isoäiti on niin onnellinen, vaik ei mene naimisiin

Nauti, olet todellakin ansainnut!❤

Itse keikun samoilla onnenaalloilla. En olisi ikinä voinut kuvitella miten onnellinen ihminen voikaan olla ilman puolisoa.🥰
Virheellisesti sitä joskus ajatteli, että en pärjää yksin tai että yksinolo olisi kamalaa. Sepä onkin kaikkea muuta kuin kamalaa!

Te jotka vielä riudutte huonoissa suhteissa ja tunnette aidosti että kaikki on kokeiltu - eikä mikään muutu - olkaa rohkeita ja lähtekää. Olette ansainneet parempaa!❤ Elämä on lyhyt - ei sitä kannata elää kärsien. Rohkeutta ja tsemppiä tehdä päätöksiä myös itsensä hyväksi!💪

Ihanaa kesän odotusta kaikille!❤
 
Nauti, olet todellakin ansainnut!

Itse keikun samoilla onnenaalloilla. En olisi ikinä voinut kuvitella miten onnellinen ihminen voikaan olla ilman puolisoa.
Virheellisesti sitä joskus ajatteli, että en pärjää yksin tai että yksinolo olisi kamalaa. Sepä onkin kaikkea muuta kuin kamalaa!

Te jotka vielä riudutte huonoissa suhteissa ja tunnette aidosti että kaikki on kokeiltu - eikä mikään muutu - olkaa rohkeita ja lähtekää. Olette ansainneet parempaa! Elämä on lyhyt - ei sitä kannata elää kärsien. Rohkeutta ja tsemppiä tehdä päätöksiä myös itsensä hyväksi!

Ihanaa kesän odotusta kaikille!
Mitäs se kettu sanoikaan niistä pihlajan marjoista …?
Hauskaa kesää kaikesta huolimatta!
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Minä pidin eron jälkeen sormusta sormessa.
Mautonta kyttäämistä milloin eronnut lähtee uudelle kierrokselle.
Minunkin sukulaiset eivät olleet muusta kiinnostuneita kuin olenko jo hommannut uuden miehen.
Tein tänään pitkän kävelylenkin luonnossa.
Olen umpirakastunut Suomen luontoon.
Tässä suhteessa ei ole ollut eikä tule olemaan kriisinpoikasia.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Ei se nyt niin kauniilta näytä marraskuun räntäsateessa.
Minä rakastan kaikkia vuodenaikoja ja sääoloja. Olen sellainen telaketju eteenpäin sanoi mummo lumihangessa tyyppi.
Suomalainen sisu ja tahdonvoima.
Kun katson Ukrainan juoksuhautoja ymmärrän mistä olen saanut elämänasenteeni. Isäni oli viisi vuotta Karjalan kannakselta Lappiin kuskaamassa haavoittuneita. Mikäpä minun on ollessa vapaassa ja itsenäisessä maassa.
 
vierailija
Vastoinkäymisten jälkeen on huippua, että pystyy tuntemaan onnellisuutta ja löytää ympäriltään monia asioita, mitkä tuovat onnea ja iloa.
Hienoa, ettet ole katkeroitunut.
Päivitän tietokonettani. Itseään myös pitää samalla tapaa päivittää.
Mikä ei tapa se vahvistaa.
Luin ip-lehden jutun entisen kotini lähellä sattuneesta tuhopoltosta. Nainen ja lapset selvisivät täpärästi.
Katkeruus on vain harvojen herkkua. Ei tavallisella perhettään elättävällä yh-äidillä ole sellaiseen ylellisyystunteeseen varaa.
Huumori ja valoisa elämänasenne kantavat läpi vaikeiden aikojen.
En ole ikinä tarvinnut kriisitarapeutteja.
Maailma on kova, mutta ilman kovaa ei ole elämää.
Toivotaan, että saan it-ongelmani ratkaistua.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
 
vierailija
vierailija
Se on kyl Sigin biisi. Essi kailotti "hei me mennään naimisiin"
Ehkä muistin väärin. En ole enää aikoihin kuunnellut kotimaista poppia ja iskelmää.
Katsoin Youtubesta amerikkalaisen saippuasarjan. Loppukohtaus oli se mitä chatpalstalla arveltiin. Finn on hengissä äitinsä hoidettavana.
Sarjan maisnäyttelijä on loukannut nilkkansa ratsastusmatkalla.
Hän toteaa viisaasti Instagram-postauksessaan elämästä: There is always a lesson to learn.
Tällä palstalla olisi mukava keskustella, mutta ikävät kommentit riepovat vietävästi.
Yksineläminen sopii minulle. En kaipaa uutta miestä elämääni.
Lasteni isä isä yritti parhaansa, mutta vakava sairaus oli ylivoimainen.
Hän voi nykyään olosuhteisiin nähden erittäin hyvin. Meidän elämä jatkuu lapsenlapsissamme.
Tein päivätyöni luonnontieteiden parissa. Ei siis ihme miksi luonto minua elähdyttää voimakkaasti. Sekoan tässä vähemmästäkin ikävystyttämään itseäni fiksumpia palstailijoita.
 

Yhteistyössä