Minkä kokoisia vaatteita käyttää 170 cm pitkä, jos painoa n. 90 kg?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nn

Vieras
Ja mistä ostatte vaatteet? Kaikki "isojen tyttöjen" osastolta vai..? Lähinnä siis mietin liikeitä missä voisi käydä ostoksilla ja joista löytyy tarpeeksi isoja vaatteita

ja kaikki saatte ostettua ihan mistä vaan liikkeestä? Miten esim. joku Vero Moda ym. löytyykö niistäkin?? Itse jotenkin luulin että vain H&M, Lindex ja Kappahl möisi tarpeeksi isoja vaatteita..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja kaikki saatte ostettua ihan mistä vaan liikkeestä? Miten esim. joku Vero Moda ym. löytyykö niistäkin?? Itse jotenkin luulin että vain H&M, Lindex ja Kappahl möisi tarpeeksi isoja vaatteita..

No, se nyt riippuu siitä, mikä siun vaatekoko on. 44:ään asti on miun käsittääkseni ihan ns. normaali (en nyt tarkoita hoikka, mutta ei nyt jätti-isokaan).

Piti eilen lähteä mutta siis isompia vaatteita olen käyttänyt tähän asti ja nyt vaatteet roikkuu päällä :D Seppälän Great girls mallistosta menee 46 ainakin paidoista (olen kyllä laihtunut tuonkin ostoksen jälkeen), mutta niistä normaalivaatteista en yhtään tiedä.. ja jotenkin nolostelen mennä kokeilemaan pienempiin liikkeisiin kun ajattelen myyjien heti näkevän ettei minulle mahdu mikään sen liikkeen vaatteista ;) Mutta kai se on vaan pakko kokeilla..

Mites Gina tricot, onko siellä isompia vaatteita..*?