N
nipsu
Vieras
Kuulostaa vähän hassulta, mutta oletteko ikinä mitanneet miehenne/muun kumppaninne pippeliä? Mimmoisia mittoja on tullut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ompa sinulla iso **** miesystäviä! Mulla yhdellä exällä ollut myös 20 cm ja pidin sitä huippu isona! Nykyinen ei anna mitata...Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:Exällä oli 20cm ja nykyisellä on 22cm. Muita on ollut muutama mutta en ole lyhyissä suhteissa ehdottanut mittaamista..
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:Ei oo tapana juoruilla toisten alapään varustuksesta =)
Alkuperäinen kirjoittaja Tigrita:Mää oon aina miettinyt, että mittaako joku tosiaan pippelinsä/kumppaninsa pippelin, kun ilmoittelevat niin tarkanoloisia lukemia. Mää en osaa edes viiden sentin tarkkuudella arvioida. Ja mittaaminen tuntuu kyllä tosi hassulta ajatukselta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ompa sinulla iso **** miesystäviä! Mulla yhdellä exällä ollut myös 20 cm ja pidin sitä huippu isona! Nykyinen ei anna mitata...Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:Exällä oli 20cm ja nykyisellä on 22cm. Muita on ollut muutama mutta en ole lyhyissä suhteissa ehdottanut mittaamista..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:25cm, toista kertaa en huolinut kyseistä, kyllä oli paikat hellänä, niinhän se on että;
herran jumala, mietin tässä kouluviivotinta!
Alkuperäinen kirjoittaja Tigrita:Mää oon aina miettinyt, että mittaako joku tosiaan pippelinsä/kumppaninsa pippelin, kun ilmoittelevat niin tarkanoloisia lukemia. Mää en osaa edes viiden sentin tarkkuudella arvioida. Ja mittaaminen tuntuu kyllä tosi hassulta ajatukselta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja möhkäle:herran jumala, mietin tässä kouluviivotinta!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En ole mitannut, koska sekään ei ole mitannut minua. olis kyllä loukkaavaa jos se tulis jonkun viivottimen kanssa. :/
Olet oikeassa ton paksuuden kanssa. Se on tosi hassua kun miehellä on ohut pippeli. Yksikin suurena rakastajana tunnettu mies (lue: pukki) oli niin ohut munainen, että meinasin ruveta nauramaanAlkuperäinen kirjoittaja hmm:jotakuinkin 21cm on ollut isoin. mutta toisaalta, musta se mikä vaikuttaa enemmän on paksuus. mä otan mieluummin 14cm mutta paksun kuin 20cm ohuemman.