I
Isohan se Iita oli ;D
Vieras
Mistä netistä saisi kivan näköisiä, suht edullisia isojen tyttöjen vaatteita? NetAnttilassa ja Elloksella ihan tyhmiä/tylsiä rytkyjä
Koko saisi olla 44-46
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
on jos tykkään napaan asti olevista kaula-aukoista ja lainapeite-lookista! Rintsikoita on kyllä löytyny kivoja, mutta muuta päällepantavaa ei vuosiin...Alkuperäinen kirjoittaja mie:Anttilastakin saa ihan kivoja, jos on silmää katsoa. Jos kauppaan pääset, niin KappAhlissa hyvät valikoimat.
Tuo mun kommentti siis KappAhlista, Anttilasta ei juuri kokemusta..Alkuperäinen kirjoittaja XL-iita:on jos tykkään napaan asti olevista kaula-aukoista ja lainapeite-lookista! Rintsikoita on kyllä löytyny kivoja, mutta muuta päällepantavaa ei vuosiin...Alkuperäinen kirjoittaja mie:Anttilastakin saa ihan kivoja, jos on silmää katsoa. Jos kauppaan pääset, niin KappAhlissa hyvät valikoimat.
Tämä johtuu aika pitkälle siitä, että XL-koot on aika pitkälle ihan järkyttäviä, tosi isoa kukkakuviota ja paitapuseroissa 90% tapauksessa 3/4 -hihat, joka näyttää kenen tahansa päällä hölmöltä. Housut tehdään poikkeuksetta ihmisille, joilla on jumalaton ahteri. Samoin lähes kaikissa paidoissa on oletuksena, että paidan käyttäjälle on siunaantunut vähintään F-kupin rinnat.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Aika harva tuhdimpi osaa pukeutua kunnolla kokoonsa nähden.
Alkuperäinen kirjoittaja XL-iita:Tämä johtuu aika pitkälle siitä, että XL-koot on aika pitkälle ihan järkyttäviä, tosi isoa kukkakuviota ja paitapuseroissa 90% tapauksessa 3/4 -hihat, joka näyttää kenen tahansa päällä hölmöltä. Housut tehdään poikkeuksetta ihmisille, joilla on jumalaton ahteri. Samoin lähes kaikissa paidoissa on oletuksena, että paidan käyttäjälle on siunaantunut vähintään F-kupin rinnat.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Aika harva tuhdimpi osaa pukeutua kunnolla kokoonsa nähden.
Alkuperäinen kirjoittaja tadaa:Alkuperäinen kirjoittaja XL-iita:Tämä johtuu aika pitkälle siitä, että XL-koot on aika pitkälle ihan järkyttäviä, tosi isoa kukkakuviota ja paitapuseroissa 90% tapauksessa 3/4 -hihat, joka näyttää kenen tahansa päällä hölmöltä. Housut tehdään poikkeuksetta ihmisille, joilla on jumalaton ahteri. Samoin lähes kaikissa paidoissa on oletuksena, että paidan käyttäjälle on siunaantunut vähintään F-kupin rinnat.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Aika harva tuhdimpi osaa pukeutua kunnolla kokoonsa nähden.
Aijaa, mä olen huomannut ihan toista. Mistä ostat paitasi? Mä en saa mistään kunnon paitoja/takkeja, kun vissiin luullaan, että lihava nainen on niin sukupuoleton, ettei ole rintoja laisinkaan. Mun J-kupit eivät mahdu kuin ylettömän suuriin kokoihin, sitten näyttää paljon isommalta kuin onkaan. Housut 42, takki 50. :/
Kukkakuvioista samaa mieltä.