normaali), niin ylpeilen kyllä mielummin rahalla ja menestykselläni, kuin kalullani. Ja näin tekee myös vaimoni ja rakastajattareni. Niille ollaan huomattavasti kateellisempia kuin isolle kalulle. Kannattaa kokeilla. Jos on millä ylpeillä.

heli, kysymys kuuluikin että mitä SITTEN teet kun ei enää miehelläsi enää seiso? tuolla asenteellasi sinulta ei ainakaan voi olettaa mitään tukea vaan vaikuttaa siltä että suorastaan haluat ja toivot toiselle vaikeuksia. tuo asenne ei voi pysyä sinulta piilossa miehesi aikana, ei sitten mitenkään. ihme että joku mies voi tuollaista kestää tuollaista halveksuntaa ja ihmisarvon riistämistä.

Miellä on tilanne aivan päinvastoin. Vaimo on aina halunnut peitellä sen, että miehellän on tavallista isompi kalu. Aiemmin en tätä edes huomannut, mutta sitten vaimo oli tilannut postimyynnistä minulle shortsit. Paketin avattuaan mietiskeli, että mahtaneeko se sittenkään minulle käydä, kun ovat niin ohutta kangasta. Kun kumastelin asiaa, niin selvisi, ettei hän halunnut minulle mitään paljastavia housuja, josta toisetkin naiset voivat huomata. Niin, että mitäpä sitä toisille näyttämään. Tämä taitaa olla perua jo siltä ajalta kuin tapasimme. Minulla oli silloin ulkomailta tuodut poikkeuksellisen ohutkankaiset mustat farkut. Eikä siinä mitään, mutta ensikertaa tavatessamme vähän pussailimme, ennen tassimaan menoa ja kuinka ollakaan, kalu oli pamahtanut seisokkiin ja jäänyt nalkiiin pitkienkalsareiden puntiin reittä vasten. Tanssimaan mennessä näky oli varmaan aika rivo, eikä sitä voinut mitenkään peitellä. Eikä se ollut kuulemma jäänyt huomaamatta. Ihmettelinkin aikoinaan, miksen vaimo tykännyt niistä housuista. Mutta nytpä tuokin on selvinnyt. Vaan eipä ole kateellisia, kun ei kukaan tiedä. Niin, ja kaikillahan tuota rahaa on.....

Oletko jotenkin yksinkertainen unsmile ?
Etkö todellakaan ymmärrä, että meillä ei ole mitään kotivaikeuksia ?

Kun mieheni pieni pirteä penis lakkaa joskus hamassa tulevaisuudessa seisomasta, olen itsekin jo loppuliukuvaiheessa, enkä varmaan seksiä hirveästi kaipaakaan :))
Se, että häpeän hänen pientä kaluaan, ei tarkoita, etten rakastaisi häntä, hölmö.

Alkuperäinen kirjoittaja heli:
Oletko jotenkin yksinkertainen unsmile ?
Etkö todellakaan ymmärrä, että meillä ei ole mitään kotivaikeuksia ?

Kun mieheni pieni pirteä penis lakkaa joskus hamassa tulevaisuudessa seisomasta, olen itsekin jo loppuliukuvaiheessa, enkä varmaan seksiä hirveästi kaipaakaan :))
Se, että häpeän hänen pientä kaluaan, ei tarkoita, etten rakastaisi häntä, hölmö.

No mitä helvettiä sinä sitten täällä valitat ja haukut miehesti pientä penistä?

Lueppas pönttö ( kysyn vain ) näitä kommenttejani, niin huomaat, etten hauku vaan häpeän !
Pidän hänen pienestä peniksestään, mutta koen että minuakin katsotaan alaviistoon, kun se on niin mitättömän kokoinen.

Helille vain tiedoksi, että silloin kun toista oikeasti rakastaa, ei häntä mitenkään hävetä. Ei milloinkaan. Eikä mitään seikkaa tai asiaa. Silloin, kun toisen minää tai kehoa hävetään, ei kyseessä todellakaan ole rakkaus.

Alkuperäinen kirjoittaja heli:
Lueppas pönttö ( kysyn vain ) näitä kommenttejani, niin huomaat, etten hauku vaan häpeän !
Pidän hänen pienestä peniksestään, mutta koen että minuakin katsotaan alaviistoon, kun se on niin mitättömän kokoinen.

"Inhottavinta on se, että mies ei tajua hävetä pientä piliään, vaan estottomasti riisuu, eikä pidä uimahousuja saunassa, vaikka minä niitä vaadin."

"pienimunaisten miesten vaimoilla pitäisi olla tukiryhmä"

"...miehen pieni nakki"

"pikku nakki törössä reisien välissä. Siis se tönöttää, ei roiku, niinkuin muilla miehillä. Kivekset ovat kuin viiriäisen munat ja kylmällä ne nousevat piiloon vatsaonteloon. Siinä todellakin pelkkä nahkatötterö sitten töröttää."

"En tiedä, helpottaisiko se ihmisten ymmärtämistä, jos olisi mahdollisuus anonyyminä toimittaa kuva jollekin palstalle. Meillä ei taida olla käyttökelpoista digikuvaa juuri nyt."

"Vielä mitä, sieltä se tuli ilkosillaan, parinsentin nahkatötterö tojosissaan pienten pussien päällä."

Siinä kirjoittamiasi kommentteja. Jos joista ei löydä haukkumista niin mistä sitten?

"Ponttö"?
En ole sinua fiksuna tähänkään asti pitänyt, mutta tuo osoittaa taas jotain luonteestasi. Ja kuten "mies" edellä kirjoittaa, rakkaus ei häpeä puolisoaan!

Hmm mietin että mikä keskimäärin on iso tai pieni. Itselläni ihan kovana n. 13,5 ja halkaisija 4, ei ole kyllä valiteltu, vaikka taitaa olla pienehkö. Ja esim uimasta tulleena todella pieni. Saunoissa en juurikaan ole nähnyt pienempiä.

Eri lähteistä lukeneena keskikoko olisi n. 15, mutta kuulemma isojakin on paljon, niinkuin varmasti pieniäkin.

No, kaipa pitkälti on kyse siitä, miten sopii yhteen naisen kanssa.