Iso poika uimahallin naisten puolella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miiris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kysyvä joka eksyy tieltä:
Tähän väliin on hyvä heittää kysymys: Miksi monet tuntuvat kuvittelevan, että homoseksuaalit, tai transseksuaalit/transvestiitit olisivat kiinnostuneita lapsista seksuaalisesti?
Nyt on jo sekoitettu homot/transut ja pedofiilit....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ällistynyt:
Kyllä mun mielestä voi tulla, jollei ole isä mukana, minä en ainakaan poikaa halua yksin päästää miesten puolelle, kun siellä voi olla niitä homoja/ransuja.

no huh.
missä iässä tytöt joutuu pärjätä itse, jos menevät isänsä kanssa uimaan, eikä äiti ole mukana?

Tyttöjen puolella tuollaista ongelmaa ei tietääkseni ole ollut, että homot vaanisivat saunassa.

:o

Mää oonkin missannut jotain homoista....

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Kyllä mun mielestä voi tulla, jollei ole isä mukana, minä en ainakaan poikaa halua yksin päästää miesten puolelle, kun siellä voi olla niitä homoja/ransuja.
homot on ihan tavallisia ihmisiä, miksi helvetissä niitä pitäs salata lapsilta?
jos sun pojasta tulee homo niin pistätkö välit poikki?
oot sairas!
toivottavasti viesti oli provo!!

Ihan sama tuleeko mun tytöstä lesbo vai hetero, olen hänestä erittäin ylpeä!!!!

Eikä se homous niistä muuten mitenkään näy, vaikka alasti olisivatkin.

Alkuperäinen kirjoittaja valajaa tarkoitin:
Alkuperäinen kirjoittaja viuera:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Sä oot kyllä pahasti sairas, kun tuollaiselle naurat :x

Oikeasti mä en ikinä, en ikinä missään tilanteessa nauraisi vaikka kyseessä ois kenen lapsi tahansa. Yritin vain havahduttaa tätä yhtä, että jollekin tämä asia voi ihan oikeasti olla totista totta ja on äärettömän moukkamaista pilailla tällaisen asian kustannuksella.
Mutta en usko, että viesti meni perille..

Mä oon edelleen sitä mieltä, että kukaan tässä ketjussa ei hyväksy minkäänlaista lapsiin kohdistuvaa seksuaalista hyväksikäyttöä.
Ei varmasti hyväksy, muttei se naurunkaan asia ole.

Mun oli pakko lukea tästä ketjusta uudelleen jokainen Valajan viesti. Näytä mulle se viesti, jossa hän ilmaisi hyväksyvänsä lapsien hyväksikäytön tai jotakin muuta kauheaa!? Hän kyllä laski leikkiä lasten tv-ohjelmissa esiintyvistä hahmoista, mutta niin teki moni muukin.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
kovin kevyesti näyttää palstalaiset suhtautuvat niihin perversseihin, jotka uimahalleissa käyvät tiirailemassa lapsia. eivät taida oikein käsittää aiheen vakavuutta.

Samaa ihmettelen minäkin, vaikken tavallisesti itseäni tiukkapipona pidäkään. Kyllä aikuisen ihmisen pitäs tajuta millon lopettaa...

Jäkäjäkä. :saint: *oottaa, vieläkö pipa kirraa* :D

Katsotaan vieläkö huumoria riittää sitten jos / kun omat lapsesi joutuvat pedofilian uhreiksi :)

Juu. En sure asioita ennakkoon. Onnekseni.

Nauretaan sitten yhdessä :)

Ehkä valaja sitten käsittää, kun omille lapsille sattuu jotain pahaa. Toisaalta kyllä mä olen pahoillani kaikkien lasten puolesta, ketkä ovat tuollaista saaneet kokea, ihan kaikkien, jopa Valajan lasten.

eipä tässä ole naurettu pedofilialle. vaan jonkun tyhmyydelle ne nauroivat.

joku tyhmä ilmeisesti luulee, että homo on sama asia kuin pedofiili.

ja laittoi jotenkin sen homo/ransu.

eikö se ransu seikkaile pikkukakkosessa? oon ihan pihalla ja ehkä muutkin ja siksi he nauroivat. kyllä muakin naurattaa että se ransu on siellä pukuhuoneessa ja ei voi äidin poikavauva mennä itse pukemaan ja pesemään.

Tähän väliin on hyvä heittää kysymys: Miksi monet tuntuvat kuvittelevan, että homoseksuaalit, tai transseksuaalit/transvestiitit olisivat kiinnostuneita lapsista seksuaalisesti?

Moni ei tunne homoja tai ransuja henkilökohtaisesti. Ja niitä joita ei tunneta usein pelätään. Mutta hirveän surullista tämä, koska kyllä se on eri joukko jotka lapsista ovat kiinnostuneita.

Minäkin kysyin, että minkälaisia pervoja on tullut vastaan. Vetävät lapsen edessä, vai kenties koskettelevat tai käskevät koskea...? Mitäköhän poikani siellä miesten puolella kenties kohtaavat?

Tais sekoittua Transut ja ransut... No, sepä siitä uimareissusta :):):)

Pitäisköhön tulostaa tämä ketju ja aamulla kun neiti Äkäinen herää, antaa luettavaksi. Täällä seikkailisi ransut ja enoelmerit... Jos kiukku tuosta pojasta vähän hälvenisi.

Ja muuten, nolo oli poikakin, yhtä nolo kuin meidän tyttö. Sitten rauhoittui, kun tyttö painui altaalle...

Alkuperäinen kirjoittaja ö:

Kyllä sen näkee; liikkeistä, elehtimisestä ja vähintään tunnistaa neitimäisestä puheesta. :)

jaa, no ehkä sinä näet? Minä en tiedä, veljeni on homo, mutta itse en uimahallin miestenpuolella koskaan ole ollut bongailemassa. Onko siitä sitten lapsille jotain haittaa jos joku on neitimäinen saunassa? Esim enemmän haittaa kuin "superäijistä"?

Kyllä sen näkee; liikkeistä, elehtimisestä ja vähintään tunnistaa neitimäisestä puheesta. :)

Rikosoikeuden oppikirjassa 1990-luvulla kun opiskelin, niin kerrottiin, että oireina on haaveileva luonne ja keinuva käynti.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ällistynyt:

no huh.
missä iässä tytöt joutuu pärjätä itse, jos menevät isänsä kanssa uimaan, eikä äiti ole mukana?

Tyttöjen puolella tuollaista ongelmaa ei tietääkseni ole ollut, että homot vaanisivat saunassa.

:o

Mää oonkin missannut jotain homoista....

*reps*

Minäkin kysyin, että minkälaisia pervoja on tullut vastaan. Vetävät lapsen edessä, vai kenties koskettelevat tai käskevät koskea...? Mitäköhän poikani siellä miesten puolella kenties kohtaavat?

Vetävät käteen suihkutiloissa äännellen ja maiskutellen, hipelöivät lapsia käsistä ja olkapäistä. Pyytävät katsomaan erektiotaan ja koskettamaan itseään... Kuinka tarkan kuvauksen haluat?

Oma poikani on 9v ja on vielä ollut kanssani naisten puolella.
Poika ei asiassa näe mitään ihmeellistä, hänen veljensä taas kieltäytyi jo ekaluokkalaisena tulemasta äidin kanssa samalle puolelle.
Vaikea juttu sikäli, ettei isää useikaan saada mukaan ja uimassa olisi kiva käydä.
Yksinkään ei voi päästää, mutten enää oikein voi ottaa naisten puolellekaan juuri siitä syystä ettei tytöille tule kiusallinen olo

Moni ei tunne homoja tai ransuja henkilökohtaisesti. Ja niitä joita ei tunneta usein pelätään. Mutta hirveän surullista tämä, koska kyllä se on eri joukko jotka lapsista ovat kiinnostuneita.

Minäkään en tunne. Mun mielestäni voivat puuhailla ihan mitä haluavat kotona peiton alla, ei kuulu mulle, mutta on vaan ärsyttämään alkanut tämä, että on perhekylpylät muuttuneet homoiluun kannustaviksi, niin kuka enää oikeasti viitsii perheen kanssa mennä sinne, saati päästää poikaa yksin miestensaunaan.

Alkuperäinen kirjoittaja asperger:
Poika ei asiassa näe mitään ihmeellistä, hänen veljensä taas kieltäytyi jo ekaluokkalaisena tulemasta äidin kanssa samalle puolelle.
Vaikea juttu sikäli, ettei isää useikaan saada mukaan ja uimassa olisi kiva käydä.
Yksinkään ei voi päästää, mutten enää oikein voi ottaa naisten puolellekaan juuri siitä syystä ettei tytöille tule kiusallinen olo

Tuota, onko siis isoveli vielä äidin kanssa äitin kanssa vai onko tuo 9v pikkuveli?

Jos on pikkuveli, eikä voisi isoveljen kanssa käydä uimassa?

Minäkään en tunne. Mun mielestäni voivat puuhailla ihan mitä haluavat kotona peiton alla, ei kuulu mulle, mutta on vaan ärsyttämään alkanut tämä, että on perhekylpylät muuttuneet homoiluun kannustaviksi, niin kuka enää oikeasti viitsii perheen kanssa mennä sinne, saati päästää poikaa yksin miestensaunaan.

Miespuolisia homoseksuaalejako niissä kylpylöissä vaan käy? Pian sinne varmaan tulee lesbojakin, joten et ole turvassa siellä naistenkaan puolella.

Miespuolisia homoseksuaalejako niissä kylpylöissä vaan käy? Pian sinne varmaan tulee lesbojakin, joten et ole turvassa siellä naistenkaan puolella.

Toivottavasti ei, pysykööt sairaat jossain muualla.

silloin ei voi mennä uimaan, jos ei päästä. säännöt koskee teitä siinä kuin muitakin ihmisiä. naisten puoli ei ole teidän perhen yksityinen tila, vaan kaikkien, ja muut eivät halua sinne isoja miehiä. jos teidän ei kelpaa tehdä sääntöjen mukaan, te pysytte pois

onko selvä isojen poikien äideille? (siis normaalisti 8v ikäraja)

Tuota, onko siis isoveli vielä äidin kanssa äitin kanssa vai onko tuo 9v pikkuveli?

just. tosi oksettavaa raahata isoa miestä kuin pikkuvauvaa mukanaan naisten puolelle, varsinkin jos isoveli on miesten puolella. helkkari.

9v on pikkuveli.
Ei onnistu isonveljen kanssa, tarvitsee ohjausta ja rajoja koko ajan, ja isonveljen kanssa tulee joko riitaa tai menee täysin hulinaksi.

Mutta en nyt enää aijo pojan kanssa uimaan mennäkään jos ei ole iskä mukana ottamassa miesten puolelle.

9v on pikkuveli.
Ei onnistu isonveljen kanssa, tarvitsee ohjausta ja rajoja koko ajan, ja isonveljen kanssa tulee joko riitaa tai menee täysin hulinaksi.

Mutta en nyt enää aijo pojan kanssa uimaan mennäkään jos ei ole iskä mukana ottamassa miesten puolelle.

Ok. No, kyllä poika pian alkaa itsenäisemmäksi ja pääsee taas uimaan! :)

Miksiköhän uimahalleissa ei sitten ole miesten puolella aina valvoja paikalla? Ei kaiketi ole rahaa palkata. Yh-äideille olisi mukava antaa lapsi valvojan mukaan hoitamaan peseytymisen ja sitten altaalle äidin valvottavaksi. Tai on kai joissain halleissa perhehuoneitakin?

Miksiköhän uimahalleissa ei sitten ole miesten puolella aina valvoja paikalla? Ei kaiketi ole rahaa palkata. Yh-äideille olisi mukava antaa lapsi valvojan mukaan hoitamaan peseytymisen ja sitten altaalle äidin valvottavaksi. Tai on kai joissain halleissa perhehuoneitakin?

voi luoja! montaakohan poikaa on raiskattu ja montako tyttöä? mammat kuljettaa isoja miehiä mukaanaan pukuhuoneeseen, kun oikeasti tytöt kärsivät teidän kasvattamista lellipennuista, jotka raiskaavat koska ne on pilalle lellitty, eikä mitään vastuuuta ole mistään.