Isoin pippeli, jonka kanssa olet ollut? (ei provo!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nipsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yhden sellaisen miehen kanssa olen ollut sängyssä, ettei hänen peniksensä mahtunut mun sisään ollenkaan. Ja yritettiin KAUAN. Oli se pitkäkin, mutta ennen kaikkea ihan järjettömän paksu. Mulla ei paksuimmasta kohtaa ylettyneet sormet sen ympäri.

Ja siis en ole mikään poikkeuksellisen pienipaikkainen kuitenkaan käsittääkseni, hyvin ainakin exän 19-senttinen sisään mahtui :D

[QUOTE="iridessa";24736547]Entinen poikaystävä oli täys mulkku! Hän oli noin 185cm pitkä.[/QUOTE]

Mä en oo ihan noin pitkän mulkun kanssa ollut. Mutta onhan noita mulkkuja elämässä piisannut.

[QUOTE="ede";24736301]Yhden sellaisen miehen kanssa olen ollut sängyssä, ettei hänen peniksensä mahtunut mun sisään ollenkaan. Ja yritettiin KAUAN. Oli se pitkäkin, mutta ennen kaikkea ihan järjettömän paksu. Mulla ei paksuimmasta kohtaa ylettyneet sormet sen ympäri.

Ja siis en ole mikään poikkeuksellisen pienipaikkainen kuitenkaan käsittääkseni, hyvin ainakin exän 19-senttinen sisään mahtui :D[/QUOTE]

Mistä löysitte kortsun sille miehelle?

Mä kyllä mittalin mieheltä kun tavattiin :D Oltiin siis 16-vuotisia teinejä joten sekin varmaan selittää... Silloin maksimilukema oli 22 cm mutta nykyään ei taida tuohon yltyä (en tosin ole mitannut) Aluksi seksi sattui ja paikat oli monta päivää kipeet, sitä ongelmaa ei enää ole. Kaikkeen tottuu ja nyt kelpais isompikin :D

Myös mittaustekniikalla on merkitystä.

[QUOTE="iridessa";24736547]Entinen poikaystävä oli täys mulkku! Hän oli noin 185cm pitkä.[/QUOTE]

Tätä vois peesailla.

Pari yli 20-senttistä on sattunu kohdalle ja liian isoja on olleet. Ei hyvä. Paras on semmoinen keskimittainen ja paksuhko. Ei satu mutta tuntuu NIIIIIIN hyvälle :P

Varmaan uskonkin näitä tyyliin "22 cm on ollut" tai "25 cm on ollut" vastauksia. 22 senttinen on tilastojen mukaan yhdellä miehellä kymmenestätuhannesta ja 25 senttinen yhdellä miehellä miljoonasta. Eli 25 senttisiä vehkeitä ei koko Suomessa ole kuin ehkä yksi tai kaksi.

[QUOTE="vieras";24737785]Varmaan uskonkin näitä tyyliin "22 cm on ollut" tai "25 cm on ollut" vastauksia. 22 senttinen on tilastojen mukaan yhdellä miehellä kymmenestätuhannesta ja 25 senttinen yhdellä miehellä miljoonasta. Eli 25 senttisiä vehkeitä ei koko Suomessa ole kuin ehkä yksi tai kaksi.[/QUOTE]
Juurihan tuossa ylhäällä kerrottiin, että mittaus on tehty virheellisesti alapuolelta. Sillä tavoin tulee mittauksessa usean, huom. usean, sentin ero. Kaikista täällä ilmoitetuista 22cm vehkeistä voi siis vähentää väärän mittaustavan aiheuttaman vääristyksen eli noin 7cm ja ta-daa ollaankin siinä todellisemmassa 15cm.

Joo joio!Suurin osa lienee joskus vahingos nähnt hevose kyrvä ja sit muistaat vääri.Takkuu varmaa on,jot immeisel suurin kyrpä on korkeintaa 17 senttii pitkä ja neljä senttii paksu.Jot se siitä ja heko heko!

[QUOTE="vieras";24737785]Varmaan uskonkin näitä tyyliin "22 cm on ollut" tai "25 cm on ollut" vastauksia. 22 senttinen on tilastojen mukaan yhdellä miehellä kymmenestätuhannesta ja 25 senttinen yhdellä miehellä miljoonasta. Eli 25 senttisiä vehkeitä ei koko Suomessa ole kuin ehkä yksi tai kaksi.[/QUOTE]

Sillä miehellä on ollut kovin kiire?

Yhteistyössä