Isojen tyttöjen vaatteita :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isohan se Iita oli ;D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Isohan se Iita oli ;D

Vieras
Mistä netistä saisi kivan näköisiä, suht edullisia isojen tyttöjen vaatteita? NetAnttilassa ja Elloksella ihan tyhmiä/tylsiä rytkyjä :( Koko saisi olla 44-46

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Anttilastakin saa ihan kivoja, jos on silmää katsoa. Jos kauppaan pääset, niin KappAhlissa hyvät valikoimat.
on jos tykkään napaan asti olevista kaula-aukoista ja lainapeite-lookista! Rintsikoita on kyllä löytyny kivoja, mutta muuta päällepantavaa ei vuosiin...

Alkuperäinen kirjoittaja XL-iita:
Anttilastakin saa ihan kivoja, jos on silmää katsoa. Jos kauppaan pääset, niin KappAhlissa hyvät valikoimat.
on jos tykkään napaan asti olevista kaula-aukoista ja lainapeite-lookista! Rintsikoita on kyllä löytyny kivoja, mutta muuta päällepantavaa ei vuosiin...
Tuo mun kommentti siis KappAhlista, Anttilasta ei juuri kokemusta..

Kappahlista minä en ainakaan löydä mitään! Paitapuolelta vaan niitä älyttömiä jättitunikoita tai sitten paitiksia :x Housuissa jotkut farkut on ihan ok.

Aika harva tuhdimpi osaa pukeutua kunnolla kokoonsa nähden. Perusjutut arvossaan joka koossa: tummat pitkät housut, tiukat topit, neuletakit jne. Kävin vilkasemassa tuolla netanttilan puolella. Esim. farkut, joku t-paita ja sitten toi vakosamettibleiseri ois ihan kiva yhdistelmä.

Aika harva tuhdimpi osaa pukeutua kunnolla kokoonsa nähden.
Tämä johtuu aika pitkälle siitä, että XL-koot on aika pitkälle ihan järkyttäviä, tosi isoa kukkakuviota ja paitapuseroissa 90% tapauksessa 3/4 -hihat, joka näyttää kenen tahansa päällä hölmöltä. Housut tehdään poikkeuksetta ihmisille, joilla on jumalaton ahteri. Samoin lähes kaikissa paidoissa on oletuksena, että paidan käyttäjälle on siunaantunut vähintään F-kupin rinnat.

Tämä johtuu aika pitkälle siitä, että XL-koot on aika pitkälle ihan järkyttäviä, tosi isoa kukkakuviota ja paitapuseroissa 90% tapauksessa 3/4 -hihat, joka näyttää kenen tahansa päällä hölmöltä. Housut tehdään poikkeuksetta ihmisille, joilla on jumalaton ahteri. Samoin lähes kaikissa paidoissa on oletuksena, että paidan käyttäjälle on siunaantunut vähintään F-kupin rinnat.

Aijaa, mä olen huomannut ihan toista. Mistä ostat paitasi? Mä en saa mistään kunnon paitoja/takkeja, kun vissiin luullaan, että lihava nainen on niin sukupuoleton, ettei ole rintoja laisinkaan. Mun J-kupit eivät mahdu kuin ylettömän suuriin kokoihin, sitten näyttää paljon isommalta kuin onkaan. Housut 42, takki 50. :/

Kukkakuvioista samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja tadaa:

Aijaa, mä olen huomannut ihan toista. Mistä ostat paitasi? Mä en saa mistään kunnon paitoja/takkeja, kun vissiin luullaan, että lihava nainen on niin sukupuoleton, ettei ole rintoja laisinkaan. Mun J-kupit eivät mahdu kuin ylettömän suuriin kokoihin, sitten näyttää paljon isommalta kuin onkaan. Housut 42, takki 50. :/

Kukkakuvioista samaa mieltä.

Mulla on myös sama ongelma, että puseroista pitää ottaa julmetun iso koko, että saa g/h kupin rinnat sisään puseroon. Ja tunikoita on turha katella, kun niissä se leikkaus on semmoinen, että rinnat näkyy puoliksi, kun on leikkausket oikealla kohdalla.

Mie olen nyt löytänyt Klingeliltä, kalliin puoleisia tosin mutta silti. Nyt kaipaan juhla vaatteita, pitäisi saadaa kaappiin enemmänkin... Hyviä vinkkejä otetaan vastaan.

Yhteistyössä