Isoin pippeli, jonka kanssa olet ollut? (ei provo!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nipsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:
Exällä oli 20cm ja nykyisellä on 22cm. Muita on ollut muutama mutta en ole lyhyissä suhteissa ehdottanut mittaamista..
Ompa sinulla iso **** miesystäviä! Mulla yhdellä exällä ollut myös 20 cm ja pidin sitä huippu isona! Nykyinen ei anna mitata...

Mää oon aina miettinyt, että mittaako joku tosiaan pippelinsä/kumppaninsa pippelin, kun ilmoittelevat niin tarkanoloisia lukemia. Mää en osaa edes viiden sentin tarkkuudella arvioida. Ja mittaaminen tuntuu kyllä tosi hassulta ajatukselta :D

Kerran kännissä yksi katkaravulla varustettu nörtti(?) yritti tulla vonkkaa seksiä. Kännissä taisin käsillään tumputtaa sitä ja varmaankin ihan säälistä autoin sitä jannua.

Alkuperäinen kirjoittaja Tigrita:
Mää oon aina miettinyt, että mittaako joku tosiaan pippelinsä/kumppaninsa pippelin, kun ilmoittelevat niin tarkanoloisia lukemia. Mää en osaa edes viiden sentin tarkkuudella arvioida. Ja mittaaminen tuntuu kyllä tosi hassulta ajatukselta :D

Sit viel vois olla joku taulukko, mihin on merkinnyt edellisten pituudet et vois siit sit verrata ja kertoo miehelle, et joo, oot alle keskitason. :$

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:
Exällä oli 20cm ja nykyisellä on 22cm. Muita on ollut muutama mutta en ole lyhyissä suhteissa ehdottanut mittaamista..
Ompa sinulla iso **** miesystäviä! Mulla yhdellä exällä ollut myös 20 cm ja pidin sitä huippu isona! Nykyinen ei anna mitata...

Exä itse mittaili ylpeänä,oli itserakas paska muutenkin. Nykyisen mittasin kännissä kun hölmöilimme.. Muuten ei ole tapana tehdä tuollaista.

Alkuperäinen kirjoittaja Tigrita:

Ei niitä pieniä kukaan halua edes mitata..

kerran ollut aikoinaan kanssa sellainen pakus et seuraavana päivänä ei paskalla voinut käydä. jäi kanssa yhteen kertaan. ei ollut enää yhtään kivaa. ja toisena ääripäänä tuollainen etusormi et ei tiennyt onko se sisällä vai ei..

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
jotakuinkin 21cm on ollut isoin. mutta toisaalta, musta se mikä vaikuttaa enemmän on paksuus. mä otan mieluummin 14cm mutta paksun kuin 20cm ohuemman.
Olet oikeassa ton paksuuden kanssa. Se on tosi hassua kun miehellä on ohut pippeli. Yksikin suurena rakastajana tunnettu mies (lue: pukki) oli niin ohut munainen, että meinasin ruveta nauramaan :D Mun tuli vaan joku luontodokkarin eläin, jolla olin nähny ihan pikkurillin paksuiden siittimen :D

Yhteistyössä